Witam,
Mam bardzo pilne pytanie, czy okablowanie,pompa paliwa i komp od jedno punktu bedzie pasować do wielo punktu 1,8 benz.?? jeśli ktoś ma to bym prsił o schematy okablowania jedno i wielo punktu...
pozdrawiam serdecznie
[b3 DZ] okablowanie silnika.Pilne pytanie
nie bedzie pasowal, schematy sa dwa pogladowe i na kilku kartkach sa czujniki jakie pracuja na silniku, nie ma tez dokladnego schematu opisujacego jak ma wygladac wiazka.
Poszukaj na allegro tylko upewnij sie czy nie jest pocieta jak jest przecieta gdzies przy komputerze i to ok polaczysz sobie ale jak bedziesz mial odcieta od skrzynki bezp. bedziesz mial problemy.
W schematach audi jest to karta pdf pod nazwa Fig 02 jest to czesc schematu wiazki do silnikow z pelnowtryskiem natomiast Fig 01 opisuje czesciowo monowtrysk
Poszukaj na allegro tylko upewnij sie czy nie jest pocieta jak jest przecieta gdzies przy komputerze i to ok polaczysz sobie ale jak bedziesz mial odcieta od skrzynki bezp. bedziesz mial problemy.
W schematach audi jest to karta pdf pod nazwa Fig 02 jest to czesc schematu wiazki do silnikow z pelnowtryskiem natomiast Fig 01 opisuje czesciowo monowtrysk
Daj sobie spokój z takimi miksami,komputer od wielopunktu nie będzie pasował do jednopunktu ,instalacja również.Jest to do zrobienia,ale wysiłek i czas włożony w taką operację mija się całkowicie ze zdrowym rozsądkiem.Może lepiej ze szrotu wziąć całą instalację z komputerem,ale teraz kwestia czujników-wielopunkt ma więcej niż jednopunkt,więc dodatkowe koszty.Ja bym czegoś takiego się nie podjął.
Żadna instalacja silnikowa nie będzie pasowała bezpośrednio do innego silnika. Jeżeli symbole silników się różnią to i wiązki także będą się różniły. Nawet przy jednym typie silnika 1Z występuja dwa rodzaje wiązek. Zawsze trzeba coś przerabiać. Nie da się tak "raz dwa trzy" i przełożyć.seba1025 pisze:witam,
dziekuje... juz tez sie zdołałem rozpatrzeć przeglądając instalacje od jednopunktu...
teraz dorwałem na wielopunkcie ale od 2.0... i pytanie czy bedzie pasować?
również pilne
Ja na Twoim miejscu kupiłbym sobie nowe wtyczki i zrobił instalację od nowa. Jak ma się schemat to żaden problem. Trochę pracy a koszt niewielki. Silnik DZ jest prosty elektrycznie. Jak pojedziesz na szrot i wyczują, że jesteś "w potrzebie" to z Ciebie wyciągną sporo kasy a i stan wiązki jest niepewny.