Mam pytanie trzeba jak podmienic modul sterowania szyberdachem na przekaznik ? Poprzedni temat zostal zamkniety
https://audi80.pl/topics92/b4-19-1z- ... t90148.htm
[B4 2.8 AAH] Szyberdach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz wypisać jakie masz tam oznaczenie styków? Albo najlepiej zrób zdjęcie albo rysunek jak są rozmieszczone.
Na pewno masz tam 30 i 87 to te łączysz z tak samo oznaczonymi stykami normalnego przekaźnika i pewnie też są 86 i 87 to też łączysz tak samo. Możliwe że będzie można wsadzić zwykły przekaźnik w miejsce tego modułu i będzie działać ale to powiem dopiero jak zobacze rozłożenie styków w tym module.
Na pewno masz tam 30 i 87 to te łączysz z tak samo oznaczonymi stykami normalnego przekaźnika i pewnie też są 86 i 87 to też łączysz tak samo. Możliwe że będzie można wsadzić zwykły przekaźnik w miejsce tego modułu i będzie działać ale to powiem dopiero jak zobacze rozłożenie styków w tym module.
ok/postaram sie dzis to zrobic
[ Dodano: 2015-12-01, 18:27 ]
A pytanie gdzie ten modol jest bo u mnie pod kierownica nie ma zadnych bezpiecznikow ani przekaznikow. ps . mnie cos "pykło" w szyberdachu. z tego co wiem to tam tez jest jakis przekaznik? wyjałem przyciski do sterowania i jest tam napiecie. moze najpierw rozebrac szyberdach is prawdzic co tam sie dzieje?
[ Dodano: 2015-12-01, 18:27 ]
A pytanie gdzie ten modol jest bo u mnie pod kierownica nie ma zadnych bezpiecznikow ani przekaznikow. ps . mnie cos "pykło" w szyberdachu. z tego co wiem to tam tez jest jakis przekaznik? wyjałem przyciski do sterowania i jest tam napiecie. moze najpierw rozebrac szyberdach is prawdzic co tam sie dzieje?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz napięcie na tym grubym (chyba zielonym kablu) to przekaźnik powinien być OK. Sprawdź czy zasilanie nie znika jak wciskasz przycisk od dachu.
Jeśli ginie to może po prostu bezpiecznik termiczny tymczasowo wyłączać (zbyt duże obciążenie albo zwarcie albo bezpiecznik się psuje). A jak masz napięcie a nic się nie dzieje to jedynie problem z masą albo coś z mechanizmem dachu.
A jak elektryczne szyby to nie masz modułu szyberdachu tylko zasilanie idzie z modułu szyb oznaczonego jako 363 czy 383 i jest on taki szeroki.
Jeśli ginie to może po prostu bezpiecznik termiczny tymczasowo wyłączać (zbyt duże obciążenie albo zwarcie albo bezpiecznik się psuje). A jak masz napięcie a nic się nie dzieje to jedynie problem z masą albo coś z mechanizmem dachu.
A jak elektryczne szyby to nie masz modułu szyberdachu tylko zasilanie idzie z modułu szyb oznaczonego jako 363 czy 383 i jest on taki szeroki.