Audi 80 abt 92'
Audi 80 abt 92'
Audi zakupinoe od 1 własciciela w Polsce który miał ją 12 lat.
Całkowicie podstawowa wersja czyli szyby korbki,brak halogenów jedyne ciekawe dodatki to roleta tylnej szyby i 4 lampki w rączkach na podsufitce. jednym słowem awaryjność elektryki mam z głowy lakierek to LY7P :mrgreen:
Silnik to 2.0 ABT benzyna gaz,.
Blacharsko,do wyszlifowania i pomalowania kawałek progu pod tylnymi drzwiami,lakierniczo prawie perfekcyjnie,lakier błyszczący bez wgniotek,na dniach zaopatrze się w wosk
Po kupnie wymieniłem :
-rozrząd
-olej i filtry
-świece
-przewody
-kopułkę
-trójnik odmy
oraz zlikwidowałem przeciek w bagażniku :evil:
oczywiście po kupnie wyszło pare usterek takich jak stukające popychacze czyli standard
po przygodach z powodziami w bagażniku i miesiącu poszukiwań przecieku zrobiłem porządną konserwacje antykorozyjną.
plany na najbliższe miesiące to :
-usunięcie powierzchownej korozji z prawego progu pod tylnymi drzwiami pasażera(zrobione)
tym zajmę się na początek.
-wymiana łożyska amortyzatora(zrobione)
-nowe radio(jest)
-sprzęgło
w przyszłości oczywiście jakieś felgi
poza tym silnik nie bierze oleju,na 10000 km nie trzeba dolewać,więc oprócz cykających szklanek i śladowych ilościach oleju w obudowie filtra wszystko działa jak należy.
wymiana rozrządu
szukanie przyczyny przecieku bagażnika,finalnie okazało się że przez to że auto było lekko uderzone w tył,kratka wentylacyjna miała spory luz przez co uszczelka nie dociskała dobrze do nadwozia
Całkowicie podstawowa wersja czyli szyby korbki,brak halogenów jedyne ciekawe dodatki to roleta tylnej szyby i 4 lampki w rączkach na podsufitce. jednym słowem awaryjność elektryki mam z głowy lakierek to LY7P :mrgreen:
Silnik to 2.0 ABT benzyna gaz,.
Blacharsko,do wyszlifowania i pomalowania kawałek progu pod tylnymi drzwiami,lakierniczo prawie perfekcyjnie,lakier błyszczący bez wgniotek,na dniach zaopatrze się w wosk
Po kupnie wymieniłem :
-rozrząd
-olej i filtry
-świece
-przewody
-kopułkę
-trójnik odmy
oraz zlikwidowałem przeciek w bagażniku :evil:
oczywiście po kupnie wyszło pare usterek takich jak stukające popychacze czyli standard
po przygodach z powodziami w bagażniku i miesiącu poszukiwań przecieku zrobiłem porządną konserwacje antykorozyjną.
plany na najbliższe miesiące to :
-usunięcie powierzchownej korozji z prawego progu pod tylnymi drzwiami pasażera(zrobione)
tym zajmę się na początek.
-wymiana łożyska amortyzatora(zrobione)
-nowe radio(jest)
-sprzęgło
w przyszłości oczywiście jakieś felgi
poza tym silnik nie bierze oleju,na 10000 km nie trzeba dolewać,więc oprócz cykających szklanek i śladowych ilościach oleju w obudowie filtra wszystko działa jak należy.
wymiana rozrządu
szukanie przyczyny przecieku bagażnika,finalnie okazało się że przez to że auto było lekko uderzone w tył,kratka wentylacyjna miała spory luz przez co uszczelka nie dociskała dobrze do nadwozia
Ostatnio zmieniony 01 sty 2018, 21:48 przez czarekHD, łącznie zmieniany 7 razy.
