Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 1.9 1Z] geometria po stłuczce

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] geometria po stłuczce

Post autor: hudy » 25 kwie 2016, 21:36

Witam. Wczoraj był sądny dzień dla mojej audicy. Po 10 latach bezkolizyjnej jazdy podczas wyprzedzania kolesiowi zachciało się skręcać w lewo. Przez co dostałem w prawy błotnik i koło. Okazało sie że wygięło wahacz i prawe koło było wygięte jak bym skręcał w prawo. Dziś wymieniłem wahacz i sworzeń wahacza i po złożeniu wszystkiego zauważyłem że coś sie popieprzyło ze zbieżnością. koło nadal leciutko jest skręcone w prawo a podczas jazdy gdy jadę na wprost to kierownica jest lekko skrzywiona w lewo. Również bardzo mocno samochód reaguje na skręcanie.
W zawieszeniu wszytko sztywne. Kolumna prosta, drążki kierownicze proste, sanki też nie mają żadnych oznak by były pokrzywione a nowy wahacz wszedł w mocowania bez problemu.
Poradźcie coś bo ręce opadają. Na zbieżność jeszcze nie jadę bo muszę założyć nowy błotnik i zderzak <placze> <placze> <placze> <placze>

Zastanawiam się czy zbieżność mogła polecieć po wymianie wahacza i sworznia.

Awatar użytkownika
PROsioł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 01 mar 2016, 17:40
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: PROsioł » 25 kwie 2016, 22:18

dobra ale nie napisałeś nic o feldze może ją też ugięło na którymś z ramion?

pEndrju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 26 lut 2013, 23:34
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: pEndrju » 25 kwie 2016, 22:18

witam może amortyzator jest zgięty wsadź klucz na górę i obróć nim patrz na koło czy coś się zmienia.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 25 kwie 2016, 22:26

hudy pisze:Zastanawiam się czy zbieżność mogła polecieć po wymianie wahacza i sworznia.
Skoro ruszałeś sworzeń to poleciały Ci kąty Łukaszu ;-) Odwiedź kogoś z geometrią 3d i skontroluj

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 kwie 2016, 06:27

Felga jest cała bo nie dostałem w bok tylko jego koło przetarło się o moje i wygięło jedno ramię wahacza. Całą siłę uderzenia przyjął wahacz.
Borys kąty poleciały ale czy sworzeń ma wpływ na to że koło jedzie lekko w prawo?

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 26 kwie 2016, 11:27

Jak sworzeń np. wejdzie Ci głębiej niż siedział wcześniej to koło będzie skręcać w prawo. Cała kolumna wtedy wchodzi do środka bardziej, a drążek kierowniczy wypchnie/skręci zwrotnicę.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 kwie 2016, 11:49

Miejmy nadzieję że masz rację bo juz wydałem prawie tysiaka przez ta kolizje a jeszcze jak by coś miało być do wymiany to się chyba załamie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl