Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Czujnik temperatury 2-pin do ECU

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 sty 2014, 14:40

ajq pisze:Dziekuje za info sprobuje tego 3 pin i napisze czy to chodzi POZDRAWIAM

[ Dodano: 2012-11-09, 16:51 ]
Witam ponownie otoz podlaczylem dziala ale juz po 2 minutach pokazuje 110 stopni co moze byc nie tak bo nie wierze ze tak szybko sie grzeje?
te wszystkie zamienniki po prostu tak działają i nie pokazuje dobrze temperatury, jeśli zmiana to tylko na używke ori albo nówka z ASO

Bartek128
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 maja 2013, 14:33
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: Bartek128 » 19 sty 2014, 13:03

Witam, ja mam 2.0 16v i też są dwa czujniki od temperatury cieczy chłodzącej, oryginalnie był 4 pinowy ale jak się dowiedziałem to już nie produkują takich i kupiłem 3 pinowy, a jak założyłem to cały czas pokazywał 110 stopni.

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 21 sty 2014, 09:14

nowy w ASO kosztuje 167zl

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 21 sty 2014, 18:05

Medison pisze:nowy w ASO kosztuje 167zl
ty podajesz cene 2-pinowego odpowiadającego za ssanie, teraz piszemy o 4-pinowym, który daje info do zegarów, a on kosztuje ponad 300zł w ASO

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 22 sty 2014, 13:19

Puszek sorki masz racje źle przeczytałem

Awatar użytkownika
639
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 12 lut 2015, 18:02

Post autor: 639 » 11 cze 2015, 00:17

Tez musze w swoim zajac sie czujnikiem podajacym info na zegary bo potrafi mi nagle wskazówla opasc z 80 na 50st. gdzie go znajde w komorze silnika?

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 11 cze 2015, 04:44

Z tylu prawej głowicy (od pasażera), na rurze łączącej obie głowice.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 12 cze 2015, 11:38

639 pisze:Tez musze w swoim zajac sie czujnikiem podajacym info na zegary bo potrafi mi nagle wskazówla opasc z 80 na 50st. gdzie go znajde w komorze silnika?
wcale nie musi być wina czujnika mogą to być tez zegary

Awatar użytkownika
Gh0st666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 gru 2011, 16:04
Lokalizacja: Rudzienice

Post autor: Gh0st666 » 08 cze 2016, 20:37

Również borykam się od jakiegoś czasu z odpalaniem, gaśnięciem i ospałego przyspieszenia do 2k RPM... Przejrzałem sporo tematów dotyczących czujnika temperatury 2-pin podającego sygnał do ECU. Dziś naszła mnie myśl, żeby przemierzyć go miernikiem. Zagrzałem motor do blisko 90 stopni oraz wpiąłem się we wtyczkę miernikiem. Wynik: Na moje to diagnoza w tym momencie jest jedna. Walnięty czujnik. Mam rację?
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 cze 2016, 21:02

Gh0st666, tam 1000Ω, dobrze widzę? jeśli tak to faktyczni coś nie tak jest z nim.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 08 cze 2016, 22:54

Masz problem z odpalaniem i jazdą na ciepłym czy zimnym silniku?

Awatar użytkownika
Gh0st666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 gru 2011, 16:04
Lokalizacja: Rudzienice

Post autor: Gh0st666 » 09 cze 2016, 06:33

Rano jak odpalam lub w dzień jak cieply to za pierwszym zazwyczaj gaśnie. Jak nie zgaśnie to dławi sie juz przy minimalnym dotknieciu gazu. Jak wejdzie wyżej to juz jest dobrze. Najczęściej mam problemy z przyspieszeniem na cieplym. Wiem że czujka na śmietnik sie nadaje... Mam ori w pudełku bo poprzednik wymieniał z boscha na fae. Wczoraj go sprawdzałem miernikiem i przy okolo 80*c miernik pokazywał 410ohm wiec i tak lepiej niż ten co mam teraz... 1000ohm przy 90*c...

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 09 cze 2016, 18:42

Gh0st666, zmieniaj czujnik i powinno pomóc :-)

Awatar użytkownika
Gh0st666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 gru 2011, 16:04
Lokalizacja: Rudzienice

Post autor: Gh0st666 » 17 lip 2016, 16:09

Czujnik zmieniony. Temperatura cieczy 90 st.C, a miernik pokazuje 241ohm więc tak jak powinno być. Usterka wyeliminowana ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl