Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Audi 80 B4 ABT Po jeździe robi się ciśnienie i

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

[B4 2.0 ABT] Audi 80 B4 ABT Po jeździe robi się ciśnienie i

Post autor: audi94 » 10 mar 2016, 19:08

Witam, ostatnio mam problem z moją Audiczką 80 B4 ponieważ po jeździe jak odkręci się zbiorniczek wyrównawczy to jest duże ciśnienie i jak się odkręca to płyn sadzi z zbiorniczka.
Również przewód chłodniczy jest mocno twardy oraz ostatnio jak to się zaczęło dziać to wszystkie szyby są zaparowane. Nie wiem w czym tkwi problem, proszę o sugestie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 mar 2016, 21:00

A gdzie widzisz problem?? ja jedynie byś zmienił nagrzewnice.

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 10 mar 2016, 21:09

Że w innych samochodach po odkręceniu korka od zbiorniczka nie sadzi płyn, i nie ma takiego ciśnienia oraz nie parują wszystkie szyby.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 mar 2016, 23:50

audi94 pisze:Że w innych samochodach po odkręceniu korka od zbiorniczka nie sadzi płyn
W jakich innych? w normalnych wysadzi, instrukcji nie czytasz obsługi auta że to jest zabronione bo mona się poparzyć??

audi94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 18 paź 2015, 19:51

Post autor: audi94 » 11 mar 2016, 06:53

Widzę że ktoś tu się nie zna mam drugi samochód Passata B4 i tam mogę odkręcić po jeździe korek i ani kropla płynu nie sadzi a u mnie jak się odkręci to goni płyn jak cholera.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2016, 07:35

No to rób głowice bo wiesz lepiej.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 mar 2016, 15:33

audi94 pisze:mam drugi samochód Passata B4
To może w nim masz zepsuty korek, który wypuszcza całe ciśnienie jeszcze przed odkręceniem, nieszczelny układ chłodzenia albo zepsuty termostat i silnik się nie nagrzewa.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2016, 18:43

Wyjaśniam swoje podpowiedzi, rozszerzalność cieplna to chyba wiadomo co to jest? układ jest ciśnieniowy 1bar dlatego węzę są twarde a że mają już trochę to i puchną ale to wszystko to normalne zjawisko i nie ma czym się przejmować o ile nie przegrzewa się silnik. A to ze po odkręceniu potrafi płyn wypłynąć tez normalne bo płyn zmienił swoją objętość. Co innego gdyby wyrzuciło korkiem tak od siebie.

A ze tak nie masz w passacie to widocznie jak kolega wyżej pisał bo tam tez powinien być układ ciśnieniowy.

W każdym aucie ze sprawnym układem chłodzenia jest takie zjawisko cofnięcia płynu. Dlatego w instrukcji obsługi auta zawsze pisze o niebezpieczeństwie poparzenia się i nie wolno odkręcać korka gdy płyn gorący.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 11 mar 2016, 20:58

Tak ale zauważ Jarewa, że twarde węzę i parujące szyby zrobiły się w jednym czasie. Ja bym obstawiał UPG. podjedź gdzieś do mechanika niech Ci zrobi test na dwutlenek to się dowiesz na 100%. Już nie jeden przypadek mieliśmy na warsztacie ze węze puchły i coś rozsadziło. U Ciebie mogła pójść nagrzewnica. Dodam też, że w tym tygodniu mamy 6 uszczelek pod głowicą więc siedze w temacie akurat. :-P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2016, 21:43

Zauważ ze nie pisze o przegrzewaniu się.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 11 mar 2016, 22:03

Nie wiem przyjechało do nas renault scenic 1.9 diesle na pompie zwykłej i płyn wywalało a temperaturę miał normalną.
Passat b4 1.9 TDI co raz jakiś przewód peka czy króciec a temperatura normalna. Zrobiliśmy test i UPG wyszło. Gość nie robi bo nie ma kasy i tak jeździ.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2016, 22:52

Krys1994 pisze:Zrobiliśmy test i UPG wyszło
A wiesz ze te testy w 50% są nie pewne?? ale to chyba macie świadomość tego skoro tym robicie.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 11 mar 2016, 23:14

Tak są nie pewne, ale jak wytłumaczysz, że co raz coś pęka jakiś wąż i króćce a temperatura jest normalna. Takie banały jak korek już dawno wyeliminowane.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2016, 23:26

Ciężko stwierdzić nie widząc tego. Do każdego trzeba podchodzić indywidualnie.

Ostatnio robiłem mercedesa 4matic v8 tez wszyscy ze to głowice i nikt nie chciał się podejmować naprawy a węzę pękały co chwile a jak nie węże to uszczelka. Niestety nie były to głowice lecz starzenie się materiału węzę itd. straciły swoje właściwości. Klient niestety się bardzo rozczarował na niepotrzebny wydatek że słuchał innych.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 11 mar 2016, 23:42

Nie mowie, ze nie ale na pewno nie co tydzień. Jak już pisałem w tym tygodniu mamy 6 uszczelek pod głowicą i w 5 olej poszedł do płynu, jedna tylko ze kompresja i wywalało płyn. Nawet ford sie trafił z silnikem v6 3.8 w benzynie jeszcze na kółkach zębatych na rozrządzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl