Tak ,mała na imbus w środku nakrętki,wkręcamy praktycznie do oporu ,tylko nie ciągnąć tam na siłę ,bo delkikatna jest i można urwaćcinu77 pisze:Czyli wkręcałeś ta śrubkę co jest na kleju tak ?
[B4 2.6 ABC] Drgania podczas hamowania
hmmm tak mysle... dlaczego nie ma tego w quattro...
moze dlatego ze to naped na 4 koła wiec nawet jak która oś mocniej hamuje to automatycznie i tak jest to przenoszone na druga os przez "naped"??
\ odpowietrzyłem cały układ bylo sporo babelków a szczegolnie lewy przód teraz pedła hamlulca jest twardszy no i wybracje sa duzo mniejsze
ale to tez nie ma pewnosci ze np przy skladaniu np nie obróciłem tarczy
dlaczego nie dali jednej głupiej sróbki zeby trzymała tarcze zawsze z tym jest problem
moze dlatego ze to naped na 4 koła wiec nawet jak która oś mocniej hamuje to automatycznie i tak jest to przenoszone na druga os przez "naped"??
\ odpowietrzyłem cały układ bylo sporo babelków a szczegolnie lewy przód teraz pedła hamlulca jest twardszy no i wybracje sa duzo mniejsze
ale to tez nie ma pewnosci ze np przy skladaniu np nie obróciłem tarczy
dlaczego nie dali jednej głupiej sróbki zeby trzymała tarcze zawsze z tym jest problem
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Re: Drgania podczas hamowania
U mnie jest identyczna sytuacja tylko do tego dochodzą jeszcze drgania na kierownicy powyżej 100km/h. Myślałem że to wina felg lub opon ale jednak wina tarcz. Gy tarcze są zimne to hamuje się super i nie czuć w ogóle drgań na kierownicy podczas jazdy. Gdy tarcze sie zagrzeją jest dramat. Przy hamowaniu trzęsie kierownica i podczas jazdy powyżej 100, mimo iż zacisk jest pływający, czuć wibracje na kierownicy. Nowe tarcze i klocki leżą w garażu ale brak czasu by wymienić...c-l-s pisze:Ostatnio zawaliłem sobie felgi błotem,tak bardzo ze to co zostało w nich powodowało drgania kierownicy.
zdjołem koła wyczysciłem wszystko drucianka. I od tego mometu zaczeły sie dziac dziwne rzeczy.. Jesli hamuje z duzej predkosci nic sie nie dzieje... do mometu az tarcze sie nagrzej wtedy strasznie zaczyna walic az strach hamowac ,jak tyarcze ostygna to znowu hamuje ładnie ale po nagrzaniu spowrotem te same obiawy. Co to moze byc??