[Audi 80 Avant 1Z ] Wiśniowy klekot - d4wid95 - Lotka, felgi
Wysoka koza ale wygląda na zadbaną - to najważniejsze
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Koza to to jest.. :oops:, aczkolwiek przy remoncie zawieszenia jest plan zejścia lekko w dół. Co będzie? Zobaczymy :mrgreen:. Teraz walka z wyciekami, ale mam nadzieję, że uda mi się z nimi uporać bez większych problemów
[ Dodano: 2016-05-22, 01:00 ]
Cześć.. . Od dłuższego czasu jest cisza w temacie o moim audi, a ja nie wrzucając na forum ciągle coś tam działałem . Teraz pokrótce przedstawię co udało mi się w tym czasie zrobić. Zaczęło się od nieprzyjemnej przygody z dziadkiem (moim! ), który narobił mi trochę szkody z tylnymi drzwiami -
Niedługo później kolega matii62 odsprzedał mi swoją lotkę, która wyglądała tak:
Dzięki!
Od dłuższego czasu leżała w kącie i czekała na lepsze dni
Jeżdżąc po szrotach dorwałem kolejną blendę, tym razem w o wiele lepszym stanie
W między czasie udało mi się sprzedać moje Borbety A (poszły w dobre ręce) , a jednocześnie zakupić sprawne lusterko kierowcy i całe drzwi. Po czym za niedługi czas udało mi się nabyć kolejne Borbety, aczkolwiek są to Borbety E 17 8j (zaufanie do marki )
Jako, że zakupione lusterko było w kolorze zielonym zdecydowałem się na pomalowanie lusterek w kolor nadwozia, lotki, oraz drzwi.
Lusterka na samochodzie -
W między czasie zrobiłem w audi (prawie) kompletny remont zawieszenia z przodu (tuleje, sworznie, łączniki, końcówki, przeguby, tarcze hamulcowe). Teraz autko świetnie się prowadzi .
Tutaj fotki z małego spontanu z kolegą matii62
A tu parę bardziej aktualnych fotek po montażu lotki
Na dzień dzisiejszy (w dosłownym znaczeniu tego słowa) audi wygląda tak :
[ Dodano: 2016-05-22, 01:00 ]
Cześć.. . Od dłuższego czasu jest cisza w temacie o moim audi, a ja nie wrzucając na forum ciągle coś tam działałem . Teraz pokrótce przedstawię co udało mi się w tym czasie zrobić. Zaczęło się od nieprzyjemnej przygody z dziadkiem (moim! ), który narobił mi trochę szkody z tylnymi drzwiami -
Niedługo później kolega matii62 odsprzedał mi swoją lotkę, która wyglądała tak:
Dzięki!
Od dłuższego czasu leżała w kącie i czekała na lepsze dni
Jeżdżąc po szrotach dorwałem kolejną blendę, tym razem w o wiele lepszym stanie
W między czasie udało mi się sprzedać moje Borbety A (poszły w dobre ręce) , a jednocześnie zakupić sprawne lusterko kierowcy i całe drzwi. Po czym za niedługi czas udało mi się nabyć kolejne Borbety, aczkolwiek są to Borbety E 17 8j (zaufanie do marki )
Jako, że zakupione lusterko było w kolorze zielonym zdecydowałem się na pomalowanie lusterek w kolor nadwozia, lotki, oraz drzwi.
Lusterka na samochodzie -
W między czasie zrobiłem w audi (prawie) kompletny remont zawieszenia z przodu (tuleje, sworznie, łączniki, końcówki, przeguby, tarcze hamulcowe). Teraz autko świetnie się prowadzi .
Tutaj fotki z małego spontanu z kolegą matii62
A tu parę bardziej aktualnych fotek po montażu lotki
Na dzień dzisiejszy (w dosłownym znaczeniu tego słowa) audi wygląda tak :
Ostatnio zmieniony 09 cze 2016, 22:46 przez d4wid95, łącznie zmieniany 4 razy.
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
fajny avanturnik dużo pracy włożone
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 mar 2015, 18:14
- Lokalizacja: Opole
Świetna ta Twoja wisienka ! Widać, że bardzo zadbana i mnóstwo pracy w nią włożone
B2 80 Sedan 1.6 DT 1982R. jest .
A3 8L 1.8 20V - BYŁO
B4 Avant 1.9TDI 1z L90E z 1993roku na PIERBURGU - BYŁO
Audi 100 C4 2.8 AAH-BYŁO
Audi 80 B4 Avant 2.6 V6 ABC - było
Audi A4 B7 2.0TDI- było
Audi S4 B5 98r 2.7 BiTurbo - Było
A3 8L 1.8 20V - BYŁO
B4 Avant 1.9TDI 1z L90E z 1993roku na PIERBURGU - BYŁO
Audi 100 C4 2.8 AAH-BYŁO
Audi 80 B4 Avant 2.6 V6 ABC - było
Audi A4 B7 2.0TDI- było
Audi S4 B5 98r 2.7 BiTurbo - Było
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Twój egzemplarz tak mi się podoba, że dałem Ci głosa na avanturnika miesiąca
Na twoim miejscu nie obniżałbym tego auta, gdyż stoi bardzo ładnie i równo z każdej strony. Taki look pasuje do klasycznego auta (jak sądzę po wyglądze do klasyki dążysz).
Jak obniżysz, to niestety będziesz mieć to co większość już zrobiła, a tak masz klasycznego avanta na dobrze dobranych felgach.
Dobra rada - zamontuj dolną osłonę silnika, wówczas na kadrach wykonywanych nisko taka osłona optycznie obniży samochód, co dodatkowo poprawi proporcję prześwitu między tyłem a przodem.
Na twoim miejscu nie obniżałbym tego auta, gdyż stoi bardzo ładnie i równo z każdej strony. Taki look pasuje do klasycznego auta (jak sądzę po wyglądze do klasyki dążysz).
Jak obniżysz, to niestety będziesz mieć to co większość już zrobiła, a tak masz klasycznego avanta na dobrze dobranych felgach.
Dobra rada - zamontuj dolną osłonę silnika, wówczas na kadrach wykonywanych nisko taka osłona optycznie obniży samochód, co dodatkowo poprawi proporcję prześwitu między tyłem a przodem.
Moja ZetorYnka:
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
Dziękuję za miłe słowa, jak i również za głos na 80 miesiąca . Co to obniżania autka to ciągle o tym myślę, nie chcę go jakoś drastycznie obniżać, po głowie chodzą mi sprężyny 35/35. Natomiast aktualnie poluję na przedni zderzak s2 i chciałbym wyciągnąć wgniecenie na masce i ją polakierować, oraz polakierować zarysowanie na lewym tylnym narożniku po parkingowej przygodzie z nieznanym sprawcą . Kolejnie całe autko przejdzie polerkę i zobaczymy co będzie dalej .
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Taki zderzak jak teraz jest jak najbardziej na miejscu, bo masz listwy z pomarańczowymi kierunkami jak w V6, a to badzo dodaje uroku.
Załóż koniecznie tą dolną osłonę silnika, a zobaczysz na niskich kadrach, że auto wygląda lepiej.
Załóż koniecznie tą dolną osłonę silnika, a zobaczysz na niskich kadrach, że auto wygląda lepiej.
Moja ZetorYnka:
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Też tak miałem przez jakiś czas, jak ogarniałem mechanikę i wycieki.
Moja ZetorYnka:
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
topics127/b4-19-tdi-avant-odbudowa-klasyka-t100803.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga