A gdzie ja to napisałem :?: :roll: Wystarczy jedna w odpowiednim miejscu ... dasz dwie ,to bedzie dwie ,jedna zupełnie zbędna ,ot i wszystkoIvanezzz pisze:czyli jak dam dwie blaszki bo będzie cuś nie tak?
[1.9TDI 1Z] Problem z zaworem EGR
Panowie, odgrzewam kotleta...
Niby nie potrzebie, bo w postach powyżej Munior pięknie wyjaśnił gdzie wstawić blaszkę i mieć po problemie, ale zastanawia mnie czy nie wystarczy odczepić/zaślepić tego wężyka z podciśnieniem? Z tego co rozumiem to wtedy też się nie będzie otwierał i puszczał spalin do silnika spowrotem.
Jak to z tym jest? Odczepić wężyk i się nie martwić czy warto wstawić blaszkę? Jeżeli warto wstawić blaszkę to dlaczego?
Niby nie potrzebie, bo w postach powyżej Munior pięknie wyjaśnił gdzie wstawić blaszkę i mieć po problemie, ale zastanawia mnie czy nie wystarczy odczepić/zaślepić tego wężyka z podciśnieniem? Z tego co rozumiem to wtedy też się nie będzie otwierał i puszczał spalin do silnika spowrotem.
Jak to z tym jest? Odczepić wężyk i się nie martwić czy warto wstawić blaszkę? Jeżeli warto wstawić blaszkę to dlaczego?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Teoretycznie wystarczy odpiąć węzyk i EGR nie działa ...praktycznie zdarza się że EGR się nie domyka szczelnie i ucieka tamtędy doładowanie ,dlatego blaszka jest najpewniejsza ,bo załatwia sprawę spalin i nieszczelnego EGR na 100% ...i nie "odgrzewajcie "już tego tematu ,bo wszystko zostało juz na ten temat wyczerpująco napisaneJakki pisze:Odczepić wężyk i się nie martwić czy warto wstawić blaszkę? Jeżeli warto wstawić blaszkę to dlaczego?