SparK pisze:Problem jest z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h.
Abstrachując od tego małego przeładownia ,to gdzie robią taki ''fachowy'' tuning :?: bo widzę że tuningowy soft,to prawdziwy ''majstersztyk" sztuki tunigu :roll: Dobry tuner ,nawet po pijanemu ,zrobił by lepszy . Doładowanie nie ruszone w ogóle ,podlane samym paliwem :shock: Gdzie w normalnych tuningowych softach dla AFN-a ,wartość żądana doładowania ,jest co najmniej na poziomie 2250mbar ,a ogranicznik odcięcia jest przynajmniej 150mbar wyżej ,czyli auto wchodzi w awaryjny i odcina , dopiero przy 2400mbar utrzymujacym się powyzej 5 sek .Log 008 też jest dziwny i nienormalny ,limiter dymu caly czas ponizej limitera momentu :shock: ,w orginale jak nic nie tnie dawki ,powinien być ciut wyżej ,a w tuningowym sofcie zwykle są na jednakowym poziomie .Tu wyraznie dawka jest cięta z jakiegoś nienormalnego powodu ,bo zwykle jest cieta własnie kiedy turbina nie ssie jak powinna i ładuje mniej niz trzeba .Tu jest zupełnie na odwrót :shock: Jakby cały czas jechał w awaryjnym .Takze moja rada może być tylko jedna <ok> zrobić logi na ori sterowniku ,albo na jakimś sprawdzonym tuningowym .A co do małego przeładownia ,to zmierzyć wartość podciśnienia na wejsciu do n75...bo albo ktoś rozregulował cięglo gruszki ,albo brakuje podcisnienia ...nic więcej skoro jak piszesz ,gruszka idealna ,geometria czysciutka i wezyki szczelne 8-)