koszty utrzymania c4 vs b4
koszty utrzymania c4 vs b4
Hej,
czy macie ludziska doświadczenie lub wiedze w kosztach utrzymania audi c4 a6 vs 80 b4?
czy sa zbliżone, czy raczej niekoniecznie?
czy macie ludziska doświadczenie lub wiedze w kosztach utrzymania audi c4 a6 vs 80 b4?
czy sa zbliżone, czy raczej niekoniecznie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko w C4 A6 gniją przednie błotniki przez te gąbki. Dlatego ładne kosztują majątek.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Akurat przez chwilę mieliśmy A6 C4. Trafiliśmy na zadbany estetycznie egzemplarz, ale silnik trup i mimo różnych napraw żeby szyby nie parowały (ciągle parowały) nie dało się i pojechała na Ukraine. Ale jeżeli o komfort to C4, lecz polecam B4 kupić.
PS Niewiem jak w C4, ale w B4 to można się powkurzać przy wymianie końcówki drążka kierowniczego.
PS Niewiem jak w C4, ale w B4 to można się powkurzać przy wymianie końcówki drążka kierowniczego.
A6 C4 AAT (wtryski AEL 0.210)
Jak B4 to tylko w TDI
Podstawowa diagnostyka VAG świętokrzyskie. Tel. 570783700
Jak B4 to tylko w TDI
Podstawowa diagnostyka VAG świętokrzyskie. Tel. 570783700
Ale pierdalamento , to jakie sa te argumenty przemawiające za 80-tką? silnik trup i dziurawa nagrzewnica w twoim rodzynku?AdiGassler pisze:Akurat przez chwilę mieliśmy A6 C4. Trafiliśmy na zadbany estetycznie egzemplarz, ale silnik trup i mimo różnych napraw żeby szyby nie parowały (ciągle parowały) nie dało się i pojechała na Ukraine. Ale jeżeli o komfort to C4, lecz polecam B4 kupić.
PS Niewiem jak w C4, ale w B4 to można się powkurzać przy wymianie końcówki drążka kierowniczego.
Rozumiem ze chodzi ci o rozmiar kuta..sa, myślę ze jest wystarczający, skoro mam syna w twoim wieku. W przeciwieństwie do rozmiaru twojego mózgu, skoro nie umiesz sobie porównać różnicy w cenach części eksploatacyjnych między setką a osiemdziesiątką. . Pierwsze C4 miałem w 93 r. Ile miałeś wtedy lat, możesz podać ujemną liczbę człowieku z wyleczonymi kompleksami.magikan pisze:Mały co twoje posty wnoszą do tematu?wszystko masz małe i leczysz kompleksy czy jak ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie przeginacie
magikan, nie zapominaj że to Ty potrzebujesz pomocy i każda rada powinna być dla ciebie cenna
mały v8 niepotrzebnie dałeś się sprowokować - niestety
magikan, nie zapominaj że to Ty potrzebujesz pomocy i każda rada powinna być dla ciebie cenna
mały v8 niepotrzebnie dałeś się sprowokować - niestety
Doc pisze:5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga