Kiedy już nabędziemy lusterko to trzeba je rozebrać jak i nasze niestety kulka uchwyt jest inny w peugeocie jest dużo większy ale to nie problem zaadaptować trochę pomysłu w naszym uchwycie trzeba kulkę zeszlifować i nagwintować M10 ja dodatkowo obcinałem z długości 5mm.
Uchwyt z peugeota ma już dziurę i też trzeba nagwintować
Kiedy mamy już gwinty to z uchwytu peugeota trzeba uciąć kulkę z odcinkiem prostym około 1cm. i skręcamy dwie części do kupy na klej (jak kto woli) i mamy gotowy rzeźbioną redukcje <ok>
Ja dodatkowo wierciłem żeby puścić kabelki przez uchwyt ale można i bez tego a kabelki puścić obudowa.
Pinologia płytki sterującej kolory kabli mogą się różnić w moim były trzy kabelki czarny, biały i siwy. Biały-plus, czarny-masa, siwy-sygnał wstecznego miejsca na pewno się nie zmienią a sygnał wstecznego nie dawałem bo te lusterko posiada wyłacznik
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Ja dodatkowo dałem wtyczkę zaraz za lusterkiem w celu łatwego demontażu lusterka
Wtyczka trochę za duża ale tylko taką miałem pod ręką.
W tej chwili jest lusterko całe złożone i w domu podłączone działa ok.
Co do montażu w samochodzie nic trudnego podłączone będzie do światełka wewnętrznego z tym że będę tam zmieniał zamiast stałego plusa będzie plus po zapłonie wiec ręczne włączenie lampki będzie tylko na zapłonie i tak lampki nigdy nie używam tak a po drugie nie bede musiał za każdym razem lusterko włączać i wyłączać. Jak ktoś ma szyberdach bo ja nie mam to i znajdzie tam pewnie plus po zaponie bez reznania lampek.