[ Audi Cabrio AHU] by Gomezz86
[ Audi Cabrio AHU] by Gomezz86
Witam, z racji tego że jestem trochę już na forum chciałem zaprezentować moją koleżankę. Wcześniej jeździłem Audi A3 8P SB 140km TDI, dlatego ludzie nie chcieli wierzyć na co się przesiadam, no ale mi po prostu ten ten model B4 niesamowicie się podoba. Mogła być benzyna ale padło na dziewięćdziesięcio kunne TDI. Audi kupione w maju 2015 od Helmuta prosto z Ingolstadt z przebiegiem 242 tys, jestem 3 właścicielem, auto bezwypadkowe:
- czarny matalic
- rok 1996
- elektryczny dach, windshot
- koła 16 org. Audi i stalowe 15
- wspomaganie kierownicy
- skóra
- elektryczne szyby, lusterka
- grzane fotele
- Abs
- poduszki
- org. radio + zmienniarka
takie mniej wiecej jak wszystkie, brakuje tylko tempomatu i niestety klimy
Ogólny stan auta dobry, kilka mankamentów:
- pęknięty halogen
- rdza przy antenie
Helmut mówił (trochę kłamał) że dopóki nie kupił a5 cabrio to było jego oczkiem w głowie. Czyli od roku po prostu stało u niego i było sporadycznie jeżdżone.
W auto zostało już włożone sporo serca i ka$$ki:
2015
- Wymienione wszystkie filtry
- pasek klinowy
- termostat
- przewody paliwowe
- płyn hamulcowy
- olej
- przewód hamulcowy
- świece
- klocki
- malowany błotnik
- radio Alpine
- wszystkie żarówki led
- podświetlenie stóp
- dwa amortyzatory przód
- końcówki drążków
- łączniki
- tylna prawa lampa ( dziewczyna ruszała na wzniesieniu i auto poleciało na słup, zderzak lekko przytarty, lampa delikatnie pękła)
- kupiłem na od gościa z forum halogen ( niestety paruje)
- ringi na zegary
- podświetlenie na czerwono schowka pod popielniczką
- uszczelniona pompa
2016
- nowy akumulator
- wymienione gumy na nadkolach, które odstają, (w tym roku też na dziwach wymienie)
- cały rozrząd, pompa wody
- wymiana końcówek wtrysków na nowe
- końcówki tłumika Ulter
- żarówki Philips Whitevision (jakoś tak)
- zakup felg OZ 17
Z tego co pamiętam na początek to tyle, będę oczywiście profil uzupełniał i upiększał koleżankę. Zapraszam do komentowania. :mrgreen: :mrgreen:
- czarny matalic
- rok 1996
- elektryczny dach, windshot
- koła 16 org. Audi i stalowe 15
- wspomaganie kierownicy
- skóra
- elektryczne szyby, lusterka
- grzane fotele
- Abs
- poduszki
- org. radio + zmienniarka
takie mniej wiecej jak wszystkie, brakuje tylko tempomatu i niestety klimy
Ogólny stan auta dobry, kilka mankamentów:
- pęknięty halogen
- rdza przy antenie
Helmut mówił (trochę kłamał) że dopóki nie kupił a5 cabrio to było jego oczkiem w głowie. Czyli od roku po prostu stało u niego i było sporadycznie jeżdżone.
W auto zostało już włożone sporo serca i ka$$ki:
2015
- Wymienione wszystkie filtry
- pasek klinowy
- termostat
- przewody paliwowe
- płyn hamulcowy
- olej
- przewód hamulcowy
- świece
- klocki
- malowany błotnik
- radio Alpine
- wszystkie żarówki led
- podświetlenie stóp
- dwa amortyzatory przód
- końcówki drążków
- łączniki
- tylna prawa lampa ( dziewczyna ruszała na wzniesieniu i auto poleciało na słup, zderzak lekko przytarty, lampa delikatnie pękła)
- kupiłem na od gościa z forum halogen ( niestety paruje)
- ringi na zegary
- podświetlenie na czerwono schowka pod popielniczką
- uszczelniona pompa
2016
- nowy akumulator
- wymienione gumy na nadkolach, które odstają, (w tym roku też na dziwach wymienie)
- cały rozrząd, pompa wody
- wymiana końcówek wtrysków na nowe
- końcówki tłumika Ulter
- żarówki Philips Whitevision (jakoś tak)
- zakup felg OZ 17
Z tego co pamiętam na początek to tyle, będę oczywiście profil uzupełniał i upiększał koleżankę. Zapraszam do komentowania. :mrgreen: :mrgreen:
Gniazdów dokładnie, może kojarzysz, obecnie w DEaudki pisze:kolega z Myszkowa
[ Dodano: 2016-04-07, 18:43 ]
Mało ostatnio jeżdżę i zapomniałem napisać. Zauważyłem że w czasie hamowania słychać pojedynczy "pstryk", odgłos to takie metaliczne puknięcie, jakby jakaś sprężyna czy coś.. i tylko w czasie gdy nacisnę hamulec. Dodam że zaczyna tak pstrykać nie przy pierwszym wciśnięciu, tylko po ok. 10 wciśnięciach. Miał ktoś taki problem ????bo na forum chyba o tym nie ma.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
trzeba by zdjąć koło i sprawdzić jak sprężyna leży na talerzyku i na kolumnie, jak wszystko w porządku, to może poduszka z łożyskiem pod kielichem zaczyna padać, ale zwykle wtedy objawem jest strzelanie podczas skręcania... inną przyczyną może być sworzeń wahacza lub końcówka drążka kierowniczego, albo jeszcze łącznik stabilizatora, czyli wymieniłem wszystkie podzespoły :mrgreen:
Kolczat pisze:jak wszystko w porządku
Kiedyś zapalała mi się kontrolka CHECK podczas jazdy (po ok 10 km), po wciśnięciu hamulca gasła i tak co 10 -15 km. Zdjąłem plastik pod kierownicą i przykręciłem taki biały (chyba) plastikowy czujnik który jest za pedałem hamulca, po tym zabiegu przestało. Być może trochę za mocno go przykręciłem i teraz się rozregulował ?? Wszystkie części które wymieniłeś były wymieniane ok 6 tyś. kilometrów temu ( przy wymianie dwóch amortyzatorów).
ten objaw przed wymianą amorków również występował.Kolczat pisze:strzelanie podczas skręcania.
Przy minimalny nie, jak normalnie nacisniesz hamulec, wydaje mi się że wydobywa się gdzieś tam właśnie spod kierownicy. Dziś jeździłem po mieście to dopiero po jakimiś czasie zaczął pstrykać, może że gdzieś tam jakaś sprężynka jest już nadwyrężona, może dziś jeszcze lub jutro zdejmę ten plastik i rzuce okiemKolczat pisze:pstryknięcie występuje przy
Dziś dopiero felgi przymierzałem i okazało się że kupiłem felgi z aluminiowymi dystansami 2 cm (chyba trochę wystaje za błotnik w sumie to nie jestem pewny bo było bez opony), ale chodzi o to że po włożeniu felga ma trochę luzu ok 6 mm. Trzeba będzie dotoczyć nowe, orientuje się ktoś ile kosztuje coś takiego i gdzie ?? Czy może zostawić?? bo kolega mi powiedział że jak będzie luz to będzie koło biło bo się nie dokręci dokładnie. Tylko że on jest lakiernikiem.... Nie jestem specem ale wiem że tutaj tacy są i coś doradzą ??
Ktoś jeździ na podobnej specyfikacji??
Wyczytałem właśnie że są jakieś piescienie centrujące. Ktoś tego używa? Jak się sprawdza?? Sorry że tak pisze ale czas mnie nagli.....
Ktoś jeździ na podobnej specyfikacji??
Wyczytałem właśnie że są jakieś piescienie centrujące. Ktoś tego używa? Jak się sprawdza?? Sorry że tak pisze ale czas mnie nagli.....
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 17:15 przez gomezz86, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli dobrze zrozumiałem luz 6mm masz na otworze centurjącym? Między piastą a felgą? Jeśli tak to kup odpowiednie pierścienie centujące i po problemie. Kosztuje to grosze, a masz pewność że koło siedzi centralnie w osi. Jeśli dystans Ci lata na pieście, to nie wiem czy pierścienie są rozwiązaniem, tutaj potrzebna porada ludzi ogarniających dystanse Czy to bezpieczne rozwiązanie
dyras pisze:Jeśli dobrze zrozumiałem luz 6mm masz na otworze centurjącym? Między piastą a felgą? Jeśli tak to kup odpowiednie pierścienie centujące i po problemie. Kosztuje to grosze, a masz pewność że koło siedzi centralnie w osi. Jeśli dystans Ci lata na pieście, to nie wiem czy pierścienie są rozwiązaniem, tutaj potrzebna porada ludzi ogarniających dystanse Czy to bezpieczne rozwiązanie
No tak dobrze zrozumiałeś, na samej feldze ten luz jest taki sam jak na feldze z dystansem, bo dystans nie zmienia wielkości otworu ( chyba dobrze pisze )
Wg. zdjęć które zrobiłem piasta jest 57.1 a otwór jest 66.1 ?? Dobrze piszę??
Piasta jest 57.1 i to jest pewne na 100%.
Jeśli mówisz że luz przy feldze jest 6mm to wydaje mi się że otwór powinien być 63.1 tak ?
Z tego zdjęcia z suwmiarki niewiele można zobaczyć, nie wiem czy dobrze przyłożyłes suwmiarke do dystansu. Powinieneś chyba przyłożyć ją do tego okrągłego otworu co siedzi na piaście i wtedy zmierzyć.
Jeśli mówisz że luz przy feldze jest 6mm to wydaje mi się że otwór powinien być 63.1 tak ?
Z tego zdjęcia z suwmiarki niewiele można zobaczyć, nie wiem czy dobrze przyłożyłes suwmiarke do dystansu. Powinieneś chyba przyłożyć ją do tego okrągłego otworu co siedzi na piaście i wtedy zmierzyć.