[80 b4 1z] wymiana końcówek wtryskiwaczy
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
pany taka firmy svag czy coś w ten deseń - warto brać? i ta śruba, jakiejś firmy szukać, czy jak?
bo mam w sklepie za 16pln tą srubę i koło za 100pln z w/w firmy
front rozebrany, silnik na wierzchu, czekam na kumpla mechanika do piątku aż wpadnie do mnie i zablokuje mi rozrząd, w międzyczasie sobie poczyszcze intercoolera i pare innych pierdół :mrgreen:
bo mam w sklepie za 16pln tą srubę i koło za 100pln z w/w firmy
front rozebrany, silnik na wierzchu, czekam na kumpla mechanika do piątku aż wpadnie do mnie i zablokuje mi rozrząd, w międzyczasie sobie poczyszcze intercoolera i pare innych pierdół :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Jestescie wielcy! Kolo jeszcze troche i by sie samo krecilo bez walu teraz pozostaje mi kwestia uzulepnienia ubytku, boje sie to spawac, nie wiem na ile pasta stalowa na bazie epoksydu da rade, jak myslicie? Dodam ze nowe kolo nie ma luzu na srednicy, chociaz stare kolo jest ladnie zmasakrowane (wrzuce zdjecie pozniej dla potomnosci jak wyglada), ma za to luz gdy sie je probuje obracac w lewo prawo, sprawdzane na nie zakreconym kole , moze tak ma byc, wasza opinia mi duzo pomoze
[ Dodano: 2015-09-13, 12:12 ]
Nie wiem jak to jest z tymi portalami uploadowymi, ale ciężko znaleźć coś gdzie później są miniaturki, więc...
http://zapodaj.net/1a86b33808fcd.jpg.html
http://zapodaj.net/e91bc3b5d47df.jpg.html
[ Dodano: 2016-04-03, 10:09 ]
panowie, wyciągnąłem samochód po zimie, ciężko mi odpalał przez całą zime, ale nie poruszałem tematu, bo i tak bym nie mógł go podpiąć pod kompa, bo nie mogłem go zagrzać na trasie.
Troche kopci po niebiesku, nie za dużo, martwiłem się, że uszczerbek na wale rozwala mi nowe koło zębate rozrządu, ale wczoraj udało mi się przejechać autem i po zagrzaniu pokazuje takie wartości:
https://zapodaj.net/34b750e256316.jpg.html
moje pytanie, czy na tym ekranie widać wogóle temp. silnika? bo zapomniałem tego sprawdzić
i czy kąt wtrysku jest prawidłowo ustawiony?
jak coś to podepne go jeszcze raz
[ Dodano: 2015-09-13, 12:12 ]
Nie wiem jak to jest z tymi portalami uploadowymi, ale ciężko znaleźć coś gdzie później są miniaturki, więc...
http://zapodaj.net/1a86b33808fcd.jpg.html
http://zapodaj.net/e91bc3b5d47df.jpg.html
[ Dodano: 2016-04-03, 10:09 ]
panowie, wyciągnąłem samochód po zimie, ciężko mi odpalał przez całą zime, ale nie poruszałem tematu, bo i tak bym nie mógł go podpiąć pod kompa, bo nie mogłem go zagrzać na trasie.
Troche kopci po niebiesku, nie za dużo, martwiłem się, że uszczerbek na wale rozwala mi nowe koło zębate rozrządu, ale wczoraj udało mi się przejechać autem i po zagrzaniu pokazuje takie wartości:
https://zapodaj.net/34b750e256316.jpg.html
moje pytanie, czy na tym ekranie widać wogóle temp. silnika? bo zapomniałem tego sprawdzić
i czy kąt wtrysku jest prawidłowo ustawiony?
jak coś to podepne go jeszcze raz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dawka i kąt wtrysku w normie jeszcze, choć mozna troszkę przyśpieszyć go do 55-ciu , temperatura płynu też jakies 90 stopni ( okienko nr7 )Kolczat pisze: czy na tym ekranie widać wogóle temp. silnika? bo zapomniałem tego sprawdzić
i czy kąt wtrysku jest prawidłowo ustawiony?
Temperature najszybciej i bez przeliczania sprawdzisz w Measuring Block.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
No to super, moze ta delikatna korekta kata wtrysku spowoduje zapalenie za pierwszym przekreceniem, bo narazie odpala jak opel przy drugim trzecim obrocie silnika :p
Dzieki Krzychu
Ps: ale okienko 7 ma wartosc 64, jest jakis przelicznik czy to znaczy ze temp. to wlasnie 64st? I jak to sie odnosi do poprawnego wskazania kata wtrysku?
Dzieki Krzychu
Ps: ale okienko 7 ma wartosc 64, jest jakis przelicznik czy to znaczy ze temp. to wlasnie 64st? I jak to sie odnosi do poprawnego wskazania kata wtrysku?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zapomnij :roll: Jak wszystko jest tip-top ,to odpala od strzała czy kąt 40 czy 55 ...skoro u ciebie nie odpala od strzała przy wartości 48 :shock: ,to na pewno nie wszystko jest tip-top . Akurat temperatura czy to 60 czy 80 stopni nie ma tu wiekszego znaczenia ...tak samo jak sugerowanie się wykresem w tdi timing ,kórego w życiu nie używam przy ustawianiu kąta ,bo moim zdaniem jest to zbedny bajerKolczat pisze: moze ta delikatna korekta kata wtrysku spowoduje zapalenie za pierwszym przekreceniem, bo narazie odpala jak opel przy drugim trzecim obrocie silnika :p
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 13:42 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wartości w Bassic Settings trzeba przeliczać:Kolczat pisze:Ps: ale okienko 7 ma wartosc 64, jest jakis przelicznik czy to znaczy ze temp. to wlasnie 64st?
7. TEMPERATURA PŁYNU CHŁODZĄCEGO:
* powinny być wartości pomiędzy 80-60 ( 80,0-93,3`C )
wartość 50 w logach odpowiada temperaturze płynu 100,0`C
wartość 55 w logach odpowiada temperaturze płynu 96,7`C
wartość 60 w logach odpowiada temperaturze płynu 93,3`C
wartość 65 w logach odpowiada temperaturze płynu 90,0`C
wartość 70 w logach odpowiada temperaturze płynu 86,7`C
wartość 75 w logach odpowiada temperaturze płynu 83,3`C
wartość 80 w logach odpowiada temperaturze płynu 80,0`C
wartość 85 w logach odpowiada temperaturze płynu 76,7`C
wartość 90 w logach odpowiada temperaturze płynu 73,3`C
wartość 95 w logach odpowiada temperaturze płynu 70,0`C
wartość 100 w logach odpowiada temperaturze płynu 66,7`C
wartość 150 w logach odpowiada temperaturze płynu 33,3`C
wartość 200 w logach odpowiada temperaturze płynu 0,0`C
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Krzysiek 84, dzięki, teraz już wszystko wiem w tym temacie
MUNIOR, to na co patrzeć w dalszej części?
może paliwo było letnie i w zimę gorzej na nim pracuje silnik (tankowane ostatni raz we wrześniu)?
wczoraj trochę zatankowałem i dziś rano już lepiej odpalił, ale to jeszcze nie jest takie odpalanie jak w moim audi a4 z 1z pod maską... może wpływ też ma to że auto stało nie odpalane długi czas (raz na miesiąc)?
MUNIOR, to na co patrzeć w dalszej części?
może paliwo było letnie i w zimę gorzej na nim pracuje silnik (tankowane ostatni raz we wrześniu)?
wczoraj trochę zatankowałem i dziś rano już lepiej odpalił, ale to jeszcze nie jest takie odpalanie jak w moim audi a4 z 1z pod maską... może wpływ też ma to że auto stało nie odpalane długi czas (raz na miesiąc)?