[B4 1.9 tdi 1Z]problem po zamontowaniu tarcz
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Prowadnica? Chodzi ci o sworzeń jarzma zacisku? Czyli jeden sie porusza a drugi nie? Jeśli tak to musisz to rozebrać, przeczyścić i nasmarować + nowe gumki.
Po wciśnięciu sworznia ma on wysunąć sie samoczynnie przynajmniej z 0,5 cm
Druga sprawa to odpowietrz porządnie zacisk bo mały pęcherzyk powietrza może narobić nieźle bałaganu. Sam to ostatnio przerabiałem gdy mi zablokowało koło po kilku hamowaniach.
Po wciśnięciu sworznia ma on wysunąć sie samoczynnie przynajmniej z 0,5 cm
Druga sprawa to odpowietrz porządnie zacisk bo mały pęcherzyk powietrza może narobić nieźle bałaganu. Sam to ostatnio przerabiałem gdy mi zablokowało koło po kilku hamowaniach.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
No to jak masz te gumki to wymień na nowe bo te co masz muszą być gdzieś uszkodzone jeśli sworznie stoją w miejscu. Jak wyjmiesz to nie zapomnij wyczyścić gniazd w jarzmie bo tam syf też musiał się dostać. Jak nie chcesz smarować smarem do tłoczków to możesz miedziowym ale ja stosowałem i ten i ten i moim zdaniem ten do tłoczków jest lepszy. Mała tubka to koszt 3-5zł.
Jeżeli prowadnica zardzewiała to znaczy że dostawała się tam woda/ wpływała wokoło gumek, czyli musi tam być jakiś wżer/rdza że woda tam podpływa. Wydaje mi się że smar miedziany z czasem jakby wysycha i robi taką gumowatą maź, prędzej użyłbym smaru grafitowego, a najlepiej jak hudy, polecił do tłoczków, ja też takiego używałem i jest ok.