Dzięki Za ledy próbowałem się zabrać,ale są wklejone dosyć mocno w kratki,więc pewnie nie obejdzie się bez nowych. Jak zrobi się cieplej zabiorę się za blacharkę więc będę miał kolor,jak zostanie na zderzak załatam te wcięcie,całkowicie o tym zapomniałem
[ Dodano: 2016-05-07, 16:22 ]
Po drodze wymieniłem szary czujnik temperatury ponieważ cały czas pokazywał 60 stopni,wymieniłem też żarówki podświetlenia,oraz nawoskowałem karoserie 8-)
na allegro udało mi się również trafić nową książkę napraw z opisami do audi b4 z silnikami ABT,ABK oraz ACE
[ Dodano: 2016-05-07, 16:22 ]
Po drodze wymieniłem szary czujnik temperatury ponieważ cały czas pokazywał 60 stopni,wymieniłem też żarówki podświetlenia,oraz nawoskowałem karoserie 8-)
na allegro udało mi się również trafić nową książkę napraw z opisami do audi b4 z silnikami ABT,ABK oraz ACE
Tamta była w nawet niezłym stanie,jedno przetarcie po prawej stronie
[ Dodano: 2016-05-21, 23:04 ]
Chwilowo nic nowego nie robiłem oprócz podświetlenia tunelu,zapala się razem z podświetleniem liczników,mozna również regulować jasność
do listy rzeczy do zrobienia doszedł wydech,wydaje mi się że gdzies przepuszcza bo czy 2 tysiącach obrotów zaczyna być już głośno
[ Dodano: 2016-08-14, 20:19 ]
Dawno tu nie zaglądałem,nic szczególnego nie doszło,rozprawiłem się z tematem korozji,i konserwacji,po raz drugi naprawiłem ścierający się pasek rozrządu,jak się okazało winna była szpilka rolki,do tego doszedł nowy radioodbiornik,wywaliłem też ledy i wymieniłem łożyska alternatora.
Parę dni temu,bez problemowo zrobiłem przegląd.
Plany na najbliższe miesiące to :
-wspomniany wcześniej wydech,dokładnie tłumik środkowy (jeszcze oryginalny :shock: )
-łozyska amortyzatorów sztuk dwie
z technicznych rzeczy to tyle,myślę że późnej moge zająć się wyglądem o ile nic nie wyskoczy
w następny weekend wybieram się w trase 400km ale myśle że audiczka da radę
radio:
Lakierowane miejsca w których były małe miejsca korozji i obcierki po poprzednim właścicielu:
drugie podejście do rozrządu :
[ Dodano: 2016-05-21, 23:04 ]
Chwilowo nic nowego nie robiłem oprócz podświetlenia tunelu,zapala się razem z podświetleniem liczników,mozna również regulować jasność
do listy rzeczy do zrobienia doszedł wydech,wydaje mi się że gdzies przepuszcza bo czy 2 tysiącach obrotów zaczyna być już głośno
[ Dodano: 2016-08-14, 20:19 ]
Dawno tu nie zaglądałem,nic szczególnego nie doszło,rozprawiłem się z tematem korozji,i konserwacji,po raz drugi naprawiłem ścierający się pasek rozrządu,jak się okazało winna była szpilka rolki,do tego doszedł nowy radioodbiornik,wywaliłem też ledy i wymieniłem łożyska alternatora.
Parę dni temu,bez problemowo zrobiłem przegląd.
Plany na najbliższe miesiące to :
-wspomniany wcześniej wydech,dokładnie tłumik środkowy (jeszcze oryginalny :shock: )
-łozyska amortyzatorów sztuk dwie
z technicznych rzeczy to tyle,myślę że późnej moge zająć się wyglądem o ile nic nie wyskoczy
w następny weekend wybieram się w trase 400km ale myśle że audiczka da radę
radio:
Lakierowane miejsca w których były małe miejsca korozji i obcierki po poprzednim właścicielu:
drugie podejście do rozrządu :