Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Problemy po zmianie uszczelki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
blackelegy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
Lokalizacja: Lublin

[B4 2.3 NG] Problemy po zmianie uszczelki

Post autor: blackelegy » 14 lut 2016, 12:23

Witam użytkowników :)

Miesiąc temu padła mi uszczelka pod głowicą na 5-tym cylindrze, gdzie została przerwana i płyn chłodniczy docierał do komory i tak dalej...

Po wymianie:
-Uszczelki pod głowicą,
-Szlifowanie głowicy,
-Oringów przy wtryskach (chyba tak to się nazywa),
-Kopułki / palec rozdzielacza,
-Świec zapłonowych,
-Przewodów
-Płyn chłodniczy,

Moje auto po naprawie straciło moc, ciężko pali na ciepłym silniku, na benzynie gdy spadną obroty poniżej 1k gaśnie, nierówna praca silnika oraz dość duże spalanie PB oraz LPG.

Podczas jazdy na PB słychać taki dźwięk jakby jakaś blaszka latała i stukała gdzieś.

Panowie, gdzie szukać przyczyny?
Wtryski zapchane czy k-jet (czy jakoś tak) czy to regulator ciśnienia paliwa?


Przed zmianą uszczelki pod głowicą wszystko działało poprawnie.


Oczywiście patrzyłem FAQ na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi.


@@ Jeśli to jest zły dział proszę o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 17:46 przez blackelegy, łącznie zmieniany 1 raz.

pEndrju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2013, 23:34
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: pEndrju » 14 lut 2016, 14:11

witam,może zapłon jest żle ,bądź nieszczelność dolotu, sprawdź plakiem

zukreator

Post autor: zukreator » 14 lut 2016, 14:49

Do sprawdzenia przede wszystkim kąt wyprzedzenia zapłonu. Poszukaj sobie na forum jak blokować komputer i jak ma być ustawiony. Nie zaszkodzi sprawdzić ustawienia rozrządu, szczelności całego dolotu, a na końcu układu paliwowego.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 19 lut 2016, 00:09

A kto robił ci uszczelkę pod głowicą ty czy oddałeś auto do mechanika ??

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 19 lut 2016, 07:48

Zanim cokolwiek dotkniesz sprawdź ustawienie rozrządu. Potem można się bawić np. zapłonem.
Jakiej firmy kopułka, palec, kable?

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 22 lut 2016, 15:33

jezeli chcesz pisz na PW to postaram CI sie to ogarnac tylko musial bys zostawic auto na kilka dni to zobaczymy co tam sie dzieje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl