Największą bolączką tego problemu jest że szyby zachodzą parą i są takie tłuste.
Filtr kabinowy czysty to chyba będę musiał wymienić nagrzewnicę.
[B4 2.0 ABT] Audi 80 B4 ABT Po jeździe robi się ciśnienie i
Jak masz tlusty osad i paruja szyby to nagrzewnica jest do wymiany. U mnie jest to samo.
Druga sprawa. Co to wgl znaczy "sadzi" moze Ci chodzi ze korek wysadza? Nie wiem nie znam slowa "sadzi". Jezeli silnik jest rozgrzany to nie wolno od razu odkrecac zbiorniczka poniewaz jest tam spore cisnienie i wysoka temperatura. Moze sie zdrowo poparzyc jesli jeszcze sie nad tym nachylasz.
Cisnienie jest w pelni normalnym i zdrowym objawem.
Bardziej martwilbym sie brakiem tego cisnienia. Wtedy musisz szukac nieszczelnosci sprawdzac czy plyn nie ucieka i czy uklad jest wporzadku. Bo na rogrzanym silniku w zbiorniczku musi byc cisnienie.
Druga sprawa. Co to wgl znaczy "sadzi" moze Ci chodzi ze korek wysadza? Nie wiem nie znam slowa "sadzi". Jezeli silnik jest rozgrzany to nie wolno od razu odkrecac zbiorniczka poniewaz jest tam spore cisnienie i wysoka temperatura. Moze sie zdrowo poparzyc jesli jeszcze sie nad tym nachylasz.
Cisnienie jest w pelni normalnym i zdrowym objawem.
Bardziej martwilbym sie brakiem tego cisnienia. Wtedy musisz szukac nieszczelnosci sprawdzac czy plyn nie ucieka i czy uklad jest wporzadku. Bo na rogrzanym silniku w zbiorniczku musi byc cisnienie.