Wszystkie szyby można regulować ale za nim się za weźmiesz to poczytaj na forum bo jest ciekawy wątek o tej operacji. Powiem tak, sam tego nie zrobisz. Można to zrobić we 2 osoby i najlepiej żeby ta druga miała jakieś pojęcie Problem polega na tym że szyby reguluje się we wszystkich płaszczyznach i na dodatek wszystko chodzi po łuku... powodzenia w pracach <ok>Kolczat pisze:za dużo polityki, cabrio to 8G :mrgreen:DEDHI pisze:audi cabriolet G8
od jutra a nie piję :mrgreen:
musisz sobie wyregulować szybę kierowcy, sama wymiana uszczelek nie pomoże, a jak je wymienisz to i tak będziesz musiał regulować, więc od regulacji bym zaczął bo może pomożeMarcin Smyl pisze:wymienić muszę uszczelke dachu /drzwi od kierowcy bo świszczy
Audi 80 Cabrio 1.8 T AEB 1998r. by Marcin
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
Dzięki pany, to już mi pomaga, może wkońcu będzie można śmigać bez tego okropnego świstu <ok>
[ Dodano: 2016-01-06, 17:35 ]
Wspomnień czas
pokaże krótko moją pierwszą 80 od której zaczęła się moja przygoda z naszą marką
Kiedy mój pierwszy własny samochód poszedł na żyletki a było to vento gt 1.8, znajomy z tej samej wioski wystawił swoją 80 na sprzedaż, decyzja była szybka bo cena atrakcyjna i znałem dobrze auto jak i właściciela i wiem jak było używane i w jakim było stanie
A była to 80 z 1994 r. w sedanie, klimą, el. lusterkami i szybami. Motor 2.0 ABT 90 km z przebiegiem 330 tyś. nie okazywał zmęczenia, założe sie o flaszke że miał wszystkie kobyły :mrgreen: zachowało sie kilka fotek, więc oto ona-
Niestety tylko takie, szkoda że niemam zdjęć wnętrza
Co było zrobione od zakupu-
Licznik z obrotomierzem
sprężyny obniżające -40/-40
kpl nowych amorów + osłony i odboje Monroe
Wszystkie tulejki zawieszenia
poduszki amorów
tuleje tył
regeneracja zacisków (1 przód jeden tył )
końcówki drązków
nowe tarcze i klocki
olej i rozrząd to wiadomo
środkowy tłumnik wyleciał, przyleciał końcowy troche stuningowany <ok>
zderzak przedni ale już nie pamiętam z jakiego modelu, wiem że z 1993 r, jakieś coupe może
kierunki w owy zderzak, halogeny z ori
filtr stożkowy ( bo na patelnie patrzeć nie mogłem )
no i granie- na półke JBL 939 GTO (rezania półki pare godzin i pare piw <wodka> ), podszybie pioneery, podpięte było to pod Blaupunkt 700 wat <yes> oj rypało aż miło wspomnieć <nutka>
i jeszcze kilka drobiazgów o których nie pamiętam
Co miało być :
1.8 T 8-)
ściema
Skórzane wnętrze
kierownica sline
lampy przednie soczewki
swap hebli ( tu dokładnych planów jeszcze nie miałem )
kiedyś tam kiedyś nowy lakier
nowe fele, te na zdjęciach dostałem w pakiecie
no i nie ukrywam że ostatnim krokiem (ta napewno ostatnim <zeby> ) było zrobienie quattro
No, także od tego wszystko sie zaczęło, szkoda że nie udało sie dokończyć projektu auto po wypadku dojechało jakby nigdy nic do domu, poprostu karoseria z każdej strony była poobijana i pogięta, nie dało sie tego wymienić ani zaszpachlować z bólem serca została rozebrana na części. stało sie to pod koniec sierpnia 2015, miałem ją rok. Miło było wspomnieć na szczęście szybko na jej miejsce przyjechała nowao której jeszcze tutaj wspomne nie raz nie dwa <ok> także ludzie, powoli i z rozwagą bo taka strata boli i nie chodzi o pieniądze
[ Dodano: 2016-01-06, 17:35 ]
Wspomnień czas
pokaże krótko moją pierwszą 80 od której zaczęła się moja przygoda z naszą marką
Kiedy mój pierwszy własny samochód poszedł na żyletki a było to vento gt 1.8, znajomy z tej samej wioski wystawił swoją 80 na sprzedaż, decyzja była szybka bo cena atrakcyjna i znałem dobrze auto jak i właściciela i wiem jak było używane i w jakim było stanie
