[B4 2.0 ABK] Biały dym
[B4 2.0 ABK] Biały dym
Witam ponownie,mam taką sprawę czy możliwe że w ciepłe dni takie jak teraz mamy,kopcić może na biało po rozgrzaniu auta ? Na zimnym nic nie kopci dopiero po nagrzaniu się ? Dodam że jeździ na krótkich odcinkach często a z wydechu na zapalonym silniku chlapie woda .Plynu nie ubywa jak narazie .
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ale to nie powód by czepiać się przepływki bo to ostateczność. Po za tym trzeba by widzieć ile jest i na ile przestawiasz a Ty to nie wiem jak i co zrobiłeś.piental pisze:Obroty mi za nisko spadały na cieplym silniku przeplywka 301b nr.regulator biegu jałowe ok bo podmieniłem od innego i to samo zostala przepływka więc
Na początek to trzeba było czujnik temp sprawdzić lub podmienić.
I sprawdzić parametry pracy silnika.
Zobaczę jutro jak wrócę i będzie rozgrzany czy dalej kopci na biało bo wrucilem do poprzednich ustawień tej sprężyny a swoją drogą wody w tylnym tłumiku do cholery !!
Dodano: 2016-05-30, 15:24
Hej sprawdziłem przejechałem dziś ok 30km i nic nie dymi !! Pewnie to przez tom przepływkę że naciąg sprężyny zwiększyłem o 4 zęby ale oczywiscie powróciłem do poprzednich ustawień tylko zastanawia mnie dlaczego kopcił po zmianie naciągu?
Dodano: 2016-05-30, 15:24
Hej sprawdziłem przejechałem dziś ok 30km i nic nie dymi !! Pewnie to przez tom przepływkę że naciąg sprężyny zwiększyłem o 4 zęby ale oczywiscie powróciłem do poprzednich ustawień tylko zastanawia mnie dlaczego kopcił po zmianie naciągu?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to pewnie też ale nie tylko bo i ecu pewnie źle ustawiał wyprzedzenie punktu zapłonu lub w ogóle nie był w stanie go ustawić.czarekHD pisze:pewnie dlatego że zmieniła się dawka
Już nie wnikam czy zapłon jest poprawnie ustawiony bo pewnie nie bo zwykle przestawienie o 3-4 zęby nie wpływa aż tak drastycznie na prace silnika - testowałem tylko u siebie. Wiec tu nie mam 100 % pewności.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
wiec jak dla mnie to źle ustawiony powiem Ci że ja w kilkunastu Abk już ustawiałem i czasem 2 ° robią sporą różnicę w pracy. A co do wyprzedzania zapłonu w abk do lpg to moim zdaniem błąd ale niektóry tak robią. Ja u siebie robiłem próby ale różnicy nie widzę i jest fabrycznie.piental pisze:Zapłon prawidłowo ustawiony według procedury ,przy wymianie rozrzadu po czym mechanik go lekko wyprzedził bo mówi że na gazie tak powinno być lepiej ....
Ale mniejsza o to jeśli chodzi o przepływkę to trzeba by vag'a i zobaczyć ile tam pokazuje i dopiero regulować jeśli jest potrzeba lub miernik w łapkę i ustawiać.