[Audi Coupe] Christine OEM+ 20VT
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
no to tak, powinienem odesłać do znanego wszystkim wątku o zmianie silnika na 1.8t w ktorym jest ponoc wszystko to co potrzebne jest do swapa ;]
ja użyłem lewej łapy od ABK, prawej Od cabrio ADR, co do wiązki to wyleciała cała wiązka slnika z komory, zostały tylko przewody poziomu płynu hamulcowego, i jescze jakies tam pojedyncze farfocle, ktore wyszły w czasie prac. Krótko mówiąc posadzenie silnika to chyba njamniejszy problem w całej robocie.
jesli chodzi o moje auto, swap jest na ukończeniu, w przyszłym tygodniu wlatuje wydech na jednym końcowym tłumiku i mozna stroić ecu![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek]()
ja użyłem lewej łapy od ABK, prawej Od cabrio ADR, co do wiązki to wyleciała cała wiązka slnika z komory, zostały tylko przewody poziomu płynu hamulcowego, i jescze jakies tam pojedyncze farfocle, ktore wyszły w czasie prac. Krótko mówiąc posadzenie silnika to chyba njamniejszy problem w całej robocie.
jesli chodzi o moje auto, swap jest na ukończeniu, w przyszłym tygodniu wlatuje wydech na jednym końcowym tłumiku i mozna stroić ecu
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
Dziękuje Pawle!! <pijaczek>
Wczoraj w końcu odebrałem tłumik końcowy, pospawany od zera, wg rozmiarów ori tłumika z coupe. Średnica przelotu 2,5", uszczelki są, flansze są, rury i kolanka bedą na dniach więc w widać koniec i światełko w tunelu
<ok>
![Obrazek]()
wpadł też dobry gadget do coupe, fabryczny podlokietnik do coupe/cabrio na rynek USA
jednak chyba pójdzie w świat, bo do docelowych foteli to mi nie podpasuje niestety
![Obrazek]()
materiał do zmiany wiadomo
Wczoraj w końcu odebrałem tłumik końcowy, pospawany od zera, wg rozmiarów ori tłumika z coupe. Średnica przelotu 2,5", uszczelki są, flansze są, rury i kolanka bedą na dniach więc w widać koniec i światełko w tunelu
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
wpadł też dobry gadget do coupe, fabryczny podlokietnik do coupe/cabrio na rynek USA
![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
materiał do zmiany wiadomo
Ostatnio zmieniony 04 gru 2015, 09:11 przez topor, łącznie zmieniany 2 razy.
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
PWPieterB pisze:ile taka impreza jak mogę zapytaćtopor pisze:Wczoraj w końcu odebrałem tłumik końcowy, pospawany od zera, wg rozmiarów ori tłumika z coupe.
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Ostatnio zmieniony 02 gru 2015, 18:30 przez topor, łącznie zmieniany 1 raz.
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
Podłokietnik niestey poszedł juz do ludzi, fotele i tak bedę zmieniał, a tam pasował on nie bedzie, więc szkoda mojego zachodu z obszywaniem;)DEDHI pisze:@ Topor śliczny ten tłumiczek, jestem ciekawy jak będzie leżał pod autem... zapowaj foty z prac. A jezeli chodzi o podłokietnik to jest to super rarytas. Zostaw go sobie tylko kup stara kanapę taka jak twoja i obszyjPozdro <ok>
docelowa moc określona sprężarką póki co więc pewnie 200KM. U mnie downpipe 2,75" następnie 2,5" do końca na koncowym przelotowym również 2,5"Chillout pisze:Najrozsądniejszy silnikw ile docelowo celujesz i na jakim zestawie jest silnik ? pompa ?
U mnie jest 3" na zejsciu od turbo dalej 2,75 i ostatni z 2.8 tylko wybebeszony z przegród powiem szczerze że też taki zabieg zrobię jak u Ciebie z tym tylnym bo jeszcze czegoś u mnie w dźwięku mi brakuje
a tak btw
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
podswietlenie idealnie pasujące do wnetrza coupe, plastik też bez fajerwerkow.
korci mnie też zmiana koloru kół - ciemny grafit bądz biały :?: :shock:
[ Dodano: 2016-01-04, 21:40 ]
Audi pojechało na spawanie wydechu
[ Dodano: 2016-02-05, 22:48 ]
wydech na ukończeniu, :lol: w międzyczasie wpadła też tarcza sprzęgła z okładziną kevlarową.
[ Dodano: 2016-02-22, 22:57 ]
Audi w końcu jeździ i to nawet bardzo dobrze <ok> Nie spodziewałem się, że wrażenia z jazdy bedą tak ciekawe;) Układ wydechowy robi mnie jak małe dziecko, radia już nie odpalam.
Zostało ogarnać kilka pierdół, ale swap uważam za zakończony
![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
DP 2,75" owinięty bazaltem, dalej 2,5" z customowym tłumikiem przelotwym 2,5"
[ Dodano: 2016-03-18, 09:36 ]
Audik na hamowni
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
- topor
- Forum Audi 80
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
- Imię: Toporski
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ACE+lpg
- Lokalizacja: Mielnik
- Kontakt:
kondycja sprawdzona
wydaje się że motor jest w znakomitym stanie <ok>
kolej na hamulce, dupy nie bedą urywały, ale bedzie lepiej niz jest
![Obrazek]()
zregenerowane zaciski, nowe tłoczki, prowadnice i gumki, tarcze ATE, klocki TRW, przewody TRW, pompa hamulcowa ATE 25,4
[ Dodano: 2016-03-30, 23:34 ]![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![Obrazek]()
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
kolej na hamulce, dupy nie bedą urywały, ale bedzie lepiej niz jest
zregenerowane zaciski, nowe tłoczki, prowadnice i gumki, tarcze ATE, klocki TRW, przewody TRW, pompa hamulcowa ATE 25,4
[ Dodano: 2016-03-30, 23:34 ]
201km i 292NMArtur89 pisze:Ile pokazało???
![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2016, 08:02 przez topor, łącznie zmieniany 3 razy.