[B4 2,0 ABK] Czujnik ciśnienia klimatyzacji
[B4 2,0 ABK] Czujnik ciśnienia klimatyzacji
Jest to mój pierwszy post, więc najpierw chciałbym wszystkich przywitać :mrgreen:
Jestem na tym forum od kilku miesięcy i bardzo doceniam rady jakie tu znalazłem
Moje auto to audi 80 2,0E 93r ABK
Przez kilka dni przeszukiwałem posty i niestety nie znalełem tego co jest mi pilnie potrzebne
Potrzebuję informacji od kogoś kto posiada ETKĘ jakie są numery czujników ciśnienia klimatyzacji (zielony i czerwony). Dodam że chodzi o klimatronik, czynnik 134a
Powodem jest wymiana chłodnicy, i jak się okazało średnica tych czujników w mojej nowej chłodnicy jest o 1mm mniejsza
Dobrze byłoby gdyby ktoś sprawdził jakie są czujniki w silniku 1,6 (bo chyba taką mam teraz chłodnice)
Proszę o pomoc. Sprawa jest dość pilna
Jestem na tym forum od kilku miesięcy i bardzo doceniam rady jakie tu znalazłem
Moje auto to audi 80 2,0E 93r ABK
Przez kilka dni przeszukiwałem posty i niestety nie znalełem tego co jest mi pilnie potrzebne
Potrzebuję informacji od kogoś kto posiada ETKĘ jakie są numery czujników ciśnienia klimatyzacji (zielony i czerwony). Dodam że chodzi o klimatronik, czynnik 134a
Powodem jest wymiana chłodnicy, i jak się okazało średnica tych czujników w mojej nowej chłodnicy jest o 1mm mniejsza
Dobrze byłoby gdyby ktoś sprawdził jakie są czujniki w silniku 1,6 (bo chyba taką mam teraz chłodnice)
Proszę o pomoc. Sprawa jest dość pilna
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 06:05 przez jarod7, łącznie zmieniany 4 razy.
Popatrz tutaj : http://vagcats.info/base/au/3/972/114/2
wybierz czy masz na czynnik r12 czy r134 , wejdź do tej podrgupy i masz tam opisane, coprawa po rosyjsku, ale jak podasz które czujniki są potrzebne to podam nazwe z polskiej etki
wybierz czy masz na czynnik r12 czy r134 , wejdź do tej podrgupy i masz tam opisane, coprawa po rosyjsku, ale jak podasz które czujniki są potrzebne to podam nazwe z polskiej etki
Mam problem i proszę o pomoc
klima nie chce się załączyć, tzn sprzęgiełko sprężarki się nie obraca
Sprawdzałem miernikiem - napięcie dochodzi, wyświetla 13,5V przy włączonej śnieżynce
Gaz oczywiście jest, bo 2 dni temu nabijałem. Wiatrak włącza się od razu - I bieg działa
Dodatkowo wyświetla mi się na klimatroniku bład
22,3 wyłacznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
Pytanie: który to czujnik, bo są dwa, górny czy dolny, ( zielony czy czerwony)?
Czy to on jest powodem nie załączania się klimy?
Proszę o pomoc, bo brak mi już pomysłów
klima nie chce się załączyć, tzn sprzęgiełko sprężarki się nie obraca
Sprawdzałem miernikiem - napięcie dochodzi, wyświetla 13,5V przy włączonej śnieżynce
Gaz oczywiście jest, bo 2 dni temu nabijałem. Wiatrak włącza się od razu - I bieg działa
Dodatkowo wyświetla mi się na klimatroniku bład
22,3 wyłacznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
Pytanie: który to czujnik, bo są dwa, górny czy dolny, ( zielony czy czerwony)?
Czy to on jest powodem nie załączania się klimy?
Proszę o pomoc, bo brak mi już pomysłów
Witam nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem, posiadam B4 80 2.6 z klimatronikiem i mam problem gdyż nabiłem klimatyzację odczynnikiem i nie chce mi się klima załączyć, dodam że kompresor sprawny sprzęgło sprawne prąd dochodzi. Pod kompem wyskoczył mi taki błąd:
801 włącznik wysokiego ciśnienia sprzęgła sprężarki, otwarty lub zwarty do b+.
Z tego co wyczytałem to wina czujnika, ale który jest za to odpowiedzialny? Na dole zielony czy u góry czerwony? Ktoś się orientuje ile taki czujnik może kosztować?
801 włącznik wysokiego ciśnienia sprzęgła sprężarki, otwarty lub zwarty do b+.
Z tego co wyczytałem to wina czujnika, ale który jest za to odpowiedzialny? Na dole zielony czy u góry czerwony? Ktoś się orientuje ile taki czujnik może kosztować?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przy uszkodzeniu tego czujnika śnieżynka zapala się i znika.
Pamietaj ze ten czujnik to zabezpieczenie przed wysokim HP o ile nawalił on nie ma problemu przy wymianie, gorzej jak coś inne nawala a on tylko zadziała. Po drugie tez sprawdz dokładnie instalacje przerwany obwód nie łączy przewód tez będzie rzucać takim błędem.
Pamietaj ze ten czujnik to zabezpieczenie przed wysokim HP o ile nawalił on nie ma problemu przy wymianie, gorzej jak coś inne nawala a on tylko zadziała. Po drugie tez sprawdz dokładnie instalacje przerwany obwód nie łączy przewód tez będzie rzucać takim błędem.
Witam
Pacjent to audi 90 b3
Może ktoś jest zorientowany co można wstawić zamiast presostatów 893959482A i 443959482B na gwint 7/16 20UNF. Przypuszczam że te 8A0959482AB i 8A0959482AA są na gwint 10x1,25. Może jakiś uniwersalny da radę albo od innego audi albo vw. Nawet 2 w 1, czyli 2 bieg wentylatora i wył spręzarki.
Znalazłem zamiennik 2w1. NRF 38920
Pacjent to audi 90 b3
Może ktoś jest zorientowany co można wstawić zamiast presostatów 893959482A i 443959482B na gwint 7/16 20UNF. Przypuszczam że te 8A0959482AB i 8A0959482AA są na gwint 10x1,25. Może jakiś uniwersalny da radę albo od innego audi albo vw. Nawet 2 w 1, czyli 2 bieg wentylatora i wył spręzarki.
Znalazłem zamiennik 2w1. NRF 38920