[B4 2.6 ABC] Drgania podczas hamowania
[B4 2.6 ABC] Drgania podczas hamowania
Ostatnio zawaliłem sobie felgi błotem,tak bardzo ze to co zostało w nich powodowało drgania kierownicy.
zdjołem koła wyczysciłem wszystko drucianka. I od tego mometu zaczeły sie dziac dziwne rzeczy.. Jesli hamuje z duzej predkosci nic sie nie dzieje... do mometu az tarcze sie nagrzej wtedy strasznie zaczyna walic az strach hamowac ,jak tyarcze ostygna to znowu hamuje ładnie ale po nagrzaniu spowrotem te same obiawy. Co to moze byc??
zdjołem koła wyczysciłem wszystko drucianka. I od tego mometu zaczeły sie dziac dziwne rzeczy.. Jesli hamuje z duzej predkosci nic sie nie dzieje... do mometu az tarcze sie nagrzej wtedy strasznie zaczyna walic az strach hamowac ,jak tyarcze ostygna to znowu hamuje ładnie ale po nagrzaniu spowrotem te same obiawy. Co to moze byc??
Co do tego regulatora siły hamowania to regulował ktoś z was siłę hamowania ? .Tam jest taka śrubka centralna i gwint zalany klejem.Właśnie u mnie bardzo słabo hamuje tył.Na SKP jak jest test hamulca tył to pedał wciskam prawie z całej siły a tam na monitorze siła hamowania ledwo co się podnosi.Diagnosta twierdzi ,że tą śrubką się reguluje siłę hamowania tył.On u siebie tak zrobił ,bo też ma 80 b4.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2016, 07:13 przez cinu77, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11731
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
daje daje, no przynajmniej w moim przypadku.cinu77 pisze:To nic nie daje, do regulacji prawdopodobnie jest ta śrubka co ci pisałem.
Ale też nie twierdzę że pomoże to każdemu w takie sytuacji. Inaczej nie było by tam regulacji gdyby to nic nie dawało. To działa w zależności od nacisku na tylną oś.
Ja na szczęście od chyba roku mam spokój z tym a dużo rzeczy powymieniałem zanim przypadkiem wpadłem na to że to wina regulatora.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestey praktycznie wszystkie 80 tki mają problem z tylnymi hamulcami,praktycznie nie hamują wcale ,wszystko z powodu żle działającego korektora ,którego ustawienia moze i były dobre gdy auto było nowe ,ale po przeszło 20 latach już dobre nie są .Każdy komu rdzewieją tylne tarcze ,tam gdzie powinny być ''wyslizgane ''przez klocki ,albo widac że klocek nie pracuje całą powierzchnią, a przód auta wyraznie ''nurkuje'' przy hamowaniu ,może być pewien że tył mu praktycznie nie hamuje .Przerabiałem to i ja,ale oczywiscie da się zrobić itrwa to chwilę ,tylko trzeba się położyć pod auto .Po pierwsze naciągnąłem na maxa sprężynę korektora .Po drugie wkręciłem na maxa regulację .I tyle ,od tamtej pory tył ładnie hamuje ,co widać po ''wyslizganych''tarczach i po tym że auto już nie ''nurkuje'' przodem przy hamowaniu ,jak to czułem wyraznie wczesniej