A zapytam po co takie kombinacje ? Dlaczego nie ori z 80tki ? :mrgreen:xlobuzek89x pisze:Dzień dobry. na wstępie czytałem post o zmianie filtra paliwa ale od Renault albo opla wiązało się to z zakupem obudowy. od A4 B6 przewody paliwa wychodzą prostą z filtra,myślę że rozmiar filtra pasował by w oryginalną opaskę do mocowania po starym filtrze. da radę coś takiego zmontować?
[url=http://images78.fotosik.pl/338/978089d06d8b7f02m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2016-02-17, 15:48 ]
albo np filtr KNECHT KL75
[B4 1.9 tdi 1Z]zmiana filtra paliwa od audi A4 b6?
Re: [B4 1.9 tdi 1Z]zmiana filtra paliwa od audi A4 b6?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niektórzy lubią sobie utrudniać życie :roll: Żadnej obudowy nie trzeba kupowac :roll: filtr kupujesz od renówki ,albo opla dti ,jak chcesz z elektrycznym podgrzewaczem.Obcinasz brzeszczotem to co wystaje z ori obudowy i pasuje zamiast ori,wkładasz na miejsce i już go nie wyjmujesz ,bo wymienia się tylko papierowy wkład ...albo zakładasz zwykły z 1,6 D,albo forda 1,8 D bez podgrzewaczaxlobuzek89x pisze:na wstępie czytałem post o zmianie filtra paliwa ale od Renault albo opla wiązało się to z zakupem obudowy.
Zmienił stryjek ,siekierkę na kijek :roll: toż to takie samo badziewie z pseudopodgrzewaczem -zapowietrzaczem ,jak ori :roll: Myslałem ze w a4 b6,czyli auto po 2000roku , już zakladali jakieś normalne filtry ,jak na diesla przystało ,z jakimś podgrzewaczem elektrycznym z prawdziwego zdarzenia ,jak inne marki wtych rocznikach , a tu widzę klepią nadal ten sam nieudany patent z przez 20 paru lat ,z ''podgrzewaczem ''który nie jest w stanie niczego podgrzać,za to jest w stanie w podstępny i trudny do zauwazenia sposób , doprowadzić do notorycznego zapowietrzania się układu paliwowego ...ŻENADA :roll:xlobuzek89x pisze:od A4 B6
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Mozna zmienić na inny i bezproblemowy.xlobuzek89x pisze:pytałem czy można zamienić ten filtr ponieważ już poraz drugi po wymianie filtra mam paliwo w tym zaglębieniu filtra z góry obok uszczelki co łączy się z podstawką
Ostatnio zmieniony 27 cze 2016, 11:12 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 2 razy.
Ten przewód co idzie z filtra to o ile się nie mylę czujnik wody w paliwiexlobuzek89x pisze:Czy ten filtr paliwa też jest z podgrzewaczem? bo nie widzę tam żadnych przewodów od tego filtra, jedynie ta kostka z boku ale od niej kabel leci w stronę głowicy. pytałem czy można zamienić ten filtr ponieważ już poraz drugi po wymianie filtra mam paliwo w tym zaglębieniu filtra z góry obok uszczelki co łączy się z podstawką, i napewno nie ma wycieku z wężyków. dlatego myślałem o takim filtrze żeby wyeliminować uszczelkę i tą podstawę górną.
[url=http://images75.fotosik.pl/341/1d9bd3aa023005f1m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2016-02-18, 16:01 ]
kolego MUNIOR jaki Ty masz zainstalowany filtr paliwa?? oraz czy tego mana nie można podpiać bez tego podgrzewacza?
Ja obecnie na Piergburgu nie mam tego ustrojstwa i działa jak należy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Można ...tylko to nic nie zmienia ,bo dalej pozostaje dziura w filtrze i problem z potencjalną nieszczelnością tego miejscaxlobuzek89x pisze: czy tego mana nie można podpiać bez tego podgrzewacza?
Jedynie słuszny i bezproblemowy typ filtra , pokazał Krzysiek 84. Jak ktoś chce full wypas z prawdziwym podgrzewaczem elektrycznym ,zaklada z renowki ,opla ...reszta z "dziurą" na psudopodgrzewacz ,to to samo co ori badziew i szkoda tego zakladać ,bo nic to nie zmieni :roll: Czujnika wody w filtrze ,nie mylić z podgrzewaczem elektrycznym ,bo tego typu filtry ,w orginale nigdy żadnego elektrycznego podgrzewacza nie posiadałyxlobuzek89x pisze:dlatego myślałem o takim filtrze żeby wyeliminować uszczelkę i tą podstawę górną.
x2 <ok>Krzysiek 84 pisze:Mozna zmienić na inny i bezproblemowy.xlobuzek89x pisze:pytałem czy można zamienić ten filtr ponieważ już poraz drugi po wymianie filtra mam paliwo w tym zaglębieniu filtra z góry obok uszczelki co łączy się z podstawką
[url=http://images78.fotosik.pl/342/ff8b52f634e25911med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images77.fotosik.pl/341/503fa111207813c8med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images76.fotosik.pl/342/1a8e070866f925a7med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images75.fotosik.pl/342/5c74ce45d1107ff7med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images77.fotosik.pl/341/2d5a70bd58ab1a40med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images77.fotosik.pl/341/9556170fa2cbc32dmed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images75.fotosik.pl/342/8de8add4a3e1107fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Polecam ten sposób, od zmiany filtra na taki, w ogóle mi się nie zapowietrza układ i jest moc <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 paź 2014, 19:56
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Siemianowice
Ja mam pytanie odnosnie 838, zamienilem sobie ori na taki i jest wszystko ok, autko pali elegancko, jezdzi tylko nie zalozylem tego czujnika przykrecanego na dole, bo nie da sie go tam wsadzic, zrobilem juz ok 1000km na tym i nic sie nie dzieje, ale czy brak tego czujnika ma wogole jakis wplyw na uklad, albo czy jakis blad wywali czy komplenie nic sie nie dzieje i nie przejmowac jezdzic bez tego z wypieta wtyczka ? czy szukac jakiegos filta bez zaworka w ktory wejdzie to cos.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Zbędny ten czujnik jest jeździł śmiało i się nie przejmujDzihard pisze:Ja mam pytanie odnosnie 838, zamienilem sobie ori na taki i jest wszystko ok, autko pali elegancko, jezdzi tylko nie zalozylem tego czujnika przykrecanego na dole, bo nie da sie go tam wsadzic, zrobilem juz ok 1000km na tym i nic sie nie dzieje, ale czy brak tego czujnika ma wogole jakis wplyw na uklad, albo czy jakis blad wywali czy komplenie nic sie nie dzieje i nie przejmowac jezdzic bez tego z wypieta wtyczka ? czy szukac jakiegos filta bez zaworka w ktory wejdzie to cos.