A była to 80 z 1994 r. w sedanie, klimą, el. lusterkami i szybami. Motor 2.0 ABT 90 km z przebiegiem 330 tyś. nie okazywał zmęczenia, założe sie o flaszke że miał wszystkie kobyły :mrgreen: zachowało sie kilka fotek, więc oto ona-
Niestety tylko takie, szkoda że niemam zdjęć wnętrza
Co było zrobione od zakupu-
Licznik z obrotomierzem
sprężyny obniżające -40/-40
kpl nowych amorów + osłony i odboje Monroe
Wszystkie tulejki zawieszenia
poduszki amorów
tuleje tył
regeneracja zacisków (1 przód jeden tył )
końcówki drązków
nowe tarcze i klocki
olej i rozrząd to wiadomo
środkowy tłumnik wyleciał, przyleciał końcowy troche stuningowany <ok>
zderzak przedni ale już nie pamiętam z jakiego modelu, wiem że z 1993 r, jakieś coupe może
kierunki w owy zderzak, halogeny z ori
filtr stożkowy ( bo na patelnie patrzeć nie mogłem )
no i granie- na półke JBL 939 GTO (rezania półki pare godzin i pare piw <wodka> ), podszybie pioneery, podpięte było to pod Blaupunkt 700 wat <yes> oj rypało aż miło wspomnieć <nutka>
i jeszcze kilka drobiazgów o których nie pamiętam
Co miało być :
1.8 T 8-)
ściema
Skórzane wnętrze
kierownica sline
lampy przednie soczewki
swap hebli ( tu dokładnych planów jeszcze nie miałem )
kiedyś tam kiedyś nowy lakier
nowe fele, te na zdjęciach dostałem w pakiecie
no i nie ukrywam że ostatnim krokiem (ta napewno ostatnim <zeby> ) było zrobienie quattro
No, także od tego wszystko sie zaczęło, szkoda że nie udało sie dokończyć projektu auto po wypadku dojechało jakby nigdy nic do domu, poprostu karoseria z każdej strony była poobijana i pogięta, nie dało sie tego wymienić ani zaszpachlować z bólem serca została rozebrana na części. stało sie to pod koniec sierpnia 2015, miałem ją rok. Miło było wspomnieć na szczęście szybko na jej miejsce przyjechała nowao której jeszcze tutaj wspomne nie raz nie dwa <ok> także ludzie, powoli i z rozwagą bo taka strata boli i nie chodzi o pieniądze
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam po przerwie troche mnie nie było, ale wiadomo trzeba pracować. Niestety musze przerwać mody na jakiś czas bo wyjeżdżam za granice troche jednak udało mi sie zrobić dotychczas np. podgrzewanie dupy bo wiązka była nie podłączona a na dodatek niekompletna, ale już po problemie, grzanie jest no i wkońcu niunia doczekała sie grania!! mimo iż cabrio jest strasznie oporne co chodzi o granie, udało sie znacznie poprawić jakość muzyki w aucie, już pokazuje
Widok w ciągu dnia jak i w nocy, z maskownicą i bez (jeszcze nie zdecydowałem czy maskownica zostanie ). A więc, zabudowa projektu DEDHI'ego plus głośnik firmy RE Audio i wzmacniacz blaupunkt EMA 460 pod radiem pionnier Narazie jest dobrze, ale wiadomo, apetyt rośnie w miare jedzenia, i już wiem że napewno po powrocie wymienie głośniki w boczkach i te w podszybiu i one również będą pod wzmacniaczem jak to gra ? świetnie, skrzynia naprawde wymiata, wielki pokłon w strone konstruktora podczas jazdy już jest gorzej ale to z powodu słabych seryjnych głośników w boczkach, od tych w podszybiu i tak niema co oczekiwać cudów choćby były i ze złota poza tym, kata niema, środkowego też sie pozbyłem i rezultaty wstawiłem tam gdzieś wyżej więc w czasie jazdy wrażenia z audio słabną jeszcze będę wygłuszał klape bagażnika, może coś pomoże. Na tem moment jestem bardzo zadowolony i jeszcze raz dzięki DEDHI ! wyjeżdżam już jutro a skończyłem montaż praktycznie przed chwilą więc ani zdjęcia nie są jakieś jakościowo cudowne ani nie poleciałem żadnym preparatem żeby sie wszystko błyszczało, brak czasu, musze sie pakować. Co więcej...
Po powrocie zabieram sie za obniżenie, prawdopodobnie -35/ -35 lub moźe -20/ -20 Przyprowadziłem ją na glebie ale te sprężyny były o wiele za niskie, nie dało sie użytkować auta normalnie, więc poszły na sprzedaż Kolejna sprawa, felgi. miały być nowe ale postanowiłem odnowić te 18 które widać na zdjęciach, wyprostować, być może pomalować zobaczymy, i też będą świetne no i zestaw hamulcowy który już też pokazałem. napewno też rozrząd odrazu po powrocie, przy okazji wymiany rozrządu, zaadoptuje ostrzejsze wałki z ADR'a. I moc! tutaj niewiem na ten moment, może tylko program a może większe mody, czas pokaże narazie to tyle, pozrawiam władców pierścieni
Widok w ciągu dnia jak i w nocy, z maskownicą i bez (jeszcze nie zdecydowałem czy maskownica zostanie ). A więc, zabudowa projektu DEDHI'ego plus głośnik firmy RE Audio i wzmacniacz blaupunkt EMA 460 pod radiem pionnier Narazie jest dobrze, ale wiadomo, apetyt rośnie w miare jedzenia, i już wiem że napewno po powrocie wymienie głośniki w boczkach i te w podszybiu i one również będą pod wzmacniaczem jak to gra ? świetnie, skrzynia naprawde wymiata, wielki pokłon w strone konstruktora podczas jazdy już jest gorzej ale to z powodu słabych seryjnych głośników w boczkach, od tych w podszybiu i tak niema co oczekiwać cudów choćby były i ze złota poza tym, kata niema, środkowego też sie pozbyłem i rezultaty wstawiłem tam gdzieś wyżej więc w czasie jazdy wrażenia z audio słabną jeszcze będę wygłuszał klape bagażnika, może coś pomoże. Na tem moment jestem bardzo zadowolony i jeszcze raz dzięki DEDHI ! wyjeżdżam już jutro a skończyłem montaż praktycznie przed chwilą więc ani zdjęcia nie są jakieś jakościowo cudowne ani nie poleciałem żadnym preparatem żeby sie wszystko błyszczało, brak czasu, musze sie pakować. Co więcej...
