Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 6A] Audi 80 Sport 2.0E 16V 137km

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 maja 2016, 12:32

Tuleje dokręcasz jak już samochód stoi na kolach?

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 09 maja 2016, 17:28

trepek pisze:Tuleje dokręcasz jak już samochód stoi na kolach?
no bez przesady xd to podstawa. wcięcia tył przód, wszystko tak jak ma być. teraz dam nowe śruby.
poprzednie tuleje to chyba Lemforder

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 maja 2016, 18:40

mistrz ceremoni, no nie każdy o tym wie ;-)
hmm to dziwne ja tez maiłem lemforda ale 4 lata i jakieś 80 000 wytrzymały i były jeszcze całkiem dobre - no może jedna ciut bardziej się zużyła i dlatego zmieniłem już obie.

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 09 maja 2016, 21:19

Jest jeszcze taka opcja ze poprostu gniazdo w belce jest już jajowate. Teraz po jednej steonie mam Swaga a po drugiej Febi. Jak nie wytrzymają to montuje "poli"

ogólnie w przypadku tylnej belki wleczonej tuleja po lewej zawsze dostaje bardziej "w dupe".
prawa strona jest mocowana w 2 punktach: wahacz i belka poprzeczna.
Jakby nie mogli zrobić drugiej belki na krzyż xd. Ale cóż, tak Hans Kloss wymyślił to tak jest rotfl


Obrazek



Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 maja 2016, 08:23

mistrz ceremoni pisze:po drugiej Febi.
oj to szybko będziesz wymieniał ponownie bo u mnie febi nie wytrzymał roku a dodam że miałem od nich i łączniki i tulejki a także łożysko amora i wszystko padało dość szybko.

Awatar użytkownika
mistrz ceremoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 09 cze 2014, 11:49
Lokalizacja: zmc

Post autor: mistrz ceremoni » 10 maja 2016, 23:35

No słyszałem podobne opinie :/
Dzisiaj już wszystko poskładane

Obrazek



Obrazek

Jest sztywno i konkretnie ale muszę sprawdzić piasty bo chyba wyczuwam minimalny luz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl