Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] grzeje sie

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

[B4 1.9TDI 1Z] grzeje sie

Post autor: bartekce » 20 maja 2016, 17:26

Mam problem z audi 80 b4 1.9tdi 1z po zmianie wtrysków i mapy. od niedawna zauważyłem zmiany w temperaturze silnika. przy spokojnej jezdzie temperatura jest 92-94 stopnie. ale jak juz go więcej kręce niż 2800 to temperatura potrafi dochodzic do 103 stopni . proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu . Temperatura powietrza zasysanego podczas proby wskazywało 70 stopni

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 20 maja 2016, 19:18

Dziwne bo nie powinno coś takiego występować przy zmianie tylko mapy i wtrysków ja bym sprawdził standardowo od termostatu a nawet go wymontował i wtedy sprawdził czy będzie występowała taka temperatura

Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

Post autor: darekmalickiwp » 20 maja 2016, 21:30

Może to wina czujnika temperatury lub wskażnika?. To temperatura z deski czy z vag-a?. Może trzeba sprawdzić styki , konektory i przewody czujnika temp?. Czy przy pracach przy wtryskach nic nie zostało uszkodzone przy czujniku temp?

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bartekce » 20 maja 2016, 22:50

w poprzednim mialem ta mape i wtryski i nic sie nie dzialo tylko kupilem drugi i zalozylem do niego i dopiero to widze ,a odczyt z vaga

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 21 maja 2016, 13:30

Skoro odczyt z Vag to bym obstawil termostat, to jest częsty mankament.

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bartekce » 22 maja 2016, 10:06

zacznę pewnie od chłodnicy bo jak włacze ogrzewanie to temperatura od razu spada a jak jest wyłączone do rosnie na wolnych obrotach do 96. mogą juz kanały być zatkane

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 maja 2016, 17:50

Też mam podobnie jak na autostradzie lecie tak około 140 i góra przychodzi i odrazy temp w gore nawet jak 120 to tez tak w gore i temperatura różnie wymieniłem termostat i dmuchałem chłodnice ale widzę teraz ze rośnie temp ponad 90 tak miedzy 90-100. I też sie zastanawiam nad chłodnica jak wymienisz daj znać jak po wymianie. Też mam wtryski afn i 16 bit.

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bartekce » 23 maja 2016, 14:06

spoko ja pewnie w przyszłm tygodniu bede robił bo od razu rozrzad i czyszcil i polerował kolektor dolotowy, zmiana skrzyni na FEC i zobaczymy czy starczy kasy na intercooler z Fiata.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 23 maja 2016, 18:35

O to na bogato zmiany widzę ;) A nie zakładasz FHN? Ale z ta chłodnica to napisz co jak

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bartekce » 24 maja 2016, 09:21

W starej miale. Fec i dobrze jechało bo zapas prędkości był bo przy 2000 na 5 to jakieś 105-110

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 24 maja 2016, 13:18

O to ładnie długa jest Ja mam EEN ale mogłem dać FHN. Wymień chłodnice i daj cynka ;)

bartekce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:41
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bartekce » 24 maja 2016, 20:22

Spoko

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 cze 2016, 14:22

I jak tam wymieniłeś chłodnicę? bo ja dziś po autostradzie kawałek jechałem i chwila na wyższych obrotach i wskazówka powyżej 90 zaraz podchodzi.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 cze 2016, 18:29

A korek w zbiorniczku sprawny? Znajomy w pasku miał problem z korkiem. Nie puszczał dostatecznie ciśnienia i temperatura rosła w górę.
Zbyt dużo opcji nie masz. Jeśli termostat sprawny, pompa również, korek będzie ok to albo chłodnica albo uszczelka...

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 cze 2016, 20:11

Termostat nowy pompa wody tez nówka chłodnica przedmuchana już kilka razy. ubytków płynu nie ma przy normalanej jedzie jest okj tak 2000-2400 ale juz jak lecę 120-140 i podejdzie górka to temp wzrasta. ciśnienie straszne się nie robi.

[ Dodano: 2016-06-20, 20:11 ]
Nie wiem czy znajde w niemczech korek na szrocie jest jedna 80 ale nie wiem czy ma tak korek a gdybym go popuscil?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl