[80 B4 1,9TDI 1Z] Montaż klimatyzacji części i podłączenie
W końcu mam czas napisać tego posta.
A więc tak moja wiązka różni się trochę od tych na zdjęciach.
1. Jest jedna kostka na jeden przekaźnik
6. Tego natomiast u mnie w wiązce w ogóle nie ma
Teraz odpiszę trochę na twój poprzedni post
2. A więc ten będzie nie podpięty?
3. Brązowy
4. tutaj mam 5 kabli
*czarno-szary
*czarno-żółty
*zielono-żółty
* niebiesko-biały
*niebiesko-żółty
12. Z tą co mam ją zamienić to od czego ona powinna być
17. Mam taką samą w aucie tylko, że dochodzą i wychodzą do niej 3 przewody a do tej z wiązki dochodzi jeden przewód. Kolor kabla się zgadza więc porostu połączyć przewody o tej samej kolorystyce a starą kostkę zostawić?
18. żółta kostka:
*czerwono-niebieski
*czerwono-zielony
czujnik temperatury w chłodniy
*czerwono-nieb
*zielono-czarny
*czerwono-zielony
A więc tak moja wiązka różni się trochę od tych na zdjęciach.
1. Jest jedna kostka na jeden przekaźnik
6. Tego natomiast u mnie w wiązce w ogóle nie ma
Teraz odpiszę trochę na twój poprzedni post
2. A więc ten będzie nie podpięty?
3. Brązowy
4. tutaj mam 5 kabli
*czarno-szary
*czarno-żółty
*zielono-żółty
* niebiesko-biały
*niebiesko-żółty
12. Z tą co mam ją zamienić to od czego ona powinna być
17. Mam taką samą w aucie tylko, że dochodzą i wychodzą do niej 3 przewody a do tej z wiązki dochodzi jeden przewód. Kolor kabla się zgadza więc porostu połączyć przewody o tej samej kolorystyce a starą kostkę zostawić?
18. żółta kostka:
*czerwono-niebieski
*czerwono-zielony
czujnik temperatury w chłodniy
*czerwono-nieb
*zielono-czarny
*czerwono-zielony
Panowie podłączę się do tematu by nie zakładać nowego. Montuję klimatyzację do 1.9tdi, dawca był z 1994r więc już na R134a - o ile pod maską sobie poradzę zgodnie z foto:
Została mi do rozszyfrowania instalacja elektryczna. Posiadam dwie wiązki - jedną z komory silnikowej drugą oddzieliłem od wiązki dawcy. Ponumerowałem wtyczki i kabelki i teraz co gdzie i jak:
Opis kolegi Jarewa który znalazłem na forum w temacie z klimą do pb - mam nadzieję że się nie pogniewasz.
1 -czujnik skraplacza wysokiego ciśnienia(wyłącznik awaryjny kompresora), podłączenie elektromagnesu kompresora - 2 wtyczki od sprężarki oraz 2 od chłodnicy klimatyzacji.
2- wtyczka wentylatorów chłodnicy/klimy
3- przewody rezystora wentylatora chłodnicy - 2 kable
4- zasilenie czujnika w chłodnicy lub przekaźników - druga końcówka znajduje się w aucie
5- masa
6- zamieniamy z istniejącą w skrzynce bezpieczników
7- przekaźnik wentylatora 3/2 biegu
8 - wtyczka umiejscowiona przy kolumnie kierowniczej jako nowa
9 - ?????
10 -bezpiecznik wentylatorów (60A)
11- Wtyczka do wiązki nagrzewnicy
12- L30 stały plus w skrzynce bezpiecznikowej - szerokie wsówki
13 - czerwona wtyczka - wtyczka czujnika G110(płynu chłodniczego) i dwa kable do sterowania ECU
14 - podłączenie czujnika temp. zewnętrznej
15 - sterownik sprężarki (przekaźnik)
16- kick down - nie podłączamy ??
17 - linia K ??
18 - przewód zielono-niebieski - tym przewodem wiązki klimy była połączona z wiązki deski. Jest to przewód z pin.4 - przekaźnika 342.
