Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] rozrząd świszczy na ciepłym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

[B4 2.0 ABT] rozrząd świszczy na ciepłym

Post autor: czarekHD » 13 kwie 2016, 21:54

po wymianie rozrządu coś zaczęło mi świszczeć na ciepłym silniku,na zimnym jest w miarę cicho,pasek wydaje nie być się za bardzo naciągnięty,chyba że pod wpływem temperatury robi się bardziej napięty ?
pasek INA,rolka napinacza skf




Voytazz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 19 lut 2007, 00:39
Lokalizacja: Płock

Post autor: Voytazz » 13 kwie 2016, 22:14

Albo rozrząd, albo pasek klinowy na pompę za mocno napięty. Zwalaj po kolei paski. Jak zrzucisz klinowy i jeden i drugi, będzie to samo to rozrząd za mocno napięty. Nie ma innej możliwości.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 13 kwie 2016, 22:22

klinowy odpada bo nie ruszałem go przy wymianie,bo nie mogłem odkręcić śruby,zdjąłem poprostu koło pasowe razem z paskiem więc napięcie pozostało te same, został tylko pasek alternatora.
chyba że jakieś łożysko się wysypało ?

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 13 kwie 2016, 22:52

Witam. Na 99.9% zbyt mocno napięty rozrząd. Po rozgrzaniu koła pasowe zwiększają swoją średnicę i jeszcze bardziej napinają pasek. Miałem identyczny dźwięk i po korekcji napięcia spokój.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 14 kwie 2016, 08:25

Okej dziś spróbuje poluźnić,napisze czy to cos dało


lekko poluźniłem,dalej już było by za mocno,nie wiele to dało.
mam wrażenie że to wina napinacza,u mnie w pewnym miejscu lata luzem jak gdyby ta sprężyna w środku się przycinała,napinacz wtedy nie poluźnia paska.
nie wiem czy moja teoria jest prawidłowa :mrgreen:

Odkopie temat bo może ktoś będzie miał podobny problem,okazało sie że dolne koło pasowe było lekko krzywe i ściągało pasek w stone chłodnicy,przez co cały czas piłował się o rolkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl