[all, diesle] dodatkowa pompka paliwa?
[all, diesle] dodatkowa pompka paliwa?
Ostatnio gdy byłem w sklepie motoryzacyjnym usłyszałem taką gatke że w dieslach (niewiem o który rodzaj pompy wtryskowej chodziło) na przewodach paliwowych do pompy stosowane były dodatkowe pompki (jakieś ręczne) którymi miożna było podpompowywac paliwo do pompy wtryskowej gdyż po dłuższym postoju paliwo sie wracało z pompy i przez to zapłon silnika był cięższy. Niestety spieszyłem sie i nie miałem okazji dokładnie dopytać co i jak. ale tak sobie mysle że chyba jest jakiś zawór zwrotny który zapobiega takiemu zjawisku
Słyszeliście o czymś takim???
Słyszeliście o czymś takim???
Ostatnio zmieniony 24 gru 2007, 20:23 przez kyjo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Vision pisze:jak kiedyś paliwa zabraknie , lub pompa nie będzie trzymała paliwa itd. to docenia się takie rzeczy <:P>
Bez celu nikt tego nie wymyślił a stosuje się w wielu autach nawet nowych , więc najpierw trza zrozumieć a nie bez sensu krytykować po prostu brak słów :evil:
Jak paliwa zabraknie (jak można do takiej sytuacji dopuścić???) a pompa jes sprawna to sam się odpowietrzy. Jak pompa jest padaka to trzeba ją naprawić, a nie stosować patenty rodem z URSUSa
No juz bez przesady..przeciez po coś to stosowali a napewno nikt nie wychodził w fabryce z założenia że pompa będzie padaka...więc trzeba zrobić taką gruszkę.chips pisze:Jak paliwa zabraknie (jak można do takiej sytuacji dopuścić???) a pompa jes sprawna to sam się odpowietrzy. Jak pompa jest padaka to trzeba ją naprawić, a nie stosować patenty rodem z URSUSa
przy samej wymianie filtra paliwa się sprawdza taka pompka i to były tylko przykłady użycia , cena ok 30pln
I ponowie
Bez celu nikt tego nie wymyślił a stosuje się w wielu autach nawet nowych , więc najpierw trza zrozumieć a nie bez sensu krytykować po prostu brak słów :evil:
I ponowie
Bez celu nikt tego nie wymyślił a stosuje się w wielu autach nawet nowych , więc najpierw trza zrozumieć a nie bez sensu krytykować po prostu brak słów :evil:
Ostatnio zmieniony 09 mar 2008, 15:33 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Krytykuję bo miałem już z tym do czynienia i wiem, że to jest g...o warte. Wujek miał to w Kadecie i czy napompował, czy nie to i tak ciężko było go zapalić. Także jak silnik i pompa są w dobrym stanie to nie jest to potrzebne, a jak są padaka to trzeba je naprawić. Jakby to faktycznie działało to fabryka by to montowała. A tak swoją drogą to filtr paliwa wymieniałem już kilka razy i w różnych samochodach, nie miałem tego badziewia i nigdy nie było problemów.
właśnie o to chodzi... jesli masz sprawny zawór zwrotny w pompie i szczelne przewody, filtr paliwa wymieniony itp to nawet po 2 miesiącach nieodpalania nie będziesz potrzebował tego wynalazku...
co do wymiany filtra, to wystarczy minimalnie zalać go paliwem i pompa sie sama odpowietrzy <mikolaj>
a te gruchy są pomocne do lewatywy <ok>
co do wymiany filtra, to wystarczy minimalnie zalać go paliwem i pompa sie sama odpowietrzy <mikolaj>
a te gruchy są pomocne do lewatywy <ok>