
Naprawy:
-Wymiana korektora siły chamowania (ale drogie cholerstwo)
-wymiana i malowanie błotnika lewego z przodu (rdza na środku nadkola )
-nieplanowana awaria silnika (przekladka dołu )
-rozrząd ,filtry ,olej
-wymiana butli LPG na nową plus przekladka instalacji z badziewnej II gen ,na sekwencje STAG 300-4
Do zrobienia:
Po odebraniu auta po naprawie silnika powyżej 2 tys obr lubi wyskoczyć kontrolka oleju (prawdopodobnie czujnik) - zrobione dawno odwrotnie podłączone

-poprawienie ustawienia zapłonu i rozrządu -kolega PieterB ogarna temat wzorowo
-polerka -w 2k16 tylko reczna ,za niedlugo mechaniczna
Plany dalsze (przełożone ze względu na awarie i okazyjny montarz sekwencji :
-Przydymienie lamp przednich lub wymiana na soczewkowe (engel eyes) -kierunki depo ,malowane obramowki lamp przod (zrobione)
-zmiana kół na coś '16 (niezrobione)
-przyciemnienie szyb (zrobione)
-zmiana kierownicy (mam z a4 b5 sline na oku swietma 3 ramienna)
-halogeny najlepiej z kierunkowskazami takie jak w V6 i pomalowanie listwy na czerwono na przednim zderzaku (pomalowane listwy na halogeny ,halogeny oklejone na żółto ,v6 nie bedzie (zrobione)
Póki co chyba tylko tyle

Edit:
-przełożone boczki z polifta i otapicerowane samodzielnie ,
-dołożona elektryka szyb i lustetek
Foto po zakupie :
Dzisiejszy wypad za miasto juz na moich blachach

Foto modow z porownaniem kiedys / dzisiaj
Do poprawy pozostaje listwa zderzaka tylnego (schodzi lakier i naprawa dołu zderzaka przedniego (pękniety i brakuje kawałka :shock: )