[B4 ALL] Montaż xenonów do soczewki
Albo jeszcze jedna opcja dokupić te oszukiwacze do hidów. Tak czy inaczej jak bym widział to odrazu bym kupił te droższe, ale myślałem audi z takiej epoki że jeszcze nikt nie myślał nawet o canie, a to taka sprytna bestia. Możesz rozwinąć trochę temat o przreróbce tego przekaźnika bo to chyba najmądrzejszy sposób, to przekaźnik z tych pod maską w skrzynce bezpieczników czy z tych w kabinie? Opcja dołożenia opornika to cięcie przewodów a tego bym nie chciał, a opcja dołożenia oszukiwaczy do kolejny zbędny klamot, a i bez tego miejsca tam mało.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przekaźnik jest pod schowkiem kierowcy. Przeróbka polegała by na wymianie przeróbce "boczników" czyli wymiana tych pręcików o mniejszym przekroju doświadczalnie. To jest drut oporowy wiec jest dostępny każdy w necie. Na jego odcinku musi być około taki sam spadek jak w przypadku 55W. Technicznie dobierając średnice można przerobić od 5w-55w.
A to są rezystory, 20w to spora moc będzie się grzał 150-200stC lub będzie kolosalnych wymiarów.cneuha3 pisze:Albo jeszcze jedna opcja dokupić te oszukiwacze do hidów