[B4 ACE] rozrusznik nie kreci, kontrolki nie gasna
Panowie...problem rozwiazany...po czesci...
tak jak myslalem winowajczynia byla pucha od centralnego...przeczyscilem 2 kostki i rozrusznik cyka jak malina...
teraz pomozcie mi z drugim problemem.,..
jak juz wspominalem przestala mi chodzic pompa paliwa...i to po tym jak zaczalem macac przekazniki pod deska:/
jakis pomysl co moglem ruszyc..??
sniezek piekny...czlowiek by cos bokiem polatal a tu taki zonk:/
tak jak myslalem winowajczynia byla pucha od centralnego...przeczyscilem 2 kostki i rozrusznik cyka jak malina...
teraz pomozcie mi z drugim problemem.,..
jak juz wspominalem przestala mi chodzic pompa paliwa...i to po tym jak zaczalem macac przekazniki pod deska:/
jakis pomysl co moglem ruszyc..??
sniezek piekny...czlowiek by cos bokiem polatal a tu taki zonk:/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może miałeś jakieś antykradzieżowe odcięcie pompy paliwa... Przekaźnik pompy paliwa masz pod numerem 10 według tej rozpiski. Sprawdź czy pojawia się napięcie na bezpieczniku nr. 13 w momencie gdy pompa powinna pracować. Jeśli badanie da wynik pozytywny to sprawdź przy pompce czy pojawia się napięcie. Możesz spróbować przeczyścić styki przekaźnika pompy paliwa.desiu pisze:.i to po tym jak zaczalem macac przekazniki pod deska:/
jakis pomysl co moglem ruszyc..??
postanowilem sprobowac odpalic auto na krotko..
oto jakie sa moje spostrzezenia...
tak jak pisalem po przekreceniu kluczyka nie zalacza sie pompa paliwa, co ciekawe jak przepne auto na gaz to slychac ostwierajacy sie elektrozawor pod maska ale nie slychac tego na zbiorniku...
jak zjalem obudowe przekaznika od pompy paliwa i recznie zlaczylem blaszki pompa pracuje, sprobowalem zakrecic - auto nie odpala prawdopodobnie brak iskry
Jestem na 100% pewien ze mam jakias odcinke zamontowana poniewaz jak nie dziala pompa to i gaz...
Teraz pomozcie mi odnalezc to ustrojstwo... - tak jak wspominalem wczesniej pompa przestala sie odzywac jak dobralem sie do przekaznikow pod kolumna, dzis poczyscilem styki ale brak reakcji... - moze uszkodzilem jakis nieszczesny kabel..??
Ma ktos pomysl co po kolei moglbym sprawdzic..??
oto jakie sa moje spostrzezenia...
tak jak pisalem po przekreceniu kluczyka nie zalacza sie pompa paliwa, co ciekawe jak przepne auto na gaz to slychac ostwierajacy sie elektrozawor pod maska ale nie slychac tego na zbiorniku...
jak zjalem obudowe przekaznika od pompy paliwa i recznie zlaczylem blaszki pompa pracuje, sprobowalem zakrecic - auto nie odpala prawdopodobnie brak iskry
Jestem na 100% pewien ze mam jakias odcinke zamontowana poniewaz jak nie dziala pompa to i gaz...
Teraz pomozcie mi odnalezc to ustrojstwo... - tak jak wspominalem wczesniej pompa przestala sie odzywac jak dobralem sie do przekaznikow pod kolumna, dzis poczyscilem styki ale brak reakcji... - moze uszkodzilem jakis nieszczesny kabel..??
Ma ktos pomysl co po kolei moglbym sprawdzic..??
panowie pomóżcie, mam ten sam problem w moim S2 coupe quattro. Wyjechałem z garażu i już nie wjechałem z powrotem bo auto przestało palić. Z tym że u mnie to jakaś dziwna sprawa gdyż przekaźnik nr 8 występuje niby w automacie a ja mam manuala skrzynie i zamiast blaszki mam przekaźnik. Kostka stacyjki sprawdzona i jest OK. Plus przychodzi na wspomniany przekaźnik nr 8 , ale brakuje masy. Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala. Ze schematu wynika, że masa ma przyjść z jakiegoś anti theft system, czyli jakieś immo- tylko gdzie tego szukać?
Za półką, która jest pod kierownicą?cneuha3 pisze:panowie pomóżcie, mam ten sam problem w moim S2 coupe quattro. Wyjechałem z garażu i już nie wjechałem z powrotem bo auto przestało palić. Z tym że u mnie to jakaś dziwna sprawa gdyż przekaźnik nr 8 występuje niby w automacie a ja mam manuala skrzynie i zamiast blaszki mam przekaźnik. Kostka stacyjki sprawdzona i jest OK. Plus przychodzi na wspomniany przekaźnik nr 8 , ale brakuje masy. Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala. Ze schematu wynika, że masa ma przyjść z jakiegoś anti theft system, czyli jakieś immo- tylko gdzie tego szukać?
Tam przynajmniej u mnie jest zamontowany alarm Cobra, baterie ma pod maską obok ABSu.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4734
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sprawdź czy nie dociera
Masa do przekaźnika wchodzi pinem H50W http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tutaj masz jeszcze schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
To wsadź blaszkę albo szukaj co steruje tym przekaźnikiem.cneuha3 pisze:Po podaniu masy na przekaźnik na nóżke 86 auto kręci i odpala.
Masa do przekaźnika wchodzi pinem H50W http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tutaj masz jeszcze schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
To wszystko to ja wiem kolego. Wiem który pin i mam też schemat z którego właśnie wynika, że na pin H50W ma przyjść masa z "anti theft alarm control unit". Tylko powiedz mi gdzie to jest ???maciek889 pisze:Masa do przekaźnika wchodzi pinem H50W http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tutaj masz jeszcze schemat: http://www.autolib.diakom...GRAMS/fig05.pdf
Nie ma. Pod kanapą mam centralki od servotronika, tylnego dyfra, komp abs i jeszcze jakaś tam jedna. Znalazłem nawet już parę tematów odnośnie mojego problemu ale nigdzie nie ma podanej konkretnej przyczyny ani rozwiązania problemu. Mogę po prostu wyciągnąć przekaźnik i wsadzić blaszkę żeby zmostkować ale chciałbym jednak rozwiązać tą zagadkę dlaczego na przekaźnik nr.8 oznaczenie 204 nie przychodzi masa z anti theft control unit. https://audi80.pl/topics93/coupe-s2- ... +kontrolki
https://audi80.pl/topics102/aah-prob ... nie+odpala
Poza tym może rozwiąże to również problem nie załączania się klimy, napięcie jakie przychodzi na sprężarkę to 11.7V jak dołożę jej bezpośrednio z akumulatora to sprężarka startuje i już działa. Tak jakby gdzieś był spadek napięcia w instalacji i to napięcie 11.7V było niewystarczające do wzbudzenia cewki sprężarki.
https://audi80.pl/topics102/aah-prob ... nie+odpala
Poza tym może rozwiąże to również problem nie załączania się klimy, napięcie jakie przychodzi na sprężarkę to 11.7V jak dołożę jej bezpośrednio z akumulatora to sprężarka startuje i już działa. Tak jakby gdzieś był spadek napięcia w instalacji i to napięcie 11.7V było niewystarczające do wzbudzenia cewki sprężarki.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
anti theft control unit to inaczej centralny zamek z alarmem, dlatego pisałem w sedanie wtyczka pod tylnym siedzeniem bo tam idą wiązki
zdjęcie drugiej końcówki kabla liczac od skrzynki bezpiecznikowej
Kolory kabli mogą być brn/yel jak i brn/gry u mnie akurat był to brn/gry
jeżeli szukasz drugiej szukaj w centralnym zamku o ile z alarmem to wtyczka 16pin pin pierwszy to ten którego szukasz.
Tu masz schemat mało wyrażny
zdjęcie drugiej końcówki kabla liczac od skrzynki bezpiecznikowej
Kolory kabli mogą być brn/yel jak i brn/gry u mnie akurat był to brn/gry
jeżeli szukasz drugiej szukaj w centralnym zamku o ile z alarmem to wtyczka 16pin pin pierwszy to ten którego szukasz.
Tu masz schemat mało wyrażny
Tu jest winne sprzegło sprężarki do regulacji. lub wymiany.cneuha3 pisze:Poza tym może rozwiąże to również problem nie załączania się klimy, napięcie jakie przychodzi na sprężarkę to 11.7V jak dołożę jej bezpośrednio z akumulatora to sprężarka startuje i już działa. Tak jakby gdzieś był spadek napięcia w instalacji i to napięcie 11.7V było niewystarczające do wzbudzenia cewki sprężarki.