Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] wiecej mocy w 1z bosch

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

[b4 1z] wiecej mocy w 1z bosch

Post autor: zielok » 01 mar 2016, 01:37

mam zetora soft niby na 110 km chce wsadzic 216-tki frontowy ic ile to mniej wiecej koni bedzie i czy warto do tego dolozyc k24? teraz jest t2 prosze o odp. konkretnych ludzi krutko i na temat! dzieki z gury!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez zielok, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 01 mar 2016, 03:55

po primo daj tagi w tytule tematu

https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... 0tdi%201.9

kazdego moda warto robic, poszukaj na necie gdzie (i czy w ogole) ludzie montuja k24, lepiej juz zapakuj od kolegi brabusia gt1548, pasuje p&p do naszego silnika

mniej albo wiecej na oko jak dziad umieral 140, by powiedział

krzysiek_626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 26 lut 2016, 15:36
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: krzysiek_626 » 01 mar 2016, 11:21

No właśnie "soft niby" warto też wcześniej hamować samochód i wiedzieć ile faktycznie koni w nim jest, wiesz wtedy na pewno czy wszystkie podzespoły grają jak należy i nie masz ewentualnych problemów-rozczarowań po zastosowaniu modów;)

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 01 mar 2016, 12:21

znacy teraz auto lata dobrze mam skrzynie z paska 130 km i rozpedzilem ją do 200 to chyba w miare ale czesto latam z przyczepą i z nią tylko 120 i to na 4 bo na 5 to stoi i wiecej nie chciala! co prawda hedka miala tone

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 mar 2016, 16:23

zielok, poszperaj bo tematów naprawdę jest masa a nie rejestrujesz się 1:16 i 1:37 już założony temat :!:

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 01 mar 2016, 16:51

dziękuję za pouczenia :!: :!:

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 01 mar 2016, 19:18

zielok, pamiętaj też o zwiększeniu ciśnienia turbiny, jeżeli chcesz montować wtryski 216. Też mam Boscha i aktualnie mam wtryski 210 czyli słynne AEL. ECU ogranicza ciśnienie do 1 bar, więc trzeba kupić Manual Boost Control, lub samemu rezystor zrobić (ale to cierpliwości trzeba na to, żeby było odpowiednie ciśnienie) oraz wskaźnik doładowania turbiny. Ważne też jest, żeby silnik był zalany minimum półsyntetykiem, jeżeli chcesz cieszyć się z jazdy i mocy. Wiem to po sobie, ponieważ przez bardzo długi czas (6 lat i ponad 200 tys km) był lany 15w40 i turbo nie pracowało jak powinno. Dopiero po zmianie oleju na półsyntetyk i po założeniu wtrysków AEL, turbo zaczęło ładnie gwizdać (Garret T2). Jak chcesz się bawić z 216, to minimalnie trzeba zrobić takie rzeczy w twoim przypadku jak: przekładka na pierburg, pompa 11''.

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 01 mar 2016, 20:52

no wlaśnie chciałem tego uniknąć tzn przekładki na pierbuga bo prędzej przełożył wsadzil bym 110 afn bo fizycznie to nie problem tylko elektryk co to podłączy bo ja jak widzę kable to dostaje białej gorączki

[ Dodano: 2016-03-01, 20:52 ]
z resztą o pompie tez myślę ! a twoja jak lata na 210 bo o nich też myślałem :-P

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 01 mar 2016, 20:54

Chodzi Ci, że o silnik AFN byś wsadził? Niee, musiałbyś zmieniać wiązkę el itp. Szybciej i taniej przekładka wyjdzie.

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 01 mar 2016, 20:59

a jutro sprawdzę ile garet dmucha u mnie :?:

[ Dodano: 2016-03-01, 20:59 ]
no z robiłem tak kiedyś i bujałem się z elektrykiem nie latało to tak jak powinno ale nie było zle

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 01 mar 2016, 22:09

[ Dodano: 2016-03-01, 20:52 ]
z resztą o pompie tez myślę ! a twoja jak lata na 210 bo o nich też myślałem :-P[/quote]

Sprawują się świetnie. Ja kupiłem od kolegi lszyper dzięki Krzysiek 84. Wcześniej od przystanka do sąsiada o 2 domy obok miałem 80 km/h, a teraz ponad stówe.

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 03 mar 2016, 20:40

sprawdziłem dzisiaj manometrem i dmucha 1.1 bara . ile dmuchnie t2 tak zeby jej nie rozwalic?

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 03 mar 2016, 21:37

1.3 bara to taka rozsadna granica.

zielok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2016, 01:16
Lokalizacja: p-ń

Post autor: zielok » 04 mar 2016, 08:44

ok dzięki

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 04 mar 2016, 19:46

U mnie jest soft 110 km, wtryski 216, T2 i wszystko dobrze współpracuje no tylko trzeba zmniejszyć dawkę paliwa bo w innym wypadku zostawia czarną zadymę i według programu Kpower wyszło 118km, a turbina dmucha 1,1bara.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl