[b4 coupeAAH] Blokada tylnego mostu
Witajcie, u mnie sytuacja troszkę inna, ale temat zbliżony.
Szpera sama się bloku, zaświeca się zielona lampka przy przycisku. Np przy ruszaniu, włącza, wyłącza, włącza wyłącza (przekaźnik szaleje bo rozpina, zapina). Szukać w podciśnieniach czy coś innego może być za to odpowiedzialne?
PS. przy włączeniu z przycisku, załącza, rozłącza normalnie. Powyżej dozwolonej prękości oczywiście temat nie istnieje.
Szpera sama się bloku, zaświeca się zielona lampka przy przycisku. Np przy ruszaniu, włącza, wyłącza, włącza wyłącza (przekaźnik szaleje bo rozpina, zapina). Szukać w podciśnieniach czy coś innego może być za to odpowiedzialne?
PS. przy włączeniu z przycisku, załącza, rozłącza normalnie. Powyżej dozwolonej prękości oczywiście temat nie istnieje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 lip 2009, 22:23
- Lokalizacja: Pomiechówek/Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 06 lip 2009, 22:23
- Lokalizacja: Pomiechówek/Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 paź 2015, 16:50
- Lokalizacja: MMZ
Witam
Jako że nie mogę dodać nowego tematu a podobnego do mojego problemu nie ma więc pozwalam sobie podpiąć się pod ten. (jeśli robię źle to można usunąć)
Jestem w trakcie budowy ZMOTY
mosty oraz reduktor mam z Nivy a silnik chciałbym wykorzystać z audi 80 b4.
1.9 Tdi 1Z, do niego chciałbym przypiąć skrzynie quattro z 2.0.
Mój problem jest taki że jeżeli odepnę półośki to moment zostaje przekazany właśnie na nie i wał do tylnego mostu się nie kręci, a właśnie o ten wał mi chodzi.
miał by on napędzać przez skrzynie redukcyjną oba mosty.
Moje pytanie: czy mogę spiąć na stałe to sprzęgło w skrzyni które rozdziela momenty?
Mogę go zespawać i wyważyć?
cały moment będzie brany właśnie z wału, półośki ze skrzyni nie będą wcale wykorzystane, wiec nie będzie problemu przeskakiwania przednich opon i rozrywania skrzyni.
dziękuję i pozdrawiam
Jako że nie mogę dodać nowego tematu a podobnego do mojego problemu nie ma więc pozwalam sobie podpiąć się pod ten. (jeśli robię źle to można usunąć)
Jestem w trakcie budowy ZMOTY
mosty oraz reduktor mam z Nivy a silnik chciałbym wykorzystać z audi 80 b4.
1.9 Tdi 1Z, do niego chciałbym przypiąć skrzynie quattro z 2.0.
Mój problem jest taki że jeżeli odepnę półośki to moment zostaje przekazany właśnie na nie i wał do tylnego mostu się nie kręci, a właśnie o ten wał mi chodzi.
miał by on napędzać przez skrzynie redukcyjną oba mosty.
Moje pytanie: czy mogę spiąć na stałe to sprzęgło w skrzyni które rozdziela momenty?
Mogę go zespawać i wyważyć?
cały moment będzie brany właśnie z wału, półośki ze skrzyni nie będą wcale wykorzystane, wiec nie będzie problemu przeskakiwania przednich opon i rozrywania skrzyni.
dziękuję i pozdrawiam