[all] wyłączające sie radio
[all] wyłączające sie radio
mam dosyć nie typowy problem z radiem odkąd kupiłem samochód. Otóż przyjeździe do 60 km/h wszystko gra dobrze ale w przedziale prędkości 70-85 radio wyłącza się i nie da się go włączyć,musze przekroczyć 80 kilometrów żeby udało się je włączyć a jeżeli zwolnie do mniej niż 80 wyłącza się znowu, radio dosyć wiekowe bo blaupunkt daytona mp53 ale nie mam innego żeby sprawdzić czy jest ten sam problem. Jestem ciekawy czy to wina radia czy samej elektryki samochodu oraz dlaczego akurat przy takiej prędkości :shock:
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, 19:47 przez czarekHD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No to masz przyczynę, podłącz czerwono niebieski tak jak ma być i biało niebieski nie podłączaj zaślep , i daj fotkę złacza iso-radio szczególnie sekcja kabli zasilających (czerwony, żółty) I NIE PODŁĄCZAJ PUKI DALEJ NIE POWIE
Biały nie jest zaślepiony tylko punkt złączenia 3 kabli biały to sygnał włączonego radia jak i zasilanie wzmacniacza antenowego
Biały nie jest zaślepiony tylko punkt złączenia 3 kabli biały to sygnał włączonego radia jak i zasilanie wzmacniacza antenowego
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
tak bo ktoś przeniósł pin w kostce biało-niebieski dlatego połamana wtyczka on powinien być tam ale radio nie ori wiec nie korzysta z sygnału prędkości. A przeniósł go w miejsce pamięci (stały 12+) jak zrobisz taki myk radio będzie hulać ale włączać wyłączać ręcznie co i tak mnie martwi bo może aku padać nie każde radio wchodzi w tryb uśpienia po wyłączeniu go przyciskiem.
Najlepszym rozwiązaniem by było gdybyś wyciągnął sygnał włożonego kluczyka z kostki stacyjki (cienki czerwony). Ale to trzeba werbować schemat podłączeń radia żółty i czerwony który to zasilanie a który pamięć bo nie ma reguł. Zasilanie dać stały plus a pamięć po stacyjce.
Najlepszym rozwiązaniem by było gdybyś wyciągnął sygnał włożonego kluczyka z kostki stacyjki (cienki czerwony). Ale to trzeba werbować schemat podłączeń radia żółty i czerwony który to zasilanie a który pamięć bo nie ma reguł. Zasilanie dać stały plus a pamięć po stacyjce.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 lip 2016, 08:43
Witam. Nie mogłem założyć tematu więc piszę tutaj Mam pewien problem, ponieważ ok tydzień temu kupiłem 80 B3 91' w sedanie i mam problem jak podłączyć radio (oryginalnego nie było) rozszyfrowałem tylko jedną kostkę że są to głośniki tył ale reszty kabli nie ogarniam + nie wiem gdzie jest kabel od anteny ( w bagażniku jest , może gdzieś się schował ) zauważyłem jeszcze że kabel niebiesko czerwony na tej dłuższej kostce podaje ciągle napięcie niezależnie od tego czy jest włączony zapłon czy nie. Bardzo proszę o pomoc bo nie chcę jeździć w ciszy
https://zapodaj.net/ff75c3d6f399a.jpg.html
https://zapodaj.net/ff75c3d6f399a.jpg.html
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok