Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Wymiana pierścieni i uszczelniaczy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
24szymonp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 02 kwie 2016, 21:36
Lokalizacja: Wisła

[B3 1.6 PP] Wymiana pierścieni i uszczelniaczy

Post autor: 24szymonp » 02 kwie 2016, 22:18

Witam jestem tu nowy, ponieważ szukam pomocy gdyż zabieram się za Wymianę Pierścieni i Uszczelniaczy zaworowych , A robię to z tego powodu bo mój sinik okropnie spala olej, mierzyłem ciśnienie na tłokach i jest na nich duża rozbieżność silnik na niskich obrotach kopci, więc to będzie wina uszczelniaczy a na dużych obrotach jeszcze bardziej kopci czyli pierścienie. I więc teraz chciałbym się dowiedzieć co będę potrzebował i na co się mam nastawiać wiem napewno że potrzebuję uszczelkę głowicy,miski olejowej.i od dekla zaworów, i czy jakąś jeszcze? A najważniejsze czy muszę odkręcać cały silnik czy idzie się dostać do śrub bez wyciągania silnika? oraz czy kupić pierścienie oryginalnej wielkości czy nad-wymierne czy dopiero wtedy jak zobacze stan głowicy? za odpowiedzi z góry dziękuje bo bardzo mi to będzie pomocne. jeśli coś źle napisałem to przepraszam

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-04-02, 22:08 ]
24szymonp, zwracaj uwagę w jakim dziale zakładasz temat :!:

[ Dodano: 2016-04-02, 22:18 ]
przepraszam właśnie nie wiedziałem w jakim dziale
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2016, 22:17 przez 24szymonp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2016, 22:28

24szymonp, coś mi się zdaje że nie do końca wiesz o czym piszesz.
Nie wiem czy zamierzasz to sam robić czy z kimś kto ma pojęcie.
Aby wymienić uszczelniacze nie trzeba wyciągać silnik co więcej nie trzeba nawet głowicy zrzucać, ludzie robią to bez https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1

Jeśli chodzi o wymianę pierścieni no tu już kolego nie ma tak łatwo, trzeba rozbierać też cały dół silnika a to oznacza że dużo jest łatwiej jak się go wyjmie.

24szymonp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 02 kwie 2016, 21:36
Lokalizacja: Wisła

Post autor: 24szymonp » 17 kwie 2016, 14:52

Tak wiem że idzie wymienić uszczelniacze bez wyciągania silnika, ale i tak muszę wymieniać pierścienie wiec sie też chciałem dowiedzieć czy trzeba silnik wyciągać bo czasami idzie się dostać jak się go troche uniesie. tak będę miał pomocnika co ma trochę pojęcie
a z dołu wystarczy korbowody chyba tylko odkręcić

[ Dodano: 2016-04-17, 14:52 ]
Witam mam taki problem wymieniłem już wszystko to co miałem, i po poskręcaniu wszystkiego silnik odpalił lecz wystąpił taki problem po ustawieniu rozrządu i zapłonu silnik faluje,a jak sie przestawi zapłon to silnik pracuje równo lecz nie ma mocy a jak sie zapłon ustawi tak że silnik faluje to ma moc czego by to mogła by być wina ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 kwie 2016, 15:02

Podłączyłeś we właściwe miejsce podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu?

Może masz gdzieś nieszczelności.

24szymonp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 02 kwie 2016, 21:36
Lokalizacja: Wisła

Post autor: 24szymonp » 17 kwie 2016, 16:26

jest dobrze podłączony , a wszędzie jest szczelnie , sprawdzałem kody błyskowe i są cztery czwórki

PS. silnik faluje w ten sposób że ten serwo mechanizm przy gaźniku na 5 czy 6 przewodów, dodaje i cofa gaz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl