Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All B4]Śruby do felg Borbet KBA 43191 - Borbet CF70535

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

[All B4]Śruby do felg Borbet KBA 43191 - Borbet CF70535

Post autor: Gosia » 25 cze 2016, 12:19

miał ktoś takie Borbety w A80 B4? jaka najlepsza długość śrub do nich czy stożki M14x1,5x30 jest OK?

Obrazek

felga ma osadzenie stozek, no i teraz jeszcze kwestia taka, jesli ja mam na kazdej feldze po trzy śruby M14x1,5x30 ale jedną mam zabezpieczającą oryginalną Audi, która ma kulisty łeb i jest krótsza ma 28mm, to czy tak moze zostac, czy to zabezpieczenie tez nalezy wymienic na takie ze stożkowym łbem (oryginałów audi nie ma, tylko allegro) dodam, ze miałam juz zabezpieczenie nieoryginalne z allegro, to sie skonczyło odkręcaniem go u wulkanizatora, taka była chu... stal i poprostu po tej sytuacji załozyłam te oryginalne zabezpieczenia mimo ze maja łby kuliste

chciałam jeszcze dodać taka rzecz, w B4 oryginalne śruby są z łbem kulistym i 28mm długość gwintu, do Borbetow nigdy nie widziałam na oczy katalogu, gdzie by była rozpisana długośc srub do nich, tylko tyle ze wiem ze jest łeb stożkowy, bo to mozna wyczuć i zobaczyc na feldze

a 30mm było brane według opini, ze do nieoryginalnych alusów o rozmiar przynajmniej dłuższe

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 cze 2016, 13:06

Słuchaj sprawa śrub nie jest aż taka skomplikowana, przede wszystkim zaczął bym od tego po co Ci te zabezpieczające śruby? byle dobry wulkanizator umie je odkręcić, a felgi też przecież nie są warte "miliony"...
co do długości to najważniejsze są dwa parametry, czy nie jest za krótka (minimum 4 zwoje muszą się zazębić na piaście) oraz nie może śruba po przykręceniu ocierać o belkę/zwrotnicę

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 25 cze 2016, 13:22

Włóż śrubę oryginalną kulistą do oryginalnej felgi i zmierz ile wystaje. Dobrze byłoby dobrać długość śruby stożkowej, aby w nowej feldze wyszła na podobnie.

Śruba powinna wkręcić się 6-7razy do oporu. Wtedy trzyma gwint na całej długości w pieście.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 25 cze 2016, 19:01

taka jest różnica pomiędzy ta szpilką do alu (stożek kąt 60 stopni) od tej fabrycznej do B4 - po lewej ta błyszcząca jest do alu

Obrazek

to zabezpieczenie oryginalne Audi ma kule jak ta fabryczna i taki gwint - ale na zdjęciu po prawej jest zwykła śruba do stalówki oryginalna B4

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 25 cze 2016, 21:01

Gosiu ja u siebie tez zmienialem sruby bo mialem oryginalne (kule) 28 mm, ja kupilem 35 mm stozek

http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 14670.html

sa na rowni z gwintem piasty trzymaja wszystkie zwoje, ja zmierzylem suwmiarka jak dlugie moge kupic bo wszystko zalezy od konstrukcji felgi bo mam troche inne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl