[B4 2.0 ABT] Audi 80 B4 ABT Po jeździe robi się ciśnienie i
[B4 2.0 ABT] Audi 80 B4 ABT Po jeździe robi się ciśnienie i
Witam, ostatnio mam problem z moją Audiczką 80 B4 ponieważ po jeździe jak odkręci się zbiorniczek wyrównawczy to jest duże ciśnienie i jak się odkręca to płyn sadzi z zbiorniczka.
Również przewód chłodniczy jest mocno twardy oraz ostatnio jak to się zaczęło dziać to wszystkie szyby są zaparowane. Nie wiem w czym tkwi problem, proszę o sugestie.
Również przewód chłodniczy jest mocno twardy oraz ostatnio jak to się zaczęło dziać to wszystkie szyby są zaparowane. Nie wiem w czym tkwi problem, proszę o sugestie.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wyjaśniam swoje podpowiedzi, rozszerzalność cieplna to chyba wiadomo co to jest? układ jest ciśnieniowy 1bar dlatego węzę są twarde a że mają już trochę to i puchną ale to wszystko to normalne zjawisko i nie ma czym się przejmować o ile nie przegrzewa się silnik. A to ze po odkręceniu potrafi płyn wypłynąć tez normalne bo płyn zmienił swoją objętość. Co innego gdyby wyrzuciło korkiem tak od siebie.
A ze tak nie masz w passacie to widocznie jak kolega wyżej pisał bo tam tez powinien być układ ciśnieniowy.
W każdym aucie ze sprawnym układem chłodzenia jest takie zjawisko cofnięcia płynu. Dlatego w instrukcji obsługi auta zawsze pisze o niebezpieczeństwie poparzenia się i nie wolno odkręcać korka gdy płyn gorący.
A ze tak nie masz w passacie to widocznie jak kolega wyżej pisał bo tam tez powinien być układ ciśnieniowy.
W każdym aucie ze sprawnym układem chłodzenia jest takie zjawisko cofnięcia płynu. Dlatego w instrukcji obsługi auta zawsze pisze o niebezpieczeństwie poparzenia się i nie wolno odkręcać korka gdy płyn gorący.
Tak ale zauważ Jarewa, że twarde węzę i parujące szyby zrobiły się w jednym czasie. Ja bym obstawiał UPG. podjedź gdzieś do mechanika niech Ci zrobi test na dwutlenek to się dowiesz na 100%. Już nie jeden przypadek mieliśmy na warsztacie ze węze puchły i coś rozsadziło. U Ciebie mogła pójść nagrzewnica. Dodam też, że w tym tygodniu mamy 6 uszczelek pod głowicą więc siedze w temacie akurat.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ciężko stwierdzić nie widząc tego. Do każdego trzeba podchodzić indywidualnie.
Ostatnio robiłem mercedesa 4matic v8 tez wszyscy ze to głowice i nikt nie chciał się podejmować naprawy a węzę pękały co chwile a jak nie węże to uszczelka. Niestety nie były to głowice lecz starzenie się materiału węzę itd. straciły swoje właściwości. Klient niestety się bardzo rozczarował na niepotrzebny wydatek że słuchał innych.
Ostatnio robiłem mercedesa 4matic v8 tez wszyscy ze to głowice i nikt nie chciał się podejmować naprawy a węzę pękały co chwile a jak nie węże to uszczelka. Niestety nie były to głowice lecz starzenie się materiału węzę itd. straciły swoje właściwości. Klient niestety się bardzo rozczarował na niepotrzebny wydatek że słuchał innych.