Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80]Elektryczne szyby-schemat

ODPOWIEDZ
aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 03 cze 2016, 18:57

Mam mocny prostownik. To prawie spawarka :-D

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 03 cze 2016, 19:45

To sprawdzaj😀

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 04 cze 2016, 13:03

Otóż podłączyłem bezpośrednio czerwony i czarno niebieski pod plus a brązowy pod masę i wszystko działa ale kiedy podłączam żółto brązowy który ma być krancowka pod masę wszystko nadal działa gdzie powinno przestać. I kwestia niebieskiego, od czego on jest. Z schematów jakie mam krancowka powinna inaczej być podłączona. Nie ma takiego pinu jak TK2 czy TK3

[ Dodano: 2016-06-04, 13:03 ]
a tu schemat ogólny

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 04 cze 2016, 14:49

Brązowo żółty to krańcówka,w Twoim przypadku TK1.Odcina moduł po podaniu masy i jej zaniku.Czyli otwierasz i zamykasz drzwi i już szyby nie działają.
Niebieski to tak jak pisałem.Nie ma go na żadnym schemacje.To taka jakby opcja.Od kolegi z forum Jarewa wiem że był fabrycznie podłączony pod alternator.Czyli szyba sama mogła jechać do góry tylko na odpalonym silniku.Ja ma m podłączony pid zapłon

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 12 cze 2016, 20:16

No dobrze więc wszystko jasne. Temat odświeże jak będę zakładał elektryke. Mam pewien problem ze mam boczki po lift czyli parapety a elektryczne są przed lift. Więc jestem zmuszony poszukać przednich podłokietnikow które w po lift są wymienne.

[ Dodano: 2016-06-12, 19:51 ]
Otóż wszystko zostało podłączone tak jak konsultowałem z kolegą wyżej i mam odnośnie tego kilka pytań.
1. Jak jest z tym modułem komfortu?? On u mnie działa tylko i wyłącznie na szybę kierowcy a co z resztą.
2. Krańcówka została podłączona ale nic nie reaguje otwieram zamykam drzwi i tak szyby działają.
3. Jeden z przkaźników w środku jest mega gorący aż zalatuje czasem spalenizną.

[ Dodano: 2016-06-12, 20:16 ]
Martwi mnie ten niebieski przewód czy on na pewno powinien iść do plusa. Z tego do kolega pisał powinien iść do alternatora ja dałem go po zapłonie. Rzeczywiście kiedy go odpinam szyba kierowcy nie zamyka się samo czynnie ale dlaczego jeden z przekazników się grzeje?

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 cze 2016, 06:40

Komfort jest tylko na szybę kierowcy.Po odpięciu niebieskiego przekaźnik przestaje się grzać?Brązowo żółty masz pod TK1?

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 13 cze 2016, 11:41

Nie sprawdzałem czy przestaje się grzać ale na pewno przestaje się podnosić szyba. Mam dołożone cztery diody w klamki z rezystorami na podświetlenie ale nie sądzę że to powoduje grzanie się modułu. Co do krancowki jednak działa zła diagnostyka. Dziś oglądałem moduł w środku i z tego co widzę ten przekaźnik który się grzeje jest już lutowany bo są ślady kalafoni.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 cze 2016, 12:04

Czyli dobrze,bo jak odłączysz niebieski to szyba już sama nie pojedzie do góry.

[ Dodano: 2016-06-13, 12:04 ]
Masz dobrą mase i stały plus?

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 13 cze 2016, 19:59

Na to wychodzi tylko dlatego przekaźnik jest mega gorący, może dlatego że nie ma już tego termicznego.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 cze 2016, 20:11

On jest non stop gorący czy tylko jak używasz szyb?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 cze 2016, 20:56

Wymień sam przekaźnik albo cały bo wcześniej czy później i tak będziesz musiał wymienić, grzeje się bo sa uszkodzone przekaźniki a dokładnie patynki i ma opór.

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 14 cze 2016, 04:18

Grzeje się cały czas. Dziś zrobiłem 30 km nie używając szyb i jeden z trzech przekaźnikow jest mega gorący

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 cze 2016, 21:08

A szyber ty masz?

aaWronek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2016, 09:51

Post autor: aaWronek » 16 cze 2016, 15:07

Tak mam ale nie podłączam pod przekaźnik od szyb. Ma własny to niech tak zostanie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 cze 2016, 20:10

Czyli zielona wtyczka luzna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl