wiec jest w normie.birowka1 pisze:Wiatrak chłodnicy załącza się dopiero przy 97-100 stopniach
[All] Termostat a wskazania temperatury
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
koledzy ja u siebie mam problem tego typu że w mieście przy staniu w korku temperatura płynu pokazuje ponad 90 stopni a zaś jak w weekend leciałem sobie trasą 120km/h to przy tej prędkości temperatura płynu spadła aż do pierwszej kreski przed 90 stopni jak dla mnie duzo i do puki jechałem z ta prędkością temperatura sie trzymała dopiero w mieście jak były światła temperatura zaczeła wracać do 90 stopni co może być nie tak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
tak wiatrak jak najbardziej załącza sie jak jest ponad 90 ale jakoś długo to on nie pracuje bo na zegarach temperatura spadnie minimalnie i się wyłączy ale nie wiem czemu tak się dzieje że przy jeździe na trasie temperatura spada i tak się utrzymuje przeciez jak silnik złapie już swoją temperature 90 stopni to powinien w tych granicach trzymać ta temperaturę tak samo rano nie wiem czy jest ok ale jak za zegarach skazówka dochodzi do tej kreski przed 90 stopni to górny wąż idacy od chłodnicy jest ciepły i dolny też
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
-
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26
ja mam wspomaganie kierownicy u siebie co jak co autko leciwe ale wspomaganie ma.
[ Dodano: 2016-02-01, 19:35 ]
już jestem po wymianie termostatu niestety bez demontażu pompy wspomagania nie obejdzie się, ale za to po wymianie na nowy termostat Wahlera który otwiera obieg przy 87 stopniach autko szybciej się nagrzewa jak i podczas jazdy w trasie nie spada mi temperatura na liczniku poniżej 90 stopni tylko albo trzyma te 90 lub jest troszkę za 90 stopni czyli teraz jest tak jak powinno być
[ Dodano: 2016-02-01, 19:35 ]
już jestem po wymianie termostatu niestety bez demontażu pompy wspomagania nie obejdzie się, ale za to po wymianie na nowy termostat Wahlera który otwiera obieg przy 87 stopniach autko szybciej się nagrzewa jak i podczas jazdy w trasie nie spada mi temperatura na liczniku poniżej 90 stopni tylko albo trzyma te 90 lub jest troszkę za 90 stopni czyli teraz jest tak jak powinno być
Witam. Wymieniłem termostat na Wahler i pompę wody HEPU (przy okazji wymiany rozrządu)
I jak jadę temperatura ładnie trzyma 90-93 stopni (podejrzewam delikatne przekłamanie wskaźnika), natomiast jak zacznę jeździć po mieście to skacze do ok. 95-100 i wtedy włącza się wentylator i schładza znowu do 93 i tak w kółko jak będę jeździł po mieście (a teraz mamy temperaturę na polu 8 stopni), chyba, że znowu zacznę jeździć szybciej to wróci do normy temperatura
To jest normalne, czy raczej coś jest nie tak?
I jak jadę temperatura ładnie trzyma 90-93 stopni (podejrzewam delikatne przekłamanie wskaźnika), natomiast jak zacznę jeździć po mieście to skacze do ok. 95-100 i wtedy włącza się wentylator i schładza znowu do 93 i tak w kółko jak będę jeździł po mieście (a teraz mamy temperaturę na polu 8 stopni), chyba, że znowu zacznę jeździć szybciej to wróci do normy temperatura
To jest normalne, czy raczej coś jest nie tak?