[all] Zmiana tapicerki w drzwiach
-
- Forum Audi 80
[all] Zmiana tapicerki w drzwiach
witam wszystkich zmienialem tapicerke w drzwiach gdyrz poprzedni własciciel ja dosłownie spral tzn przesadzil z woda i wszystko sie mu odkleiło postanowilem cos z tym zrobic oto kilka fotek poprosze o wasze opinie z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, 21:36 przez tomazino26, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
Zacznijmy od tego ze jestem laikiem w oklejaniu wyszło ładnie ale z każdym boczkiem szło lepiej. Samo usuniecie tapicerki poszło łatwo gorzej z klejem ja urzyłem acetonu by usunac klej tylne boczki udało sie zrobic bez sciągania tylko klamke trzeba bylo z przodem bylo gorzej trzeba sciagac oklejone zostało to okleina samoprzylepną kupioną na allegro oto link { http://allegro.pl/folia-okleina-skora-5 ... 76810.html } . Brzegi wypełnilem listwą rantową gdyż po usunieciu starej tapicerki zrobiła sie tam duza szczelina a wypełniłem ja tym { http://allegro.pl/odbojnik-oslona-krawe ... 67611.html } została wklejona na klej szybkoschnący by zasłonić tez niedoskonałości oklejania. Zawsze to troszkę inaczej w aucie no i pasuje do karoserii
-
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
wszystko wyszło w "praniu "dopiero jak skończyłem pomyśłałem ze można by dać jaką piankę z tworzywa dociąć mniejszą aby imitowała ale jeszcze wszystko przed tobą Pieter B ja na razie zostanę przy tym gdyż przymierzam sie do el szybek z przodu lub czterech a tamta tapicerka wyglądała po prostu obskurnie
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
-
- Forum Audi 80
daniel110791 tez chcialem tylko u mnie w miejscowosci tapicer sobie spiewal od 100 do 150 za jeden boczek to troszke drogo a mnie to to w calosci wyszlo z 100pln no i tak jak wspomniał PieterB duza frajda wykombinowac cosś samemu
[ Dodano: 2016-05-24, 15:23 ]