Witam serdecznie, jestem nowy na forum i chciałbym zaprezentować wam mój nowy nabytek jakim jest AUDI 80 B4 2.0 BEZN+GAZ. Kupiłem ją jakieś dwa tygodnie temu, zawsze marzyłem o tym modelu, lecz z silnikiem 2.8 V6. Niestety nie udało się takiego kupić i w dobrych pieniądzach kupiłem 2.0. Jest to '94 rok totalny golas, z elektryki ma tylko szyber co jest świetną opcja (ojciec ma A6 z 2004 roku i zazdrości mi tego szyberka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)Drugi właściciel w Polsce, poprzednim był stary dziadzio, który miał ja 8 lat w kraju, jeździł nia tylko do kościoła i na ryby :lol: Jest sporo rzeczy do poprawek, szczególnie lakierniczych, małe zaprawki czy np. schodzący lakier bezbarwny z tylnego prawego nadkola... Mam dużo planów co do tego auta jeszcze przed sezonem chciałbym zrobić m.in:
-przyciemnić szyby przód/tył
-ogarnąć zawieche/hamulce/gaz (bo jest tragedia z ruszaniem na zimnym silniku)
-Alusy 17" szczególnie zależy mi na tych (felgi VOTEX BOLERO 17" 8J )
-Zderzak przód/ tył od wersji Coupe
Dalsze plany:
-dodać elektrykę na przód szyby/lusterka
-skóry
-climatronic
-sprężyny obniżające 40/40
Narazie zrobiłem w niej:
-filtr oleju bosch/ olej Castrol 10W-40
-filtr powietrza
-Radio Sony CDX- GT100 4X45
-głośniki w podszybiu PIONEER TS-G1031i 190W
-podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
-żarówki H4 BOSCH PLUS +120%
-polerka lakieru
-wydech od BMW E90 M5
Teraz trochę zdjęć:
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1657/260 ... 3912_c.jpg[/img][/url]
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1706/254 ... 081e_o.jpg[/img][/url]
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1684/254 ... 04c4_c.jpg[/img][/url]
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1576/260 ... 6982_c.jpg[/img][/url]
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1444/254 ... 675c_c.jpg[/img][/url]
[url=[img]https://farm2.staticflickr.com/1444/254 ... 675c_c.jpg[/img][/url]
Będę miał trochę więcej czasu to wrzucę więcej zdjęć i środka przede wszystkim.
Pozdrawiam !
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2016-03-26, 14:05[/i] ][/size]
Jak zawsze mój fart w życiu dał mi w kość... Najprawdopodobniej pizła uszczelka pod głowicą, wycieka mi opór płyn chłodniczy, ale nie wiem czemu leci spod świecy. Zostawiłem samochód do mechaniora zobaczymy co z tym będzie. A teraz życzę Wesołych Świąt i oby wasze pociechy służyły wam jak najdłużej, a projekty robiły wielkie bum na polskiej i europejskiej scenie. Pozdro <buu>
Audi 80 b4 2.0 ABT by Kqli ;)
Audi 80 b4 2.0 ABT by Kqli ;)
Ostatnio zmieniony 29 mar 2016, 19:35 przez KQLI, łącznie zmieniany 6 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
KQLI, plany zacne czyli masz pod maską 90 ABT, no w porównaniu do AAH to trochę będzie cienko z mocom ale do katulania się wystarczy.
Mimo to nie zrażaj się tym naprawa jest tania
no czasami tak niestety jest a tym bardziej że mało kto se zdaje sprawę że auto ma ponad 20 lat i w większości są jeszcze na ori gratach. No i musiało w końcu walnąć.KQLI pisze:Najprawdopodobniej pizła uszczelka pod głowicą
Mimo to nie zrażaj się tym naprawa jest tania
PieterB, Tania ? Wiesz o jakiej kwocie mowa? Planowanie głowicy i pełna regeneracja jest konieczna ? Chce oczywiście żeby to chodziło jak najlepiej i nie będę oszczędzał. Jeśli wiesz coś o tej naprawie to proszę napisz.
Zapomniałem też wspomnieć, że zrobiłem wydech. Wpadł końcowy tłumik od kolegi z M5 E90 wspawał mi końcówki wydechu i nową tubę. Fajnie to wszystko chodzi, tylko że klekotanie silnika to zagłuszało. Zobaczymy jak będzie wyglądać po naprawie. Nagram filmik i zrobię więcej zdjęć naprawy,środka auta i pochwale się wydechem. Na razie zostaje bez auta...
Zapomniałem też wspomnieć, że zrobiłem wydech. Wpadł końcowy tłumik od kolegi z M5 E90 wspawał mi końcówki wydechu i nową tubę. Fajnie to wszystko chodzi, tylko że klekotanie silnika to zagłuszało. Zobaczymy jak będzie wyglądać po naprawie. Nagram filmik i zrobię więcej zdjęć naprawy,środka auta i pochwale się wydechem. Na razie zostaje bez auta...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tania w porównaniu do nowszych aut to miałem na myśli. Kolego wszystko zależy od tego w jakim stanie jest teraz auto i co trzeba robić w nim.KQLI pisze:Tania ? Wiesz o jakiej kwocie mowa? Planowanie głowicy i pełna regeneracja jest konieczna ? Chce oczywiście żeby to chodziło jak najlepiej i nie będę oszczędzał. Jeśli wiesz coś o tej naprawie to proszę napisz.
Mnie wymiana uszczelniaczy + uszczelka pod głowicą + rozrząd + płyn + termostat + robocizna - kosztowała jakieś 900 zł.
Wow z rozrządem to dobra cena. W jakim stanie jest auto to pewnie dowiem się po świętach. No cóż dobra zobaczymy jak to będzie. Narazie szukam kół i mam do kupienia coś takiego:
http://allegro.pl/906-s-s-line-felgi-17 ... 27358.html
A w domu mam coś takiego w rozstawie 5x100/5x112 17"
http://imged.pl/felgi-19-audi-a8-s-line ... 56035.html
Myślałem, żeby kupić dystanse zmieniające rozstaw śrub, to odrazu i szerzej byłby. Co wy w ogóle myślicie o takich dystansach i czy to jest sens montowanie ich?
http://allegro.pl/906-s-s-line-felgi-17 ... 27358.html
A w domu mam coś takiego w rozstawie 5x100/5x112 17"
http://imged.pl/felgi-19-audi-a8-s-line ... 56035.html
Myślałem, żeby kupić dystanse zmieniające rozstaw śrub, to odrazu i szerzej byłby. Co wy w ogóle myślicie o takich dystansach i czy to jest sens montowanie ich?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 16:59 przez KQLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Siemanko, to tak dziś w pracy dowiedziałem się co dolega mojej czerwonej strzale.
Płyn który wyciekał spod świecy był spowodowany tym, że świeca nie była dobrze dokręcona :lol:, a jeśli chodzi o uszczelkę i regeneracje głowicy to i tak trzeba to robić. Słaba kompresja na trzech cylindrach, a na czwartym prawie wgl nie ma ciśnienia... Zobacze jutro jak zdejmę głowice co z zaworami. Od razu będę wymieniał rozrząd i muszę zrobić konserwacje hamulców tył bo ręczny nie odbija Za kilka dni dam znać co i jak i może nagram filmik jak chodzi na tym wydechu od BMW bo bass jest soczysty :mrgreen: :mrgreen:
Dodano: 2016-04-22, 11:19
Siemanko, po długiej przerwie samochód powraca w moje ręce! Świetnie chodzi wkońcu słychać piękny dźwięk wydobywający się z wydechu, a nie klekot silnika... Jedynym problemem pozostaje regulacja LPG. Mam też problem z hamulcami z przodu bo piszczą strasznie, pewnie klocki... Pytanie jest takie czy przy wymianie klocków trzeba odpowietrzać układ, czy nie ? Wieczorem zrobie sesje to dodam foty
Płyn który wyciekał spod świecy był spowodowany tym, że świeca nie była dobrze dokręcona :lol:, a jeśli chodzi o uszczelkę i regeneracje głowicy to i tak trzeba to robić. Słaba kompresja na trzech cylindrach, a na czwartym prawie wgl nie ma ciśnienia... Zobacze jutro jak zdejmę głowice co z zaworami. Od razu będę wymieniał rozrząd i muszę zrobić konserwacje hamulców tył bo ręczny nie odbija Za kilka dni dam znać co i jak i może nagram filmik jak chodzi na tym wydechu od BMW bo bass jest soczysty :mrgreen: :mrgreen:
Dodano: 2016-04-22, 11:19
Siemanko, po długiej przerwie samochód powraca w moje ręce! Świetnie chodzi wkońcu słychać piękny dźwięk wydobywający się z wydechu, a nie klekot silnika... Jedynym problemem pozostaje regulacja LPG. Mam też problem z hamulcami z przodu bo piszczą strasznie, pewnie klocki... Pytanie jest takie czy przy wymianie klocków trzeba odpowietrzać układ, czy nie ? Wieczorem zrobie sesje to dodam foty
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko