Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] geometria po stłuczce

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] geometria po stłuczce

Post autor: hudy » 25 kwie 2016, 21:36

Witam. Wczoraj był sądny dzień dla mojej audicy. Po 10 latach bezkolizyjnej jazdy podczas wyprzedzania kolesiowi zachciało się skręcać w lewo. Przez co dostałem w prawy błotnik i koło. Okazało sie że wygięło wahacz i prawe koło było wygięte jak bym skręcał w prawo. Dziś wymieniłem wahacz i sworzeń wahacza i po złożeniu wszystkiego zauważyłem że coś sie popieprzyło ze zbieżnością. koło nadal leciutko jest skręcone w prawo a podczas jazdy gdy jadę na wprost to kierownica jest lekko skrzywiona w lewo. Również bardzo mocno samochód reaguje na skręcanie.
W zawieszeniu wszytko sztywne. Kolumna prosta, drążki kierownicze proste, sanki też nie mają żadnych oznak by były pokrzywione a nowy wahacz wszedł w mocowania bez problemu.
Poradźcie coś bo ręce opadają. Na zbieżność jeszcze nie jadę bo muszę założyć nowy błotnik i zderzak <placze> <placze> <placze> <placze>

Zastanawiam się czy zbieżność mogła polecieć po wymianie wahacza i sworznia.

Awatar użytkownika
PROsioł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 01 mar 2016, 17:40
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: PROsioł » 25 kwie 2016, 22:18

dobra ale nie napisałeś nic o feldze może ją też ugięło na którymś z ramion?

pEndrju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2013, 23:34
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: pEndrju » 25 kwie 2016, 22:18

witam może amortyzator jest zgięty wsadź klucz na górę i obróć nim patrz na koło czy coś się zmienia.
polonez 1.5
BMW 318,316,318TDS,318 is,320
Eagle Talon 2.0 16v
Passat 1.9 tdi
Audi 80 cabrio 2.3
obecnie:
Audi b4 2.6 sedan
Audi b4 2.3 sedan
Audi 80 cabrio 2.6

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 25 kwie 2016, 22:26

hudy pisze:Zastanawiam się czy zbieżność mogła polecieć po wymianie wahacza i sworznia.
Skoro ruszałeś sworzeń to poleciały Ci kąty Łukaszu ;-) Odwiedź kogoś z geometrią 3d i skontroluj

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 kwie 2016, 06:27

Felga jest cała bo nie dostałem w bok tylko jego koło przetarło się o moje i wygięło jedno ramię wahacza. Całą siłę uderzenia przyjął wahacz.
Borys kąty poleciały ale czy sworzeń ma wpływ na to że koło jedzie lekko w prawo?

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 26 kwie 2016, 11:27

Jak sworzeń np. wejdzie Ci głębiej niż siedział wcześniej to koło będzie skręcać w prawo. Cała kolumna wtedy wchodzi do środka bardziej, a drążek kierowniczy wypchnie/skręci zwrotnicę.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 kwie 2016, 11:49

Miejmy nadzieję że masz rację bo juz wydałem prawie tysiaka przez ta kolizje a jeszcze jak by coś miało być do wymiany to się chyba załamie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga