[B4 2.0 ABT] Falujące obroty i kłopoty na gazie
[B4 2.0 ABT] Falujące obroty i kłopoty na gazie
Od dwóch dni po zapaleniu silnika obroty falują. Dzisiaj zauważyłem ,że silnik krokowy dziwnie brzęczy gdy przepustnica jest w pozycji zamkniętej.Do tej pory te problemy łączyłem z problemami na gazie , ale mam wrażenie ,że to są odrębne problemy. Po przełączeniu na gaz obroty gwałtownie wzrastają (teraz nawet do 4 tys) .Wcześniej zdarzało się ,że na gazie w czasie jazdy silnik potrafił zgasnąć .Tutaj podejrzewam parownik i być może jazda na gazie nie ma nic wspólnego z jazda na benzynie .Pewności nie mam. Pomocy !
Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, 20:24 przez Cris, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
może, szczególnie w abt.Cris pisze:Poza tym czy gaz może mieć wpływ na obroty na benzynie ?
Spróbuj zrobić reset ECU odłączając aku na 15 minut a później uruchom na bp i niech sobie na wolnych obr popracuje do włączenia wentylatora.
ps a poza tym to nie przepływomierz tylko silniczek krokowy attuator chyba że o czym innym rozmawiamy.
[B4 2.0 ABT] Falujące obroty i kłopoty na gazie
Ale czy to na pewno krokowiec ? Może potencjometr przepustnicy ???
Ostatnio zmieniony 11 mar 2016, 20:27 przez Cris, łącznie zmieniany 1 raz.