Silnika nie zmieniaj tylko ogarniaj elektroniczny wtrysk zamiast mechaniki,mocy też przybędzie odpowiednio jak wystrojony zostanieSyn_Andrzeja pisze:Tak też właśnie się mi zdawało. I z czystej ciekawości, bo mam warsztat który by to ogarnął od A do Z w dobrych pieniądzach - jaki silnik warto by wsadzić żeby był rozwojowy i mocny już w serii? Nie chcę 1.8t, skoro zapewnili mnie o tym, że ogarną wszystko blacharsko, mechanicznie i elektrycznie. Wspominał cos o 3.0 V6 z A4 chyba, ale nie pamiętam. Ktoś coś kojarzy żeby to był dobry pomysł?
edit:
Podejrzewam, że przy quattro najprostszym wyjściem jest posiadanie całego dawcy do przeszczepu, bo przełożenia dyfrów się mogą nie zgadzać, jak będzie się rzeźbić takie pół na pół, co nie?
A silnik 2.7biturbo? W serii 265KM i 400nM, ale podejrzewam, że przy jakimś konkretnym FMIC'u, dobrym wydechu, większych turbosprężarkach i lekko przerobionym programie jestem w stanie z takiego zestawu wyciągnąć 350KM i 500nM?
[ Dodano: 2016-02-12, 22:21 ]
Wymienione głośniki w podszybiu na coś marki Blow o mocy 100W. 55zł za dwa głośniki z tweeterami, w sumie szaleństwa nie ma, ale w stosunku do seryjnych 60W Nokii to i tak jest niebo, a ziemia. Chce też ruszyć tylne głośniki, bo te 60W Pioneery mimo, że w dobrej kondycji są, to jednak deczko słabe.
Audi 80B4 Avant quattro 2.3NG 1994 - "półprzelot"
- Syn_Andrzeja
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
No dobra, przełożę na elektroniczny, ale nie wyciągnę z tego silnika wiele bo podobno głowice nie wytrzymują ciśnienia w 2.3 NG. Prawda to?
Przyszły nowe listwy nadprogowe, co prawda nie są to oryginały tylko zamienniki montowane na taśmie dwustronnej, ale wyglądają całkiem przyzwoicie - na pewno lepiej niż te odstające u mnie. Czekam na lepszą pogodę do montażu.
[ Dodano: 2016-02-14, 22:30 ]
Ohoho, jeszcze jedno pytanie. Mam ori 15tki z letnimi oponami, one tam są 7cali szerokie z tego co pamiętam. Jakie dystanse trzeba by założyć, żeby nie były tak pochowane w nadkolach? 15mm na stronę wystarczy? Nie chciałbym żeby wystawały, a były spasowane z karoserią.
[ Dodano: 2016-02-26, 13:58 ]
Ktoś się orientuje czy da się kupić w sklepie internetowym, na przykład, sam przód do zawieszenia gwintowanego z 80tki, a osobno tył z A4B5 Q? Czy jednak trzeba szukać gdzieś używek, bo nówki sprzedają tylko w kompletach?
Przyszły nowe listwy nadprogowe, co prawda nie są to oryginały tylko zamienniki montowane na taśmie dwustronnej, ale wyglądają całkiem przyzwoicie - na pewno lepiej niż te odstające u mnie. Czekam na lepszą pogodę do montażu.
[ Dodano: 2016-02-14, 22:30 ]
Ohoho, jeszcze jedno pytanie. Mam ori 15tki z letnimi oponami, one tam są 7cali szerokie z tego co pamiętam. Jakie dystanse trzeba by założyć, żeby nie były tak pochowane w nadkolach? 15mm na stronę wystarczy? Nie chciałbym żeby wystawały, a były spasowane z karoserią.
[ Dodano: 2016-02-26, 13:58 ]
Ktoś się orientuje czy da się kupić w sklepie internetowym, na przykład, sam przód do zawieszenia gwintowanego z 80tki, a osobno tył z A4B5 Q? Czy jednak trzeba szukać gdzieś używek, bo nówki sprzedają tylko w kompletach?
- Syn_Andrzeja
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
Wezmę chyba tak zrobię, że najpierw obniżę, a później dopiero dopasuję sobie dystans żeby w ciemno nie kupować, ale dzięki za poradę popiszę do sklepów, popytam czy jest możliwość dostać sam tył do A4B5 Q i sam przód do 80B4, może da się to jakoś skompletować bo o ile się dowiadywałem to gwinty do 80b4 avant quattro są dostępne w niemcowni ale od 4k pln w górę, no to trochę mnie zabiło bo nie dam tyle za gwint co za całe auto praktycznie Teraz szykuję się do poszukiwań samochodu na dawcę gratów. Celuję w A8 4.2 V8, anglik, nie anglik - obojętne. Kupie całego, przełożę co się da, a resztę wyzłomuję/sprzedam. Znalazłem dość konkretnie opisany projekt 80tki quattro 4.2 własnie (kojarzycie pewnie z innego forum, taki zielony sedan). Myślę, że w 10-12tysiącach się zmieszczę.
- Syn_Andrzeja
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
Dziękujęjubar pisze:Masz link do tych listew? U mnie też to odchodzi i pasowałoby wymienić. Pozazdrościć audiczki
Link do aukcji z listwami
Dokładnie te mam kupione. Są gumowe na taśme dwustronną, wydają się całkiem sensowne, choć ze względu na kiepską pogodę jeszcze ich nie założyłem.
[ Dodano: 2016-05-08, 20:36 ]
Długi zastój w temacie spowodowany wyjazdem za granicę (Mannheim w Niemczech), oddelegowanie do miejsca pracy. Na dniach wyjazd do Nossebro w Szwecji. Również oddelegowanie. Niemniej jednak nie zaniedbuję Audi. Mimo, że więcej ostatnio stoi niż jeździ (choć 1000km w 2 tygodnie zrobiła ) to staram się, żeby stała bezpiecznie, nawet jeśli nie jeździ. Z ostatnich inwestycji:
-nowy rozrząd z pompą wody (pompa jeszcze z 93 roku!)
-przegub zewnętrzny
-termostat
-olej i filtr
-gumy zawieszenia
-wahacze
-śruby od zbieżności
-końcówki drążków
-na dniach będzie linka do otwierania klapy bo drugi raz już się mi zerwała
Ogólnie postanowiłem, że nie będę zmieniał auta, choć były takie plany, przyznaję bez bicia. Schowam korek od gazu pod wlew paliwa, później auto do blacharza i kierunek - lakiernik. Założe nowe listwy. Doposażę ją w elektryczne szyby i ładniejszy środek (czarna wykładzina, podsufitka pewnie też, a fotele skórzane z czego podejdą?), później lekkie obniżenie, a w przyszłym roku jak pieniądz pozwoli to inny silniczek.
[ Dodano: 2016-05-09, 18:56 ]
W środę wycieczka do Oświęcimia po komplecik elektrycznych szyb przód tył wraz ze sterowaniem w przednich uchwytach, niestety tylnych brak i będę musiał szukać po internetach. Centralka od elektrycznych szyb obsłuży domykanie z pilota?
[ Dodano: 2016-06-27, 23:56 ]
Auto sprzedane, będzie do zobaczenia w Wiśle - kupił człowiek mający już 3 siostrzane modele w innych nadwoziach z napędem quattro
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt: