Audi 80 b4 2.6 v6 wymiana oliwy
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Przyszla wiosna to i wpadl nowy fant, kierownica trojramienna audi a3 http://olx.pl/i2/oferta/audi-a3-kierown ... eEx8B.html
Kola 16/9j z naciagiem i mi sie podobaja bo fajnie wyglada auto na nich z tylu, takie masywne. Co do grilla to planuje zmienic na ori tylko ta srebrna obwodke pomalowac na czarno. Kierownica pasuje tylko trzeba zastosowac redukcje wieloklinu i rezac klakson oraz odbijanie kierunkow
[ Dodano: 2016-03-31, 18:40 ]
No i kiera z a3 zalozona wszystko dziala klakson i odbijanie kierunkow. W wolnym czasie pstrykne fote
[ Dodano: 2016-04-04, 10:24 ]
zdjecie kierownicy w samochodzie
[ Dodano: 2016-04-04, 10:26 ]
zdjecie kierownicy w samochodzie
[ Dodano: 2016-04-23, 18:04 ]
Wiosenne zdjęcia z nudów
[ Dodano: 2016-06-23, 13:13 ]
Dawno nic nie pisałem. Ostatnio zregenerowałem reduktor gazu a także wymieniłem filtry gazu oraz czujnik temperatury
http://www.autogaz-market.pl/glowna/293 ... piecz.html
Z części zawieszenia wymieniłem sworznie wahacze moog a na wymianę czeka przegub zewnętrzny, leży i czeka na wolny czas by założyć
Kolejną rzeczą będzie wymiana uszczelki skrzyni korbowej bo cieknie troche
[ Dodano: 2016-03-31, 18:40 ]
No i kiera z a3 zalozona wszystko dziala klakson i odbijanie kierunkow. W wolnym czasie pstrykne fote
[ Dodano: 2016-04-04, 10:24 ]
zdjecie kierownicy w samochodzie
[ Dodano: 2016-04-04, 10:26 ]
zdjecie kierownicy w samochodzie
[ Dodano: 2016-04-23, 18:04 ]
Wiosenne zdjęcia z nudów
[ Dodano: 2016-06-23, 13:13 ]
Dawno nic nie pisałem. Ostatnio zregenerowałem reduktor gazu a także wymieniłem filtry gazu oraz czujnik temperatury
http://www.autogaz-market.pl/glowna/293 ... piecz.html
Z części zawieszenia wymieniłem sworznie wahacze moog a na wymianę czeka przegub zewnętrzny, leży i czeka na wolny czas by założyć
Kolejną rzeczą będzie wymiana uszczelki skrzyni korbowej bo cieknie troche
Nie mów że się boisz ja swoja "Inez" z zdupconym czujnikiem halla do Finlandii 1500km i powrót nawet nie pierdła więc nie ma się czego baćkubica20 pisze:dziś został załóżony nowy przegub zewnętrzny Ruville : następnie pójdzie wymiana oleju Valvoline 10w60. W Sierpniu czeka mnie trasa nad morze czyli prawie 800km w jedną stronę więc będzie to taki test babci
Nie to żebym się bał bo dziennie do samej pracy robię nią 85km a miesięcznie jakieś 2 tys. i nigdy mnie nie zawiodła ( odpukać) ale 80 to nie to samo co 800 Km i w podświadomości się myśli bo wiele rzeczy nie przewidzianych może się stać dlatego chce na tą trasę wszystko najpilniejsze powymieniać. Przed samym wyjazdem zaleje jej nową oliwe. Najwyżej wróce z Sopotu na lawecie hehe
[ Dodano: 2016-07-27, 18:35 ]
W takim stanie znajduje się obecnie Audi
Powodem tego bałaganu było to
Chłodnica puściła na łączeniu rdzenia z plastikiem, płyn lał się niemiłosiernie. Sporo zeszło mi za nim zauważyłem wyciek bo chłodnica jest z jednej strony obudowana wentylatorami a od przodu chłodnicą klimy. Dopiero gdy wyciek okazał stał się intensywny to było wiadome kto jest winowajcą. Po spuszczeniu płynu z samej chodnicy wyleciał niezły syf. Na szczęście leci do mnie używka od kolegi Artur997
[ Dodano: 2016-08-13, 19:10 ]
Jako że w ostatnim czasie audi zaczeło lubieć płyn chłodniczy, trzeba było rzucić obydwie czapki (czyt. głowice). Winowajcą oczywiście była uszczelka pod jedną z glowic. Obydwie poszły na planowanie, wymianę uszczelnień zaworów i ich docieranie. Przy okazji zakupiłem komplet uszczelek silnika by uszczelnić wkońcu go. Standardowo olej puszczała uszczelka skrzyni korbowej dzięki której olej spływał na skrzynie a z niej na kolektor wydechowy, z uszczelek głowic też sączył się olej. Uszczelniony i wyczyszczony został przy okazji kolektor ssący. Z braku czasu robotę powierzyłem zaufanemu mechanikowi czyli mojemu ojcu ( żeby mu się nie nudziło)
Przy okazji trzeba będzie uporządkować ten cały makaron po maską pozostawiony po swapie silnika i zakładaniu lpg.
Mam nadzieje że po tym zabiegu audi nie będzie zostawiać śladów po sobie na kostce.
[ Dodano: 2016-08-14, 11:26 ]
Mam małe pytanie bo przy rozebraniu kolektora ssacego do czyszczenia zauważyłem że wewnątrz nie mam w ogóle tego prostokątnego plastiku który ulega rozpadowi przy strzale lpg
https://audi80.pl/download.htm?id=5397
Gdzieś w necie wyczytałem że od 94r nie było tego plastiku?? czy to prawda??
[ Dodano: 2016-08-18, 20:25 ]
głowice wróciły z planowania, oprócz tego wymienione zostały uszczelniacze na zaworach, szlif zaworów i no w bardzo przyzwoitych pieniążkach zrobione
[ Dodano: 2016-09-22, 11:16 ]
Silnik już jakis czas złożony i hula. Tak jak pisałem wyżej zostały z planowane głowice i uszczelniony silnik więc teraz jest sucho pod samochodem. Żeby nie było kolorowo nie obyło się bez dodatkowego kłopotu, po wymianie uszczelek nadal było ciśnienie w układzie i co mnie zastanowiło że było nawet po nocy więc do sprawdzenia poszedł reduktor ( wcześniej go regenerowałem, wymienione membrany) i okazało się że puszczał gaz do układu chłodzenia i bez zastanowienia zapadła decyzja o jego wymianie na nowy, po wymianie problem zniknął jak ręką odjął. Więc ci którzy mają problem z ciśnieniem w układzie niech sprawdzą reduktor. Przy okazji został zakupiony nowy aku bo poprzedni po wyjęciu z samochodu odmówił posłuszeństwa. A tu kilka fotek :
W planach jest zmiana wydechu na przelotowy by wydobyc dżwięk v6.
[ Dodano: 2016-07-27, 18:35 ]
W takim stanie znajduje się obecnie Audi
Powodem tego bałaganu było to
Chłodnica puściła na łączeniu rdzenia z plastikiem, płyn lał się niemiłosiernie. Sporo zeszło mi za nim zauważyłem wyciek bo chłodnica jest z jednej strony obudowana wentylatorami a od przodu chłodnicą klimy. Dopiero gdy wyciek okazał stał się intensywny to było wiadome kto jest winowajcą. Po spuszczeniu płynu z samej chodnicy wyleciał niezły syf. Na szczęście leci do mnie używka od kolegi Artur997
[ Dodano: 2016-08-13, 19:10 ]
Jako że w ostatnim czasie audi zaczeło lubieć płyn chłodniczy, trzeba było rzucić obydwie czapki (czyt. głowice). Winowajcą oczywiście była uszczelka pod jedną z glowic. Obydwie poszły na planowanie, wymianę uszczelnień zaworów i ich docieranie. Przy okazji zakupiłem komplet uszczelek silnika by uszczelnić wkońcu go. Standardowo olej puszczała uszczelka skrzyni korbowej dzięki której olej spływał na skrzynie a z niej na kolektor wydechowy, z uszczelek głowic też sączył się olej. Uszczelniony i wyczyszczony został przy okazji kolektor ssący. Z braku czasu robotę powierzyłem zaufanemu mechanikowi czyli mojemu ojcu ( żeby mu się nie nudziło)
Przy okazji trzeba będzie uporządkować ten cały makaron po maską pozostawiony po swapie silnika i zakładaniu lpg.
Mam nadzieje że po tym zabiegu audi nie będzie zostawiać śladów po sobie na kostce.
[ Dodano: 2016-08-14, 11:26 ]
Mam małe pytanie bo przy rozebraniu kolektora ssacego do czyszczenia zauważyłem że wewnątrz nie mam w ogóle tego prostokątnego plastiku który ulega rozpadowi przy strzale lpg
https://audi80.pl/download.htm?id=5397
Gdzieś w necie wyczytałem że od 94r nie było tego plastiku?? czy to prawda??
[ Dodano: 2016-08-18, 20:25 ]
głowice wróciły z planowania, oprócz tego wymienione zostały uszczelniacze na zaworach, szlif zaworów i no w bardzo przyzwoitych pieniążkach zrobione
[ Dodano: 2016-09-22, 11:16 ]
Silnik już jakis czas złożony i hula. Tak jak pisałem wyżej zostały z planowane głowice i uszczelniony silnik więc teraz jest sucho pod samochodem. Żeby nie było kolorowo nie obyło się bez dodatkowego kłopotu, po wymianie uszczelek nadal było ciśnienie w układzie i co mnie zastanowiło że było nawet po nocy więc do sprawdzenia poszedł reduktor ( wcześniej go regenerowałem, wymienione membrany) i okazało się że puszczał gaz do układu chłodzenia i bez zastanowienia zapadła decyzja o jego wymianie na nowy, po wymianie problem zniknął jak ręką odjął. Więc ci którzy mają problem z ciśnieniem w układzie niech sprawdzą reduktor. Przy okazji został zakupiony nowy aku bo poprzedni po wyjęciu z samochodu odmówił posłuszeństwa. A tu kilka fotek :
W planach jest zmiana wydechu na przelotowy by wydobyc dżwięk v6.
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 maja 2016, 01:16
- Lokalizacja: Chełm
Jankes1614 pisze:Świetnie się prezentuje myślałes nad pomalowaniem felg ? Grill tez możesz zmienić na ori tak jak pisałeś czarna obwodka tylko i bajka
Co do felg to myślałem żeby ranty wypolerować na lustro albo sprzedać te i kupic 17". Chodza mi po głowie Avusy
[ Dodano: 2016-10-04, 19:07 ]
Nowe zdjecie