Po powrocie zabieram sie za obniżenie, prawdopodobnie -35/ -35 lub moźe -20/ -20 Przyprowadziłem ją na glebie ale te sprężyny były o wiele za niskie, nie dało sie użytkować auta normalnie, więc poszły na sprzedaż Kolejna sprawa, felgi. miały być nowe ale postanowiłem odnowić te 18 które widać na zdjęciach, wyprostować, być może pomalować zobaczymy, i też będą świetne no i zestaw hamulcowy który już też pokazałem. napewno też rozrząd odrazu po powrocie, przy okazji wymiany rozrządu, zaadoptuje ostrzejsze wałki z ADR'a. I moc! tutaj niewiem na ten moment, może tylko program a może większe mody, czas pokaże narazie to tyle, pozrawiam władców pierścieni
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja jedynie mogę koszule spodnie i buty do roboty wziąć czasem, więc jeszcze zobaczę czy ją zamontuje, może poprostu nie na stałe jak już coś powstanie to odrazu poprosimy o relacje na forum a mi też już coś hula... Widziałem 80 cabrio w quattro, Oleg lata taką na 1/4 mili. Ale... Bokiem nikt takim sprzętem nie latał
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie
na tylnej kanapie sie elegancko zmieści skrzynka, pasem ładnie dla bezpieczeństwa przepnę
[ Dodano: 2016-07-03, 19:17 ]
Witam po długiej przerwie od ostatniego posta mineło sporo czasu ale to dlatego że jesteśmy z audicą obecnie w holandii i nie bardzo mam czas apropo trasy, maszyna zniosła ją bezproblemowo i gładko jedyne do czego mogę sie przyczepić to skrzynia....zdecydowanie potrzebna jest 6- stopniowa cała trasa praktycznie na lewym pasie, jak zielony pocisk, ale i auto i ja napewno czuło by sie lepiej z 6 biegiem...Jakie zmiany ? Audi dostało DP 3'
Nowe opony nankang
Podłokietnik
Na zabudowie bagażnika poprawa audio nie stanęła, w podszybie poleciały małe ale wariaty Hertz'e
Bardzo poprawiły jakość muzyki, wyższe tony przebijają sie teraz przez fale basu lecące z tyłu ale to nie koniec...mam wizje żeby w tunel środkowy wepchnąć jeszcze jakiś porządny głośnik co do mechaniki, cewka na pierwszym cylindrze zakończyła żywot, zmieniła ją nowa i auto znowu równo pracuje, nowe klocki przód, wyczyszczone i nasmarowane prowadniczki, lewa osłona przegubu zew.
W sierpniu powrót do polski i kolejne mody napewno wkońcu założe te zaciski brembo i tarcze nacinane. Napewno nowy rozrząd, amory przód no i gleba, nowiutkie sprężyny już czekają w garażu felgi są już po prostowaniu, być może doczekają sie też regeneracji i malowania bo są już w kiepskim stanie...napewno ogarnę tą odstającą listwę boczną myślę też nad sztywnym dolotem z kwasówki, zobaczymy po powrocie do polski będzie porządna sesja już na glebie i z nieodstającą listwą
[ Dodano: 2016-07-03, 19:17 ]
Witam po długiej przerwie od ostatniego posta mineło sporo czasu ale to dlatego że jesteśmy z audicą obecnie w holandii i nie bardzo mam czas apropo trasy, maszyna zniosła ją bezproblemowo i gładko jedyne do czego mogę sie przyczepić to skrzynia....zdecydowanie potrzebna jest 6- stopniowa cała trasa praktycznie na lewym pasie, jak zielony pocisk, ale i auto i ja napewno czuło by sie lepiej z 6 biegiem...Jakie zmiany ? Audi dostało DP 3'
Nowe opony nankang
Podłokietnik
Na zabudowie bagażnika poprawa audio nie stanęła, w podszybie poleciały małe ale wariaty Hertz'e
Bardzo poprawiły jakość muzyki, wyższe tony przebijają sie teraz przez fale basu lecące z tyłu ale to nie koniec...mam wizje żeby w tunel środkowy wepchnąć jeszcze jakiś porządny głośnik co do mechaniki, cewka na pierwszym cylindrze zakończyła żywot, zmieniła ją nowa i auto znowu równo pracuje, nowe klocki przód, wyczyszczone i nasmarowane prowadniczki, lewa osłona przegubu zew.
W sierpniu powrót do polski i kolejne mody napewno wkońcu założe te zaciski brembo i tarcze nacinane. Napewno nowy rozrząd, amory przód no i gleba, nowiutkie sprężyny już czekają w garażu felgi są już po prostowaniu, być może doczekają sie też regeneracji i malowania bo są już w kiepskim stanie...napewno ogarnę tą odstającą listwę boczną myślę też nad sztywnym dolotem z kwasówki, zobaczymy po powrocie do polski będzie porządna sesja już na glebie i z nieodstającą listwą
- Marcin Smyl
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:42
- Lokalizacja: Lubelskie