Audi 80 B4 Competition / czaras
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 02 kwie 2016, 20:38
- Lokalizacja: Urzędów
okablowanie jest raczej ok bo jak wypiąłem wtyczkę od pompki i podłączyłem żarówkę do pinów od pompki ,dobrałem się też do bezpieczników gdy wyjąłem wtyczkę i puściłem prąd na pina od pompki z aku to żarówka się świeci,pompka na krótko też działa stycznik wymieniałem i nie mam pojęcia co może być nie tak (czy mam wymienić całą skrzynkę bezpieczników czy co innego ).
U mnie problem się zrobił tego samego dnia, w którym podpiąłem nowe radio (zmieniłem jakieś lipne JVC na oryginalne Audi Gamma). Radio miało inny układ pinów bo mi jeden głośnik nie działał - naprawił to ten sam elektromechanik, który robił pompę.emilio1313 pisze:okablowanie jest raczej ok bo jak wypiąłem wtyczkę od pompki i podłączyłem żarówkę do pinów od pompki ,dobrałem się też do bezpieczników gdy wyjąłem wtyczkę i puściłem prąd na pina od pompki z aku to żarówka się świeci,pompka na krótko też działa stycznik wymieniałem i nie mam pojęcia co może być nie tak (czy mam wymienić całą skrzynkę bezpieczników czy co innego ).
Teraz myślę, czy to nie powodowało zwarcia, bo gdzieś w meandrach internetu ktoś inny też napisał że mu pompa padła jak podłączył "nowe radio".
W każdym razie pompa u elektromechanika działała, ale było za niskie ciśnienie (mówił mi że jest 4 bary, a powinno być 6,5 bara). Wymienili pompę i śmiga.
Dodatkowo przyznam się, że samochód mi się rozkraczył jakieś 2 tygodnie przed awarią pompy z powodu braku paliwa - pływak żył własnym życiem a kontrolki rezerwy nie ma... moja nieuwaga no i klops. Myślałem, że to to zaczęło powolną śmierć pompy bo zassała cały ten szajs z dna baku.
Ale teraz się zastanawiam, czy to nie było to radio.
Może tutaj coś znajdziesz:
https://audi80.pl/topics77/20-16v-ac ... t73062.htm
Dlaczego tak długo zwlekałeś?? :mrgreen:czaras pisze:Pracuje w firmie, która sprzedaje nowe samochody w FR, klient oddał w rozliczeniu. Poprosiłem o zdjęcia chłopaków na miejscu, przyszły i po 120 sekundach dzwoniłem że biorę.Heliox pisze:bardzo ładna gdzie ją wyhaczyłeś?
Laleczka, do tego z klimą.
Wiesz która sztuka z 2500 wyprodukowanych?
Bez klimy, nie ma zdjęć środka to nie było widać... Mam tylko nawiew, nie ma tej listwy z przyciskiem AC i zamkniętym obiegiem.Voytazz pisze:Dlaczego tak długo zwlekałeś?? :mrgreen:czaras pisze:Pracuje w firmie, która sprzedaje nowe samochody w FR, klient oddał w rozliczeniu. Poprosiłem o zdjęcia chłopaków na miejscu, przyszły i po 120 sekundach dzwoniłem że biorę.Heliox pisze:bardzo ładna gdzie ją wyhaczyłeś?
Laleczka, do tego z klimą.
Wiesz która sztuka z 2500 wyprodukowanych?
Z tego co wyczytałem, to Competition wychodziły w 3 wersjach wyposażenia - ja mam zapewne tą najbiedniejszą bo elektryka tylko z przodu, brak klimy i okna dachowego. Radio Gamma też sobie dokupiłem, zakładam, że w oryginale nie miał.
Nie wiem niestety która to #, ale próbuje się dobić do poprzedniego i jedynego właściciela przede mną. Skubaniec na pewno ma ten brelok, albo go kiedyś miał.
Ech... gościu nie ma maila, dostałem kontakt do żony. Niestety nie kupiłem od nich bezpośrednio tylko z firmy gdzie pracuje i babsko jest wredne, nic nie wie, nic nie zapyta - "odsprzedaliśmy do salonu, prosze pytać w salonie" - przecież w nim pracuje, co ona sobie myśli że między oddziałami w FR i PL nie ma kontaktu...Voytazz pisze:Też mi się wydawało, albo szyber i 2 szyby w prądzie, albo klima i 4 szyby w prądzie.
Atakuj kolesia niech oddaje brelok. Ja dopóki nie kupiłem swojej to nie wiedziałem , że do każdej był taki przypisany.
Trzymaj oryginał.
Lipa.
BTW - ja nie mam szyberdachu właśnie, elektryka tylko z przodu. Jest możliwość, że gość przerobił zwykłego czarnego ACE na Competition? Bo wszystko inne się zgadza, zderzaki, felgi, wnętrze. Trochę dużo zachodu...
Po VIN tego sprawdzić nie można?
EDIT: Moje Compi jest z FR, znalazłem tutaj artykuł o innym i jest identyczne (nad radiem 4 przyciski i półka, brak klimy, brak szyberdachu)
http://www.bellesallemandes.fr/audi/pre ... mpetition/
Ale to nie jest chyba moje, bo gość nie nazywał się Kevin , ma kierę z S2 no i ma emblemat na desce rozdzielczej (z mojego parówa wyciągnęła albo zgubiła - mam puste miejsce).
Z emblematem to też się szarpie żeby znaleźć. ASO Audi - nie ma już. W DE jeden gość daje czerwone compi na żyletki - za emblemat chce 50 euro - jak można się domyślić nie dogadaliśmy się. Na niemieckim ebayu na aukcji nówka w foliówce poszła za 25,50 EUR.
Jakbyście wiedzieli skąd można ogarnąć to będę wdzięczny.
A jak na złość na otomoto jakiś cwaniak z Nowego Sącza opycha czarne ACE (zwykłe) jako Competition i ma wklejony emblemat.
http://olx.pl/oferta/audi-80-b4-quattro ... de59aac4af
[ Dodano: 2016-04-21, 23:52 ]
Kilka fotek środka dzisiaj na szybko. Od kiedy kupiłem kilka podstawowych rzeczy poprawiających do oryginału;
- nowy mieszek
- Audi Gamma CC
- wymiana żarówek od przycisków, zegarów itd.
Jak widzicie, w środku była (i będzie ) bardzo zadbana.