Przywitaj się z nami
Witam. Nazywam się Mikołaj i jestem z Warszawy. Ja również od niedawna jestem posiadaczem Audi 80 B3 1.8S w Sedanie
dodam iż jestem młodym kierowca i jest to mój pierwszy samochód więc mam nadzieję że się na nim nie zawiode
autko mam w dobrym stanie technicznym do drobnych poprawek i trochę z blacharką kiepsko
Mechanik ze mnie żaden więc liczę na waszą pomoc 
-
Przybysz_1990
- Forum Audi 80

- mateo1992
- Forum Audi 80

- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Witam,
Nazywam się Mateusz,ostatnio kupiłem bardzo okazyjnie audi 80 B4 2.0e w wersji avant na lpg:).
Miałem do tego czasu 3 samochody zaczynając od astry f (wersja krajowa bez wspomagania),bmw e46 bardzo zadbana,lecz niestety coś mi w niej brakowało (bardzo lubię stare samochody),znajomy wstawił zdjęcie na facebook że ma do sprzedania z drugiej ręki właśnie takie audi.
Nazywam się Mateusz,ostatnio kupiłem bardzo okazyjnie audi 80 B4 2.0e w wersji avant na lpg:).
Miałem do tego czasu 3 samochody zaczynając od astry f (wersja krajowa bez wspomagania),bmw e46 bardzo zadbana,lecz niestety coś mi w niej brakowało (bardzo lubię stare samochody),znajomy wstawił zdjęcie na facebook że ma do sprzedania z drugiej ręki właśnie takie audi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mateo1992, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wlasnie nabylem b3 2.0 quattro z 1989 roku w okazyjnej cenie 1.20pln/kg
ogolnie mechanika to kupa gruzu ale na blasze pierwszy lakier
jestem mercedesiarzem ale szkoda by bylo zeby jakis pryszczaty PGR-owiec dobil to do reszty
wiec autko jutro przyjedzie i powoli dostanie drugie zycie + pare konikow ktore gdzies tam padly
relacja tutaj +FB link wkrotce
Pozdrawiam : Kamil
ogolnie mechanika to kupa gruzu ale na blasze pierwszy lakier
jestem mercedesiarzem ale szkoda by bylo zeby jakis pryszczaty PGR-owiec dobil to do reszty
wiec autko jutro przyjedzie i powoli dostanie drugie zycie + pare konikow ktore gdzies tam padly
relacja tutaj +FB link wkrotce