[B4] Głosniki - podłączanie głosników tylnych
aswalt, to radio było z cabrio i miało 6 głośników fabrycznie , i ja nie podłączyłem głośników pod wejście pod głośniki tylko wyżej i są to głośniki ze wzmacniaczami masz zdjęcie gdzie podłączyłem tylne głośniki ze wzmacniaczami
a przednie jest fabrycznie zostawione tak jak było nic nie dokładałem żadnych głośników do tego gniazda , do tej brązowej kostki
a przednie jest fabrycznie zostawione tak jak było nic nie dokładałem żadnych głośników do tego gniazda , do tej brązowej kostki
[B4] Problem z głośnikami w tylnych drzwiach
Siema. Posiadam u siebie ori głośniki z wzmacniaczem, o coś takiego
(fotka pożyczona z innego tematu ). Dowiedziałem sie że gdzieś za radiem powinny być od nich kostki i po prostu trzeba podłączyć. Szukałem dzisiaj ty kostek i znalazłem taki kabel
Podłączyłem je sprawdzając wszystkie możliwości (każdy z każdym) do radia i odzywał sie tylko lewy cykacz (ten mały głośniczek na drzwiach) duże ani drgnęły. Pytanie jak to podłączyć pod radio żeby grało wszystko
Poczytałem trochę, przypomniałem sobie jeszcze pare faktów i dodam że głośniki normalnie są podłączone kable ze słupka ida gdzieś podłogą i jedyny ślad po nich to jest właśnie ten kabel na zdjęciu, dłośniki sprawdzałem na krótko (te duże) i działaja.
(fotka pożyczona z innego tematu ). Dowiedziałem sie że gdzieś za radiem powinny być od nich kostki i po prostu trzeba podłączyć. Szukałem dzisiaj ty kostek i znalazłem taki kabel
Podłączyłem je sprawdzając wszystkie możliwości (każdy z każdym) do radia i odzywał sie tylko lewy cykacz (ten mały głośniczek na drzwiach) duże ani drgnęły. Pytanie jak to podłączyć pod radio żeby grało wszystko
Poczytałem trochę, przypomniałem sobie jeszcze pare faktów i dodam że głośniki normalnie są podłączone kable ze słupka ida gdzieś podłogą i jedyny ślad po nich to jest właśnie ten kabel na zdjęciu, dłośniki sprawdzałem na krótko (te duże) i działaja.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 17:08 przez Kuba929rr, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam podłącze się pod temat. Otóż miałem do niedawana ori radio Audi Delta + zmienniarka, wszystko było podłączone( głośniki przód i tył + zmieniarka CD) teraz jest nowe radio Alpine i z tyłu jest tylko jedno wejście. Tak że udało mi się podłączyć tylko głośniki z przodu a reszta kabli sobie wisi. Jak podłączyć tylne głośniki i zmieniarkę pod to radio. Potrzebuję jakąś przejściówek czy po prostu kable przepiąć. Poniżej kilka fotek. Czy ten samotny kabel z brązową wtyczką to masa?? wcześniej był podłączony teraz nie. Pozdrawiam.
tak wygląda radio
tak tylne głośniki
głośniki przód
o ile się nie mylę żółta kostka tylne głośniki niebieska zmieniarka
i reszta
tak wygląda radio
tak tylne głośniki
głośniki przód
o ile się nie mylę żółta kostka tylne głośniki niebieska zmieniarka
i reszta
Odnośnie tej przejściówki opisanej kilka postów wyżej, czy to przypadkiem nie jest taki interfejs do aktywnego systemu głośnikowego Nokia/Bosse z alledrogo? Coś w okolicach 60 zł. Bo właśnie miałem temat zakładać i pytać, czy to zadziała w osiemdziesiątce, bo w opisie aukcji jest napisane tylko o kompatybilność z A4, TT etc.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo to zależy od złącza akurat to wyżej to małe iso i właśnie takie tez sa w a4 ITD. Ale w 80 bywały dwa stary i nowy typ akurat kolega ma cabrio z nowszego rocznika i te od a4 tez podejda ale jak by miał sedana czy innego radio gamma to pewnie miał by kostkę starego typu 9 pin ciut większa o 2 jak do głośników czy zasilania. Sama przejściówka to to samo różnica polega tylko na wtyczce dedykowanej jak i ilości kanałów. Na ścisłość z a4 też da rade podłączyć tylko zmienić wtykę trzeba.Ciastuch pisze:bo w opisie aukcji jest napisane tylko o kompatybilność z A4, TT etc.
Chodzi mi dokładnie o TEN moduł, czy podejdzie mi do Avanta, z tych końcowych wypustów [z jakiegoś powodu w dowodzie rej. mam 1997 rocznik], 2.6 silnik, kostka w sumie wygląda mniej więcej tak jak dwie pozostałe od radia, z tym, że ten zaczep ma z innej strony niż pozostałe.