Dzięki za szybka odpowiedź,
silnik jest całkowicie suchy, nie ma wycieków ropy nigdzie , ani z przodu ani przy baku, w kołach mam ciśnienie lekko ponad stan, no i zaciski nie łapią ( dźwigałem auto na lewarku i sprawdzałem wszystkie koła), zbieżność też sprawdziłem. nadmienię, że usterka pojawiła się " od szlagu" czyli nie wzrastało zużycie stopniowo. Nie zauważyłem również żadnego spadku mocy, ale to może być subiektywne, gdyż nie jeżdżę zbyt dynamicznie.
Sorry za niewłaściwe ulokowanie wpisu, pozostałe pomiary mam zrobione, już wstawiam w właściwe miejsce.
[ Dodano: 2016-07-05, 22:59 ]
Sory, że nie zamieszczam linków na vaglog - po kliknięciu w link aktywacyjny wyskakuje mi pusta strona i nie mogę nic dodać.
Mam linki do dwóch JPEG, jeśli mógłbyś zerknąć :
Logi dynamiczne gr 000:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ad0c0e7bae9c8151
Logi statyczne grupa 003 i 004
http://www.fotosik.pl/zdjecie/65a18d793c3f5a11
Dzięki jeszcze raz i sory, że nie regulaminowo.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2016-07-05, 23:03 ]
Acha - jeszcze jedna informacja- nic mi nie wiadomo o dłubnięciu sterownika, da się to jakoś fizycznie rozpoznać ?
jedyne co ja zmieniłem - to wtryski na ASV może to dawać efekt "dłubnięcia" ?