Cześć. Mam szalony plan... Chciałbym odnowić swój samochód który jest na chwilę obecną w opłakanym stanie... Znajomi mówią żeby już na złom z nim jechać, ale jaki samochód kupie z taką blachą i tanimi częściami...
Poszła mi nagrzewnica...
Olej na wałach cieknie...
Kałuże w samochodzie się pojawiają po deszczu...
Linki w drzwiach strzelają...
Hamulec się sam pompuje...
Rurę trzeba podwiesić...
Światła wsteczne raz działają a raz nie...
Licznik się zatrzymał...
Obroty raz 1k a raz ponad 2k na luzie...
Większość z dnia na dzień się zaczęła sypać...
Chcę wszystko naprawić, powymieniać stare fotele albo je odnowić bo pękają, zrobić podsufitkę i podłogę mam masę rzeczy do roboty.
Czy ktoś z was robił generalny remont i porządek samochodu?
I czy ktoś ma jakieś rysunki techniczne samochodu?
Pozdrawiam
Audi 80 b3 - Rysunki techniczne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 28 lip 2012, 21:34
OgrzesiekO pisze:Cześć. Mam szalony plan... Chciałbym odnowić swój samochód który jest na chwilę obecną w opłakanym stanie... Znajomi mówią żeby już na złom z nim jechać, ale jaki samochód kupie z taką blachą i tanimi częściami...
Wydaje mi się że taki sam tylko bez wad poniżej.
Prawda jet taka, że reanimacja to wydatek kilku tysięcy a w moim
przypadku mimo bardzo dobrej kondycji samochodu ( nie licząc klaru )
kilkunastu tysięcy.
Jeśli nie jesteś wybitnie zakochany w tej sztuce, kup lepszą bazę do naprawy.
Skup się na tym czego nie chcesz lub nie umiesz naprawiać i kup samochód mocny właśnie z tym.
Widzisz miałem kilka Jaguarów - to specyficzny klimat i często kupuje się tak:
- mocna blacharka
- dobre wnętrze i tapicerka
- dobra mechanika
- cena
Kupując jaga możesz trafisz góra 2 pozycje. Kupując Audi pierwszą i czwartą praktycznie masz w pakiecie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 28 lip 2012, 21:34
Chłopie, ja astrę kupiłem za dwójkę, dwójkę włożyłem w remont głowicy, uszczelkę i inne duperele, a po dwóch tysiącach km silnik zaczął srać olejem w tym samym miejscu pod głowicą, turbo nagle zaczęło świszczeć i pompa ciekła, i zamieniłem się na audi, niby straciłem, ale za to mam teraz pewne auto... Musisz się powaznie zastanowić, czy opłaca Ci się je robić, jesli chcesz z nim zostać na dłużej i masz zdolności żeby samemu sobie porobić to rób śmiało Jeśli nie wiążesz z nim dłuższej przyszłości to kup inne audi po prostu, może ogólnie w dobrym stanie, ale z zajechanym silnikiem, zrób przekładkę i wtedy kasa na marne nie pójdzie
- mistrz ceremoni
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
- Lokalizacja: zmc
Rozumiem sentymenty bo ładne no i pieniądze na części wydane ale tak jak powiedział Sarin lepiej poszukać czegoś w lepszym stanie i się za to zabrać. Chyba że masz dużo wolnego czasu i odłożone trochę biletów NBP to jak najbardziej działaj, bo nic tak nie daje satysfakcji jak zrobienie czegoś wyjątkowego z czegoś co inni oddali by na złom.
Ja za swoją dałem 800zł i przypchałem do domu, do dzisiaj nie wiem co mnie wtedy urzekło w tym samochodzie xd. Niedługo będzie 3 lata jak ją mam no i kwotę 10 koła przekroczyłem już... jakiś czas temu XD
Szukaj czegoś w dobrym stanie wizualnym bo nowy lakier to też koszt no i w dobrym stanie mechanicznym. Najlepiej kup takie samo, z 2 zrobisz jeden xd. 1.8 to popularny model i części nie są drogie, zawsze można jechać poszukać drobnych części na szrocie.
Jak zdecydujesz się na remont to mam całą książę o audi, pomogę.
Ja za swoją dałem 800zł i przypchałem do domu, do dzisiaj nie wiem co mnie wtedy urzekło w tym samochodzie xd. Niedługo będzie 3 lata jak ją mam no i kwotę 10 koła przekroczyłem już... jakiś czas temu XD
Szukaj czegoś w dobrym stanie wizualnym bo nowy lakier to też koszt no i w dobrym stanie mechanicznym. Najlepiej kup takie samo, z 2 zrobisz jeden xd. 1.8 to popularny model i części nie są drogie, zawsze można jechać poszukać drobnych części na szrocie.
Jak zdecydujesz się na remont to mam całą książę o audi, pomogę.