Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ACE] rozrusznik nie kreci, kontrolki nie gasna

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 21 sty 2010, 21:06

Miałem podobny problem, może padnięty elektromagnez tak jak u mnie

desiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 16 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: W-Wa

Post autor: desiu » 22 sty 2010, 22:11

Panowie...problem rozwiazany...po czesci...
tak jak myslalem winowajczynia byla pucha od centralnego...przeczyscilem 2 kostki i rozrusznik cyka jak malina...
teraz pomozcie mi z drugim problemem.,..
jak juz wspominalem przestala mi chodzic pompa paliwa...i to po tym jak zaczalem macac przekazniki pod deska:/
jakis pomysl co moglem ruszyc..??
sniezek piekny...czlowiek by cos bokiem polatal a tu taki zonk:/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sty 2010, 22:46

desiu pisze:.i to po tym jak zaczalem macac przekazniki pod deska:/
jakis pomysl co moglem ruszyc..??
Może miałeś jakieś antykradzieżowe odcięcie pompy paliwa... Przekaźnik pompy paliwa masz pod numerem 10 według tej rozpiski. Sprawdź czy pojawia się napięcie na bezpieczniku nr. 13 w momencie gdy pompa powinna pracować. Jeśli badanie da wynik pozytywny to sprawdź przy pompce czy pojawia się napięcie. Możesz spróbować przeczyścić styki przekaźnika pompy paliwa.

desiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 16 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: W-Wa

Post autor: desiu » 23 sty 2010, 16:35

postanowilem sprobowac odpalic auto na krotko..
oto jakie sa moje spostrzezenia...
tak jak pisalem po przekreceniu kluczyka nie zalacza sie pompa paliwa, co ciekawe jak przepne auto na gaz to slychac ostwierajacy sie elektrozawor pod maska ale nie slychac tego na zbiorniku...
jak zjalem obudowe przekaznika od pompy paliwa i recznie zlaczylem blaszki pompa pracuje, sprobowalem zakrecic - auto nie odpala prawdopodobnie brak iskry
Jestem na 100% pewien ze mam jakias odcinke zamontowana poniewaz jak nie dziala pompa to i gaz...
Teraz pomozcie mi odnalezc to ustrojstwo... - tak jak wspominalem wczesniej pompa przestala sie odzywac jak dobralem sie do przekaznikow pod kolumna, dzis poczyscilem styki ale brak reakcji... - moze uszkodzilem jakis nieszczesny kabel..??
Ma ktos pomysl co po kolei moglbym sprawdzic..??

cneuha3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 paź 2014, 18:08
Lokalizacja: Legnica

Post autor: cneuha3 » 30 cze 2016, 01:04

panowie pomóżcie, mam ten sam problem w moim S2 coupe quattro. Wyjechałem z garażu i już nie wjechałem z powrotem bo auto przestało palić. Z tym że u mnie to jakaś dziwna sprawa gdyż przekaźnik nr 8 występuje niby w automacie a ja mam manuala skrzynie i zamiast blaszki mam przekaźnik. Kostka stacyjki sprawdzona i jest OK. Plus przychodzi na wspomniany przekaźnik nr 8 , ale brakuje masy. Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala. Ze schematu wynika, że masa ma przyjść z jakiegoś anti theft system, czyli jakieś immo- tylko gdzie tego szukać?

Awatar użytkownika
czaras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 16 lut 2016, 00:07

Post autor: czaras » 30 cze 2016, 12:54

cneuha3 pisze:panowie pomóżcie, mam ten sam problem w moim S2 coupe quattro. Wyjechałem z garażu i już nie wjechałem z powrotem bo auto przestało palić. Z tym że u mnie to jakaś dziwna sprawa gdyż przekaźnik nr 8 występuje niby w automacie a ja mam manuala skrzynie i zamiast blaszki mam przekaźnik. Kostka stacyjki sprawdzona i jest OK. Plus przychodzi na wspomniany przekaźnik nr 8 , ale brakuje masy. Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala. Ze schematu wynika, że masa ma przyjść z jakiegoś anti theft system, czyli jakieś immo- tylko gdzie tego szukać?
Za półką, która jest pod kierownicą?

Tam przynajmniej u mnie jest zamontowany alarm Cobra, baterie ma pod maską obok ABSu.

cneuha3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 paź 2014, 18:08
Lokalizacja: Legnica

Post autor: cneuha3 » 30 cze 2016, 14:11

Ty masz coś dokładanego, a to musi być raczej coś fabrycznego. Ja mam też drugie immo, taki przykładany w formie breloka, ale on blokuje pompe paliwa i on jest akurat sprawny. Po przyłożeniu breloka dioda gaśnie i samo to, że odpala po podaniu wspomnianej masy na krótko tak więc pompa chodzi.

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4734
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 cze 2016, 22:32

Sprawdź czy nie dociera
cneuha3 pisze:Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala.
To wsadź blaszkę albo szukaj co steruje tym przekaźnikiem.

Masa do przekaźnika wchodzi pinem H50W http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tutaj masz jeszcze schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf

cneuha3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 paź 2014, 18:08
Lokalizacja: Legnica

Post autor: cneuha3 » 01 lip 2016, 19:08

maciek889 pisze:Masa do przekaźnika wchodzi pinem H50W http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tutaj masz jeszcze schemat: http://www.autolib.diakom...GRAMS/fig05.pdf
To wszystko to ja wiem kolego. Wiem który pin i mam też schemat z którego właśnie wynika, że na pin H50W ma przyjść masa z "anti theft alarm control unit". Tylko powiedz mi gdzie to jest ???

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4734
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 lip 2016, 20:13

Leć po kablach to może znajdziesz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lip 2016, 12:08

Zobacz pod tylna kanapa czy go nie ma, w sedanie tam jest.

cneuha3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 20 paź 2014, 18:08
Lokalizacja: Legnica

Post autor: cneuha3 » 04 lip 2016, 19:42

Nie ma. Pod kanapą mam centralki od servotronika, tylnego dyfra, komp abs i jeszcze jakaś tam jedna. Znalazłem nawet już parę tematów odnośnie mojego problemu ale nigdzie nie ma podanej konkretnej przyczyny ani rozwiązania problemu. Mogę po prostu wyciągnąć przekaźnik i wsadzić blaszkę żeby zmostkować ale chciałbym jednak rozwiązać tą zagadkę dlaczego na przekaźnik nr.8 oznaczenie 204 nie przychodzi masa z anti theft control unit. https://audi80.pl/topics93/coupe-s2- ... +kontrolki
https://audi80.pl/topics102/aah-prob ... nie+odpala
Poza tym może rozwiąże to również problem nie załączania się klimy, napięcie jakie przychodzi na sprężarkę to 11.7V jak dołożę jej bezpośrednio z akumulatora to sprężarka startuje i już działa. Tak jakby gdzieś był spadek napięcia w instalacji i to napięcie 11.7V było niewystarczające do wzbudzenia cewki sprężarki.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 lip 2016, 20:28

anti theft control unit to inaczej centralny zamek z alarmem, dlatego pisałem w sedanie wtyczka pod tylnym siedzeniem bo tam idą wiązki

zdjęcie drugiej końcówki kabla liczac od skrzynki bezpiecznikowej

Obrazek

Kolory kabli mogą być brn/yel jak i brn/gry u mnie akurat był to brn/gry

jeżeli szukasz drugiej szukaj w centralnym zamku o ile z alarmem to wtyczka 16pin pin pierwszy to ten którego szukasz.

Tu masz schemat mało wyrażny

Obrazek

cneuha3 pisze:Poza tym może rozwiąże to również problem nie załączania się klimy, napięcie jakie przychodzi na sprężarkę to 11.7V jak dołożę jej bezpośrednio z akumulatora to sprężarka startuje i już działa. Tak jakby gdzieś był spadek napięcia w instalacji i to napięcie 11.7V było niewystarczające do wzbudzenia cewki sprężarki.
Tu jest winne sprzegło sprężarki do regulacji. lub wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl