Witam użytkowników
Miesiąc temu padła mi uszczelka pod głowicą na 5-tym cylindrze, gdzie została przerwana i płyn chłodniczy docierał do komory i tak dalej...
Po wymianie:
-Uszczelki pod głowicą,
-Szlifowanie głowicy,
-Oringów przy wtryskach (chyba tak to się nazywa),
-Kopułki / palec rozdzielacza,
-Świec zapłonowych,
-Przewodów
-Płyn chłodniczy,
Moje auto po naprawie straciło moc, ciężko pali na ciepłym silniku, na benzynie gdy spadną obroty poniżej 1k gaśnie, nierówna praca silnika oraz dość duże spalanie PB oraz LPG.
Podczas jazdy na PB słychać taki dźwięk jakby jakaś blaszka latała i stukała gdzieś.
Panowie, gdzie szukać przyczyny?
Wtryski zapchane czy k-jet (czy jakoś tak) czy to regulator ciśnienia paliwa?
Przed zmianą uszczelki pod głowicą wszystko działało poprawnie.
Oczywiście patrzyłem FAQ na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi.
@@ Jeśli to jest zły dział proszę o przeniesienie.
[B4 2.3 NG] Problemy po zmianie uszczelki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 12 lut 2016, 22:20
- Lokalizacja: Lublin
[B4 2.3 NG] Problemy po zmianie uszczelki
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 17:46 przez blackelegy, łącznie zmieniany 1 raz.