Kilka pytań:
14 - czujnik temp.zewn. - u dawcy nie było termometru w liczniku, w wiązce nie ma drugiej pasującej wtyczki - czy może ta zostać wolna - nie podłączona?
13- u mnie w tej wtyczce jest więcej przewodów - czy tą wtyczkę łączę z czerwoną wtyczką która wychodzi z wiązki silnika? ( tu mam obsadzone tylko dwa piny)
18 - czy ten przewód powinien być podłączony do pozostałych w tym kolorze tak jak był u dawcy: przewód z pętelką na foto:
FOTO wtyczek i przewodów instalacji klimatyzacji 1.9tdi
[ Dodano: 2016-04-25, 21:18 ]
nikt nic nie wie?
Proszę o potwierdzenie - wtyczki nr 14 nie trzeba podpinać?
Została mi do rozszyfrowania instalacja elektryczna. Posiadam dwie wiązki - jedną z komory silnikowej drugą oddzieliłem od wiązki dawcy. Ponumerowałem wtyczki i kabelki i teraz co gdzie i jak:
Opis kolegi Jarewa który znalazłem na forum w temacie z klimą do pb - mam nadzieję że się nie pogniewasz.
1 -czujnik skraplacza wysokiego ciśnienia(wyłącznik awaryjny kompresora), podłączenie elektromagnesu kompresora - 2 wtyczki od sprężarki oraz 2 od chłodnicy klimatyzacji.
2- wtyczka wentylatorów chłodnicy/klimy
3- przewody rezystora wentylatora chłodnicy - 2 kable
4- zasilenie czujnika w chłodnicy lub przekaźników - druga końcówka znajduje się w aucie
5- masa
6- zamieniamy z istniejącą w skrzynce bezpieczników
7- przekaźnik wentylatora 3/2 biegu
8 - wtyczka umiejscowiona przy kolumnie kierowniczej jako nowa
9 - ?????
10 -bezpiecznik wentylatorów (60A)
11- Wtyczka do wiązki nagrzewnicy
12- L30 stały plus w skrzynce bezpiecznikowej - szerokie wsówki
13 - czerwona wtyczka - wtyczka czujnika G110(płynu chłodniczego) i dwa kable do sterowania ECU
14 - podłączenie czujnika temp. zewnętrznej
15 - sterownik sprężarki (przekaźnik)
16- kick down - nie podłączamy ??
17 - linia K ??
18 - przewód zielono-niebieski - tym przewodem wiązki klimy była połączona z wiązki deski. Jest to przewód z pin.4 - przekaźnika 342.
Kilka pytań:
14 - czujnik temp.zewn. - u dawcy nie było termometru w liczniku, w wiązce nie ma drugiej pasującej wtyczki - czy może ta zostać wolna - nie podłączona?
13- u mnie w tej wtyczce jest więcej przewodów - czy tą wtyczkę łączę z czerwoną wtyczką która wychodzi z wiązki silnika? ( tu mam obsadzone tylko dwa piny)
18 - czy ten przewód powinien być podłączony do pozostałych w tym kolorze tak jak był u dawcy: przewód z pętelką na foto:
FOTO wtyczek i przewodów instalacji klimatyzacji 1.9tdi
[ Dodano: 2016-04-25, 21:18 ]
nikt nic nie wie?
Proszę o potwierdzenie - wtyczki nr 14 nie trzeba podpinać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Wtyczka nr. 14 podpina się pod skrzynkę. Jest to sterowaniem przekaźnika wentylatorów, a dokładniej 1 biegu.
Podpinasz pod 87K
PS. Weź ogarnij sobie schemat jak chcesz coś podłączać, bo w nich wszystko jest ujęte. Później jest problem, bo się podłączyło "dobrze" po kolorach i jest płacz, że nie działa :roll:
Podpinasz pod 87K
PS. Weź ogarnij sobie schemat jak chcesz coś podłączać, bo w nich wszystko jest ujęte. Później jest problem, bo się podłączyło "dobrze" po kolorach i jest płacz, że nie działa :roll:
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia