[B4] Zakup klimatronika do ABT z V6 / demontaz
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Chłodnica i wentylatory również zmiana z 1Z lub ACE po to właśnie zmiana belki i pasa chłodnicy wentylatora by weszło komplet wtedy jest miejsce na ori skraplacz.
Montujesz klimatronic czy manual? jezeli klimatronic to wiązka jest zaawansowana raczej sobie nie poradzisz.
O przewody się nie wypowiem ACE-ABK ale na pewno nie podejdą z V6 jak i kompresor. W komorze silnika jedynie podejdzie Osuszacz i skraplacz. R4-V6
Montujesz klimatronic czy manual? jezeli klimatronic to wiązka jest zaawansowana raczej sobie nie poradzisz.
O przewody się nie wypowiem ACE-ABK ale na pewno nie podejdą z V6 jak i kompresor. W komorze silnika jedynie podejdzie Osuszacz i skraplacz. R4-V6
Ja u siebie dałem tak:
- kompletny klimatronik z v6 ze środka (nadmuchy i wiązki)
- pod maską komplet z 1z klima manualna (przewody ciśnieniowe, osuszacz, sprężarka, chłodnice)
- wiązka elektryczna pod maską z v6 klimatronik (wydłużone przewody do sprężarki bo jest po drugiej stronie silnika)
Wszystko poszło od razu po nabiciu czynnika i działą po dziś dzień <ok>
- kompletny klimatronik z v6 ze środka (nadmuchy i wiązki)
- pod maską komplet z 1z klima manualna (przewody ciśnieniowe, osuszacz, sprężarka, chłodnice)
- wiązka elektryczna pod maską z v6 klimatronik (wydłużone przewody do sprężarki bo jest po drugiej stronie silnika)
Wszystko poszło od razu po nabiciu czynnika i działą po dziś dzień <ok>
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wiązka wentylatorów podejdzie z V6 nie ma tylko kabelków na czujnik g110. Chłodnica (skraplacz) też bo to to samo co r4, ale żeby ja zamontować trzeba wymienić jw. bo na tej co masz nie pozwalają wymiary zbyt niska i belka przeszkadza.
Fakt można by było poszukać inny nieoryginalny skraplacz pod ta chłodnice,ale pojawi się drugi problem ze standardowe ilości uzupełnień nie będą pasować bo zmieni się objętość i będziesz musiał szukać magika co uzupełni na czuja.
Fakt można by było poszukać inny nieoryginalny skraplacz pod ta chłodnice,ale pojawi się drugi problem ze standardowe ilości uzupełnień nie będą pasować bo zmieni się objętość i będziesz musiał szukać magika co uzupełni na czuja.
Witam. Od rana ogarniam wiązkę i wygląda to tak:
Wiązka A - czyli łącząca wszystkie silniczki z dmuchawy z panelem - zrobione
Wiązka C - łącząca wentylatory, czujniki pod maską itd. z wiązką spod deski - zrobione
Wiązka B - lekki problem od wtyczki żółtej idącej do wyświetlacza temperatury zewnętrznej w zegarach wychodzą kabelki które latają mi luźno - kolor:
*biały z niebieskim paskiem
*czarny z niebieskim paskiem
I z wtyczki czerwonej dużej łączącej z wiązką A (dmuchawą):
*troszkę grubszy kabelek biało - niebieski
Wiązka A - czyli łącząca wszystkie silniczki z dmuchawy z panelem - zrobione
Wiązka C - łącząca wentylatory, czujniki pod maską itd. z wiązką spod deski - zrobione
Wiązka B - lekki problem od wtyczki żółtej idącej do wyświetlacza temperatury zewnętrznej w zegarach wychodzą kabelki które latają mi luźno - kolor:
*biały z niebieskim paskiem
*czarny z niebieskim paskiem
I z wtyczki czerwonej dużej łączącej z wiązką A (dmuchawą):
*troszkę grubszy kabelek biało - niebieski
Podbijam temat. Jestem w trakcie zmiany klimy z manualnej na klimatronic.
Dawcą było Audi Coupe V6 2.6 z 1996 roku z automatyczną skrzynią biegów.
Biorcą jest Audi Cabrio V6 2.8 z 2000 roku z manualną skrzynią biegów.
Mam komplet tego co było pod deską oraz całą elektrykę z dawcy.
Przełożyłem już elementy mechaniczne pod deską i teraz jestem w trakcie podłączania elektryki. Na pierwszej stronie jest całkiem fajna rozpiska ale niestety już zdjęcia nie działają... ma ktoś je może lub może pomóc w temacie? Idealnie byłoby gdyby był to ktoś z kujawsko-pomorskiego, mógłbym wówczas podjechać
Dawcą było Audi Coupe V6 2.6 z 1996 roku z automatyczną skrzynią biegów.
Biorcą jest Audi Cabrio V6 2.8 z 2000 roku z manualną skrzynią biegów.
Mam komplet tego co było pod deską oraz całą elektrykę z dawcy.
Przełożyłem już elementy mechaniczne pod deską i teraz jestem w trakcie podłączania elektryki. Na pierwszej stronie jest całkiem fajna rozpiska ale niestety już zdjęcia nie działają... ma ktoś je może lub może pomóc w temacie? Idealnie byłoby gdyby był to ktoś z kujawsko-pomorskiego, mógłbym wówczas podjechać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gdzieś w SSP było: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_130.PDF strona 49
Z tego co tłumaczyłem to tutaj jest sygnał typu wejście-wyjście sterownik klimy wysyła informacje kiedy klima jest włączona aby silnik nie przygasał po włączeniu oraz sterownik silnika wysyła sygnał do wyłączenia klimy na czas raptownego przyspieszania. Trzeba by pewnie zapiąć oscyloskop aby zobaczyć jak ten sygnał wygląda. Gorzej jak jest cyfrowy.
I chyba jeszcze potrzebny jest sygnał obrotów (taki sam jak idzie od obrotomierza).
Nie wiem czy do tego aby klimatronik uruchomił sprężarkę nie wystarczy sygnał obrotów silnika.
https://translate.google.com/#auto/pl/D ... Seite%2055.
Z tego co tłumaczyłem to tutaj jest sygnał typu wejście-wyjście sterownik klimy wysyła informacje kiedy klima jest włączona aby silnik nie przygasał po włączeniu oraz sterownik silnika wysyła sygnał do wyłączenia klimy na czas raptownego przyspieszania. Trzeba by pewnie zapiąć oscyloskop aby zobaczyć jak ten sygnał wygląda. Gorzej jak jest cyfrowy.
I chyba jeszcze potrzebny jest sygnał obrotów (taki sam jak idzie od obrotomierza).
Nie wiem czy do tego aby klimatronik uruchomił sprężarkę nie wystarczy sygnał obrotów silnika.
https://translate.google.com/#auto/pl/D ... Seite%2055.