[B4 2.8 AAH] Brak impulsu na listwie wtryskowej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
[B4 2.8 AAH] Brak impulsu na listwie wtryskowej.
Witam, robię przekladkę z 2.0 3A na 2.8 AAH i mam problem, nie ma żadnego impulsu na listwie wtryskowej paliwo dochodzi ale auto nie odpala. Pompkę słychać że chodzi. Co może być przyczyną braku wszelakiego prądu?
Cześć.
Przede wszystkim musisz sprawdzić czy brakuje +12v na wtryskiwaczach czy impulsu masowego.
+12v po zapłonie:
- odpinasz wtryski, jedna osoba kręci rozrusznikiem i sprawdzasz kontrolką 12v między kostką wtryskiwacza a masą.
Impuls masy ze sterownika:
- odpinasz jak wyżej - tyle że potrzebny jest próbnik z diodą LED (żarówka jest za wolna) lub dioda led z rezystorem 1.5kOhm- mierzysz między kostką a + akumulatra.
Przy LED zwróć uwagę na polaryzację.
Jeśli brak zasilania to bezpieczniki, wiązka, przekaźnik główny, zasilanie komputera.
Jeśli brak impulsu masy to czujniki wału korbowego, wałka rozrządu, ewentualnie immobilizer lub jak zwykle po prostu problemy z instalacją.
Przede wszystkim musisz sprawdzić czy brakuje +12v na wtryskiwaczach czy impulsu masowego.
+12v po zapłonie:
- odpinasz wtryski, jedna osoba kręci rozrusznikiem i sprawdzasz kontrolką 12v między kostką wtryskiwacza a masą.
Impuls masy ze sterownika:
- odpinasz jak wyżej - tyle że potrzebny jest próbnik z diodą LED (żarówka jest za wolna) lub dioda led z rezystorem 1.5kOhm- mierzysz między kostką a + akumulatra.
Przy LED zwróć uwagę na polaryzację.
Jeśli brak zasilania to bezpieczniki, wiązka, przekaźnik główny, zasilanie komputera.
Jeśli brak impulsu masy to czujniki wału korbowego, wałka rozrządu, ewentualnie immobilizer lub jak zwykle po prostu problemy z instalacją.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Miernik cyfrowy nic ci nie pokaże, ewentualnie oscyloskop .
Zrób sobie próbnik LED, wystarczy dioda Led i opornik 1.5kOhm, opornik lutujesz do jednej nogi i juz masz (za 2 pln) albo kup gotowy , np taki :
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
tego używam juz kilka lat i jest super, podłączasz do aku i tam gdzie dotkniesz końcówką dioda świeci na zielono gdy trafisz na - lub czerwono gdy na +.
Poza tym masz przełącznik i możesz podawać - lub + gdy coś testujesz. Ma bezpiecznik w środku więc nie zrobisz raczej zwarcia
To ci złapie impulsy z wtrysku czy cewki.
Kolory 2.8 AAH:
+12v na wtryski : zielono - żółty, zasilany z przekaźnika pompy zacisk 87a , po drodze bezpiecznik 15A
ster z kompa: cylinder/kolor:
1 / czarno-zielony
2/ brąz-niebieski
3/ brąz-zielony
4/ brąz-biały
5/ czarno-czerwony
6/ czarno-biały(lub żółty).
Jak chcesz pisz na pw to ci wyślę schemat w PDF.
Powodzenia
Zrób sobie próbnik LED, wystarczy dioda Led i opornik 1.5kOhm, opornik lutujesz do jednej nogi i juz masz (za 2 pln) albo kup gotowy , np taki :
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... Items.html
tego używam juz kilka lat i jest super, podłączasz do aku i tam gdzie dotkniesz końcówką dioda świeci na zielono gdy trafisz na - lub czerwono gdy na +.
Poza tym masz przełącznik i możesz podawać - lub + gdy coś testujesz. Ma bezpiecznik w środku więc nie zrobisz raczej zwarcia
To ci złapie impulsy z wtrysku czy cewki.
Kolory 2.8 AAH:
+12v na wtryski : zielono - żółty, zasilany z przekaźnika pompy zacisk 87a , po drodze bezpiecznik 15A
ster z kompa: cylinder/kolor:
1 / czarno-zielony
2/ brąz-niebieski
3/ brąz-zielony
4/ brąz-biały
5/ czarno-czerwony
6/ czarno-biały(lub żółty).
Jak chcesz pisz na pw to ci wyślę schemat w PDF.
Powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz